1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zo hoort het ook en er komen nog genoeg leuke spellen uit in 2006!

2. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, straks brengen ze hem aan het begin van 2007 uit en dan zit ik in mn examan periode :+

3. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Tada ze hebben het al fijn aangepast:

Halo 3*
    Rating: RP=Rating Pending
    Platform: Xbox 360
    Release Date: 03/01/2007

4. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Da's goed nieuws (of niet:)). Het moet niet weer zoiets worden als Halo 2 met al die onafgewerkte single-player maps.
    Laat ze maar lekker de tijd nemen:).

5. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop niet dat de grote held van het spel zich moet opofferen voor de aarde want dan zit er nog een kansje in dat ze ooit een 4de deel gaan maken.

6. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt het laatste deel. Is al aangekondigd;).

7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    voor de komende tijd ja, reken er maar op dat we nog veel van deze serie gaan horen.

8. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    misschien wel iets over het halo universum maar ik denk dat de strijd tegen de covenant wordt afgerond met dit laatste deel.

9. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou goed kunnen idd, maar kdenk wel dat er een paar spinn-off's komen.

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Jep, verwacht ik ook. Een RTS of Squadbased Tactical-Shooter lijkt me ook wel vet! :cool:

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    En dat voor Halo 3?
    Nee, ik vind dat ze het moeten laten zoals het nu is, qua spelen dan he. Geen RTS van maken, gewoon the good old style van halo1&2.

12. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    niet voor halo 3, maar voor een andere deel in de halo universum :9

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Heb jij de boeken gelezen die Eric Nylund geschreven heeft? In al die boeken werkt de Master Chief samen, ook met anders Spartans. Beeld je nou 's in, 3 Spartans onder jouw commando, jij de kapitein, je hebt de leiding over een belangrijke missie om een Covenant basis te infiltreren en hun leider uit te schakelen. Inplaats van doodweg te schieten en te vertrouwen op je Energy Shield moet je dit keer samenwerken, commando's geven, sniperen, flanken etc.

Of een RTS, waarom niet? Je kan alle soldaten trainen, met verschillende wapens en armor, je kan steden bouwen, voertuigen zoals een Warthog of Pelican, maar je kan ook met de Covenant spelen en bijvoorbeeld Elites met Cloaks trainen, maar dat kost dan weer energie, en die heb je niet oneindig etc.

Stel je voor, laat je gedachten 's gaan! \o/

14. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    NEE, koop maar ghost recon dan. halo is halo en dat moeten ze niet meer veranderen.

wat was die andere game waar ze mee bezig zijn/waren?

en misschien komt er inderdaad wel een nieuwe game die zich ongeveer met hetzelfde bezighoudt.
    de masterchief zal niet meer verdwijnen na halo3, je zult hem toch weer terug zien komen. (zoals in dead or alive 4:+ )

Laatst bewerkt: 1 jul 2006
  15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Als je de boeken leest dan werken de Spartans net zo samen als Mitchel met z'n Ghosts doet. ;)

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja kom, we gaan een succesformule aanpassen :thumbs:

Nee denk het niet.. hoeft van mij ook niet, ik wil graag weten hoe het verhaal verder gaat maar daarbij wil ik ook een leuk spel hebben. Halo is een type spel dat ik leuk vind, en als je daar te veel aan verandert wil ik het misschien wel helemaal niet meer spelen

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Die voorbeelden die ik gaf zijn om het Halo-universum uit te breiden. Dus dit staat dan los van het verhaal rond de Master Chief, en het is dus zeker niet Halo 3. 8)

18. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hello Halo fans... Ik heb meegedaan met een Halo 3 cover contest op Halo Planet... Ik ben helaas niet in de prijzen gevallen, maar ik show hieronder de door mij ontworpen boxart van Halo 3... Via de volgende link kun je de rest van de inzendingen en winnaars bekijken... Hebben er nog meer mensen hier meegedaan met die contest? Ze zijn op Halo Planet nog bezig om vermeldenswaardige boxarts te plaatsen, hopelijk komt die van mij er nog bij te staan...

Link naar Halo 3 boxart contest Halo Planet:

http://www.haloplanet.com/features/contest/halo3_cover_contest_winners.shtml

Mijn inzending van mijn user-made boxart van Halo 3:

(c) copyright Spawn NL/Oldskool NL - Izaak van den Berg 2006 (all used Halo 3 images in this artwork are original property of Bungie.net and Microsoft.com)

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mooi gedaan!

Die van Andrew Smith ziet er ook erg goed uit.. en de winnaars natuurlijk ook

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jongens check de frontpage van XBW. Babyhapjes van info over halo 3!
    Hier is de link naar wat bungie gaf:
    Klik

En dit is wel interresant:

En dit ook:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina