1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou gaaf zijn als ze in de Multiplayer iets maakte, dat je met een aantal spelers eerst een kwartier kon voorbereiden ofzo, en daarna een heel leger covenant en of Flood komt, dat je dan zegmaar een fort moet beschermen. Dat zou Geil zijn:p
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    zo hoezo black plaatje, het lijkt niet eens op Halo.:eek: Maargoed, de pistol in Halo CE ownde zowieso op elke map en in elke situatie, daar is geen skill en al helemaal geen taktiek voor nodig. Op bloodgulch spawnde je... vervolgens ging je door de teleport liep een stukje over de berg en schoot iedereen kapot met het pistooltje, verder werden er geen wapens gebruikt. Dat was verrot aan Halo CE. Ik heb zat LAN-party's mee mogen maken met 1 waar iedereen alleen pistols gebruikte. Ikzelf natuurlijk ook, maar vond er al snel geen reet meer aan. maar goed geen verdere discussie meer over dat pistooltje of Halo CE, iedereen geeft toch z'n eigen mening en ervaringen weer dus dat gaat eindeloos door. OK ben al stil...
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  3. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha.. sorry maar je begint er telkens zelf weer over hoor. 1 vraag dan, vind je de Battle Rifle in halo2 skill-voller dan de pistol in haloCE?
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Het leuke is dat hij zichzelf keer op keer tegenspreekt :+
     
  5. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    mwah ben benieuwd naar zijn reactie.. misschien wordt het er 1tje voor mijn handtekening 8)
     
  6. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    mmm... jep, als je met HALO's pistol schiet boeit het niet waar je raakt, als je maar raakt, met de BR is dat anders als je op een hoofd richt heb je 3 heel soms 4 schoten nodig om te killen, doe je dit op het lichaam heb je er 6 tot 7 schoten voor nodig, doe je dit op de rug heb je soms anderhalve lading nodig. bij de pistol was dit verschil veel minder groot... (maar ik begin geen discussie hoor;) ;) :+)
     
  7. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus jij vind echt de BR skill-voller dan de pistol? dan laat ik je straks nog wel ff wat zien.. ff uploaden
     
  8. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ja, niet veel maar ja
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    heb nooit geweten dat je met 3 bursts iemand kan killen in h2
     
  10. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    proberen?
     
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm, jahahaa wat jij zei mn vriend \o/
    ik weet niet maar de Pistol was minimaal 3 schote, en maximaal 6 schote (volgens mij :+, meestal duurde het nooit zolang ;))
    en BR was minimaal 4, en maximaal 8, dus volgens jou theorie zijn ze bijde even sterkt
    en je begint een discussie die je geheid (8)) gaat verlieze

    en je kunt alleen 3shotte met H2, als je Doubleshot kan, maar dan heb je nog 4 bursts geschote
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  12. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    dat is leuk aan dscussies voeren You never know what ya gonna get
     
  13. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    blijf dat maar tegen jezelf zeggen
     
  14. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
  15. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    dat houdt een topic in leven8)

    link doet het hier niet, zal wel ff een andere pc probere, shit mac's
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  16. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel goed gespeeld. Jij vindt Halo 2 beter, ik niet (en vele anderen met mij). Smaken verschillen. Jij doet net alsof jouw mening een feit is.
     
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    neen niet echt dat is mijn mening... dat is dus wat ik ervan vindt verder is Halo gewoon een super goed spel maar ik vindt 2 de verbeterde en meer uitgebalanceerde variant erop
    mooie rox trouwens, is weer is wat anders in kleuren combo, heb zelf een neo's ben lkkr aan t prutsen eraan...
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  18. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    we discuseren niet over dat H1 beter is dan H2, maar dat H1 skillvoller is dan H2 (dus ook meteen beter ;)), conclusie H1>H2 \o/
     
  19. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
  20. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    doet het helaas niet anders deed ik het, niet dat het me overtuigd ofso, heb in al die jaren alles wel meegemaakt:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina