1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is ook zo. Als je de boeken leest leer je dat alle Covenant wezens van andere planeten komen. Ze zijn zich bij elkaar gaan voegen nadat (volgens mij de Prophets en Elites) hun planeet overvallen/vernietigd hebben. Ze werken dus allemaal samen, maar zijn niet van dezelfde planeet/stamboom zullen we maar zeggen.

2. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    ooit gehoord van synoniemen?

3. soepkipoo7

soepkipoo7 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat lul je? Niemand noemt jou toch een noob? Je bent pas een noob als je geowned wordt door iemand van 10.

sor ik zij het allen omdat als ik ergens online ben gaan ze tegen me schelden omdat ik volgens hun een noob ben ook al is dat nie zo.Ze vinden me altijd te jong

Laatst bewerkt: 13 jul 2006
  4. soepkipoo7

soepkipoo7 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    11-07-2006, 22:46 #671
    AVHAHA
    Waiting 4 Halo 3

Wat lul je? Niemand noemt jou toch een noob? Je bent pas een noob als je geowned wordt door iemand van 10 .

sor ik zij het alleen omdat jongens die ouder zijn dan mij me altijd een noob noemen omdat ik jong ben hoewel ik wel ik wel goed in games ben zoals Halo

5. soepkipoo7

soepkipoo7 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo forever

/Mod post dan niet, als je niks te zeggen hebt

Laatst bewerkt door een moderator: 13 jul 2006
  6. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand een idee wat de Amerikanen wel van Live kunnen downloaden en wij niet? Is het interessant?

7. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Dan hoef je nog niet 3x achter elkaar te posten.

Noob :emo:

8. soepkipoo7

soepkipoo7 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Noob

9. soepkipoo7

soepkipoo7 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Noob

10. partyproof

partyproof What's next?

Leuk Bevonden:
    0
    soepkipoo7 en BuLLeTTimMe 88 houden van elkaar..:):

Zou zeggen plug Halo 2 erin en vecht het online uit..}:] Op halo 3 kan je nog wel even wachten...:'-(

11. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik niet meer, maar als hij Halo1 heeft. Kom maar op :) :)

12. soepkipoo7

soepkipoo7 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik niet meer, maar als hij Halo1 heeft. Kom maar op

Die heb ik niet meer, maar als hij Halo1 heeft. Kom maar op

hoe oud ben jij eigenlijk

ik zou wel graag met hem willen vechten maar pas over 1 of 2 maanden kan ik online

/Mod gebruikt aub de [​IMG]-knop i.p.v. 3 keer achter elkaar "New Reply" te doen, ik heb je posts samengevoegd - the matrix

Laatst bewerkt door een moderator: 13 jul 2006
  13. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ja bullet, ik zou het graag willen zien als jullie het uitvechten, want die gassies van 10 die denken dat ze lekker zijn, zijn wel HEEEEEEEEEEEEL erg goed vaak:p

BTW als julie halo1 doen, meld het ff:p

Maar halo3 wordt toch gewoon kut, want het zet de lijn van halo2 voort en die was kneiterslecht. Zonde als je ziet wat bungie met halo1 heeft gepresteerd, maja wat doe je eraan. Ik zou ook willen dat ik ongelijk heb en dat halo3 kont gaat schoppen (ga hem toch wel ff spelen) en dat ik egt kneiter hooked wordt aan het spel, maar het verleden spreekt voor zichzelf en bungie zal qua visie compleet moeten veranderen (halo1 hadden ze neits te verliezen en deden ze maar wat, halo2 wilden ze geld zien nadat ze 1,5 jaar niets deden) en aangezein halo2 al 500 miljoen keer verkocht is en dat nou eenmaal giga veel geld opleverd zullen ze toch niet veranderen. En al zouden ze willen is er altijd microsoft nog die zegt dat het niet mag, omdat het een risico is of het dan via de mainstream nog wel zoveel geld op zal leveren.....

Als ze ook van halo1 de Mp een arcade titel maken met online shit (250 mb) dan zou ik daar zeer zeker (en met mij nog velen anderen) zeker wel 60 euro (of meer) voor willen betalen, maja dat snappen ze niet bij bunbie omdat ze je van die leuke gaytypes willen laten spelen (team shower, team brutes, de rest).....

14. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0

Ik d8 dat het dat behind the scenes of the trailer filmpie was...

correct me if im wrong:p

15. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf 9 jaar. Waarom kan je pas over 2 maanden online :confused: Elke hamlul met internet kan online met XBC. Zie www.xbconnect.com voor more details :thumbs:.

:)

16. soepkipoo7

soepkipoo7 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2maanden wes erg over dreven misschien in 3 weken maar ik mga eerst po vakantie

17. master_chief_m

master_chief_m Halo3 is de beste.

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze halo3 uit laten komen dat er maar weinig lvl's met die arbiter zijn.
    Want eigenlijk past dat niet bij halo. Want het is red de mensheid van de covenant, en niet maak een rebelie tegen de covenant. maar als we dan met de Arbiter moeten spelen dan hoop ik wel dat i.p.v. die onzichtbaarheid er een lampje is. want je hebt niet veel aan die onzichtbaarheid.

Ik hoop ook dat ze bij die inzoom-wapens die night-vision hebben want die is handig.

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Sinds wanneer is de game "red de mensheid van de covenant?" Want dat was het al niet vanaf deel 1. Het gaat veel dieper dan dat en daar past de covenant imo heel goed in.
    Is er eigenlijk al meer bekend over de nieuwe novel? Want is er nu zo weinig over te vertellen of heb ik dat allemaal gemist?

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nope, nog altijd niks over de novel, maar zal binnenkort wel wat op Bungie verschijnenen.

20. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag is wel de Graphic Novel uitgekomen :) Vorige maand al besteld op Amazon, hopen dat 'ie toch wel een beetje snel binnen komt!!! Kijk ook uit naar de Novel. En natuurlijk de game xD

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina