1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    weinig kans dat ze hiervan een demo uitbrengen, daarvoor is de hype VEEL te groot...

2. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn nog steeds mensen die halo niet kennen.
    meestal zijn dat dan mensen die voor het eerst een console kopen.
    en waarom doen ze geen demo? het is eigenlijk het gewone spel maar dan met minder dus niet veel werk.
    en het is handig om die miljoenen fans weer even zoet te houden.

3. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad maar dat mysterie hoe ze het nu allemaal brengen bevalt me ook al.
    ik hoop dat er leuke NIEUWE verrasingen in komen.

4. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    trouwens, ik hoop echt dat je deze keer wel de mogelijkheid hebt om Pelicans te besturen. en dat ze de Quad er toch weer instoppen :D

5. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ik klink nu vast als een fanboy, maar volgens mij kent bijna iedere Xboxer de Halo franchise (als je dat zo schrijft :+)

6. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar niet iedereen die een 360 heeft heeft een xbox....

7. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    een 360 is tog een Xbox? :+

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hij bedoelt de Xbox 1 dumbass! :+

Just kidding.

9. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt ook mensen die jaren op de pc hebben gespeeld en toch zijn overgehaald een console te kopen. natuurlijk wordt dat een xbox (360)
    dan heb je toch de kans dat diegene nog nooit over de game Halo(2) heeft gehoord.
    heb jij ooit over de game Normality gehoord? (zeg maar nee want dat doe je toch niet :))

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja ik ken die game. 8)

11. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ken em ook :b:

maar ik denk dat iemand die maar een klein beetje van gamen af weet, kent Halo, of heeft er van gehoord ofso, net als tetris en mariokart :+

12. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eerder dat ze de demo na de release van de daadwerkelijke game uitbrengen. Zo lopen ze in ieder geval niet he risico dat sommige mensen afhaken omdat de demo toch niet zo gaaf is als ze verwachtte. Halo is een begrip en mensen kopen dat spel al omdat er Halo op staat. Waarom zou je dat dan niet uitbuiten.

13. Dead Worm NL

Dead Worm NL Casual Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Vanacht weer een updates jongens :thumbs: :cool:
    Hopelijk met wat mooie informatie want ik kan niet wachten! }:] :9

14. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Als het daadwerkelijk om de naam Halo gaat dan zouden ze het toch weer op 11 november uitbrengen? Dus niet, aangezien het uitkomt ergens in 2007.

15. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Voor de eer van Halo stem allemaal even op www.gamefaqs.com voor deze serie. Niet dat het veel uit gaat maken, maar zou tof zijn als het spel verder komt :D

16. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze er niets nieuws in stoppen maar alles zoals het in halo1 was laten, een paar nieuwe maps zou leuk zijn maar voor de rest. De wapens waren perfect, de maps waren super, de voertuigen waren fantastisch en de SP schopt nog steeds kont. Met halo3 kan het dus alleen maar tegenvallen. Met halo2 was dat al het geval, en zelf met dat in overweging is de game niet tegenvallend maar ronduit grafpouperteringtyfus slecht, iedereen die dat niet snapt snapt goede gameplay niet. Halo3 zal de trent van ahlo2 doorzetten en dus nog slechter worden dan dat iedereen zich voor mogelijk houdt, zelfs zo slecht dat halo2 mensen het slecht en skillloos gaan noemen. Om deze reden zal er dus nooit een demo komen. Verder als je kijkt dat ze bij halo2 2 jaa rniets gedaan hebben en toen de game met bugs en al in 10 maanden gemaakt hebben, dan zullen ze niet eens de tijd hebben om een demo voor de game te launchen. Ik hoop egt dat ik ongelijk krijg over halo3, maar het verleden spreekt toch egt voor zich zelf en bungie moet egt wel heel goed zijn en zich heel erg schamen voor halo2 want anders wordt halo3 egt een TE GROOT drama:'-(

17. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of het blad nog in de winkels ligt, maar een XBox magazine (Engels blad) heeft een extra magazine vol met info over Halo, Halo 2 en 3 erin staan. Dus de verhaallijn van 1 naar begin 3, info over de games, secrets, ze hebben de trailer helemaal uit elkaar gespeculeerd. Een erg interessant boekje om te hebben, voor de fan!

18. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop echt dat er wat achtergrondinformatie gegeven wordt over de verschillende alien rassen binnenin de covenant. Nu heb je de Brutes, de Elites, de Grunts etc. maar toch weet je niets over ze.

Daarom hoop ik dat er nog een Halo game komt die plaats vind voor Combat Evolved, waarbij de battle at the planet Reach aan bod komt, hoe uitgelegd wordt hoe de Master Chief ontstaan is, waarbij er achtergrond informatie gegeven wordt over de Covenant. Dit alles vanuit de oogpunten van Master Chief.

Als dit allemaal niet aan bod komt, dus niet in Halo 3 of niet in een eventuele Halo 4 (die dan voor Combat Evolved plaats vind), blijft er voor mij een toch wel leeg gevoel over m.b.t. tot het verhaal.

:)

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    In de boeken wordt daar een deel over beschreven, want bijvoorbeeld de reden dat Grunts van die ademhalingsmaskers hebben komt omdat ze iets nodig hebben om het koude klimaat van hun thuiswereld na te bootsen.

Dat zou wel erg tof zijn, maar omdat voor de letterlijke 'Fall of Reach' de Spartans als infiltratieteams werkten zou het erg leuk zijn dat je in een gameplay allá Ghost Recon 2/GRAW speelde! :)

Alles staat al in de boeken beschreven, maar het zou natuurlijk wel erg vet zijn als je die missies nog 's over kon doen! \o/

20. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat wil je dan weten??? hoe een grunt is ontstaan...:) is nie zo moeilijk lijkt me... je neemt een lelijke grunt met een nog lelijkere grunt... laat ze f*cken en je hebt een nieuwe grunt wat the hell wil jij nog meer weten??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina