1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    tis geen Bull :{
    maar hoeso geen opvolger van marathon??, wat heeft dat er mee te maken, Orgineel was H1 voor de MAC, maar Micro$oft betaalde bungie om de game alleen voor de Xbox te ontwikkele :), True Story :+

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    :{

3. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    marathon was tog het bungie spel voor de mac, nou ik zeg dat halo daar helemaal geen vervolg op werd mbt op de mac komen. Was volgens mij gwoon een pc spel op windows. Maar ik kan die oeroude info niet meer vinden op het internet, is alleen maar info over h1,2 en 3 zoals wij ze kennen.

4. M-F-z0r^

M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

Leuk Bevonden:
    0
    halo ce was wel officieel bedoeld voor de mac, alleen heeft microsoft weer eens met geld zitten kloten en het ook naar de pc laten brengen en vervolgens er een exlusief van de xbox laten maken zodat die ook goed verkocht zou worden, want windows heeft iedereen al. Moet je eens indenken hoe populair de apple zou zijn als al die halo delen exlusief mac ware.. Ik vind onze G5 thuis sowieso beter werken etc dan onze gloednieuwe pc maargoed. Ik kijk enorm uit naar halo3 voor mijn 360tje:p

Laatst bewerkt: 3 jul 2006
  5. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk was het op de Mac niet zo'n enorm succes geworden. Apple zou nooit een marketing campagne opgezet hebben wat Microsoft wel deed en de paar mensen die toen een mac hadden, hadden 'm niet gekocht om spellen te spelen.

6. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    hier staat beschreven hoe halo was voordat het op de xbox kwam, op de officiele bungie site. (voor de mensen die erin geinteresseerd zijn;) )

EDIT: er staan ook een paar screens van dingen die niet in de uiteindelijke verzie van halo zijn gekomen

Laatst bewerkt: 3 jul 2006
  7. Daz

Daz βœ–

Leuk Bevonden:
    2.258
    Kijk, dieren van Halo. :)

8. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    ja echt geweldig die slideshow :)

9. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    er is ooit een illegale versie uitgekomen waar je met de MC ook op halo zit maar dat je dan die verrekte dino's en dergelijke ook nog moest mollen.
    dat hebben ze in Combat Evolved eruit gehaald.

10. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    heeft nooit iemand het E3 filmpje gezien in 1997 of zo, zag er echt tof uit, ze speelde meer in teamverband en idd als third person shooter. Heel vet dat je ook zag dat ze met een warthog door een kudde dino honden achtig iets heen reden, het zag er allemaal iets levendiger uit.

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat filmpje bedoel ik dus een tijdje terug, dat ook op de Map Pack stond. Dan zag je in de missies niet de Chief maar een aantal Marines, en de grip van de Assault Rifle was bruin, en de Chief zag je alleen in een cut-scene met een Sniper. Die toch?

12. basovich

basovich Guest

'Meer realisme Halo 3'

"Bungie wil dat Halo 3 op vlak van realisme uitblinkt in vergelijking met de andere 2 delen, ze zijn nu voornamelijk bezig met de AI (Artificial Intelligence), de omgevingen en de realistische trekjes bij de tegenstanders. Ook staan er leuke hints in het bericht, lees het volledige bericht hier.

’At this point, they're testing out the new AI and encounters as much as anything else. The graphics range from completely untextured placeholder surfaces, too brilliantly lit and detailed objects. But again, this is a gameplay test, not a graphics one. Lots of folks focus on what technology can do for the appearance of a game - but the 360's prodigious horsepower can also be applied to AI - the behaviors, movements and reactions of computer-controlled characters. That counts for your human allies, but it's more noticeable at this early stage in the behavior of your opponents.’

Het zier ernaar uit dat ze heel wat uit de Xbox 360 willen halen voor Halo3, dit is alleen maar goed nieuws voor ons. Afgaande van het andere nieuws lijkt het alsof ze al flink ver zijn met de ontwikkeling van Halo3."

13. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    De A.I. was altijd al goed, maar ik zou wel vet vinde als ze echt alles uit de kast trekt, want bungie is zoon developer die dat kan :)

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Volgens mij zijn ze inderdaad al heel lang met Halo 3 bezig ja, en dit keer zeggen ze dat gewoon en praten ze over wat ze doen, inplaats van ons te bedelven onder multiplayer screenshots! :D

15. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    weet ik niet,
    ze zeiden ook dat ze nu een team hebben dat 2x zo groot is.

16. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze nemen ook mensen aan bij de vleet en ze hebben nog een aantal vacatures open staan.

17. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    komt er ook een demo van halo 3 op de marketplace en zo ja voor of na de release

18. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    weet hier nog niemand.
    blijf in ieder geval de weeklijkse update van H3 kijken bij recent nieuws.

19. Daz

Daz βœ–

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat weet nog echt niemand, er is nog zo weinig bekend over deze game. Een demo komt vast wel voor de release aangezien meer mensen dan een echt voorproefje krijgen en dan meer bereid te zijn om de game aan te schaffen.

20. Dead Worm NL

Dead Worm NL Casual Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Bungie hoeft zich geen zorgen te maken over een demo *)
    Zonder demo verkoopt halo 3 ook :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina