1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Maar Halo 3 is toch ook het laatste deel of niet??? Maar ik hoef z'n face niet te zien hoor. Er moet wel wat te raden over blijven.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439

Begrijp ik, maar toch.... het laten zien van het gezicht maakt het extra definitief. En het niet laten zien van het gezicht geeft altijd hoop op een sequel.

3. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind alles best. Als tie z'n lul maar niet laat zien.

Laatst bewerkt: 28 jul 2006
  4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Dat geloof ik niet den, je wilt vast wel z'n cocktail prikkertje zien!!! Ouwe geilneef die je er bent!!!!;) \o/

5. samurainl

samurainl tyrano nl

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand al een preciese datum dat hij uitkomt

6. FuckMeister

FuckMeister Fuckmeister

Leuk Bevonden:
    0

25 augustus 14:46 uur (exact)...:thumbs:

7. basovich

basovich Guest

hmm, om hem nou mooi te noemen is iets anders, ik heb iig geen blauwe kamer ofzo dat hij echt bij het interieur past.

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind ook niet dat John zijn gezicht moet tonen tijdens of aan het einde van het spel, dan is denk ik de illusie van 'supersoldaat' weg. En die moet blijven. En als we zijn gezicht te zien krijgen dan kan 't bijna alleen maar tegenvallen, dus ook ik vind dat hij zijn ware idenditeit verborgen moet houden voor de speler.

En over die Faceplate, ik vind hem eigenlijk wel mooi. Hoe er een Spartan opstaat en die lijnen, ja, 'k vind hem wel mooi. :)

9. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Hij moet zn gezicht gewoon nooit laten zien, hoewel ik aan de andere kant het wel heel graag zou willen zien, maar liever toch niet. Ik hoop gewoon dat ze Halo 3 zo vet en uitgebrijd gaan maken (en met een mooi einde zoals Halo 2) dat je er geen eens meer aan denkt.

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Mooi einde zoals Halo 2? Als er iets suckte aan Halo 2 was het dat wel! :eek: De sfeer was wel mooi enzo, de admiraal op een brandend schip, maar nadat de Chief zegt 'Finishing the fight' kan je niet meer wachten om naar aarde te gaan, komen opeens de credits! 8)

Dan vond ik het einde van Halo 1 veel mooier. Halo is vernietigd, de Flood verslagen, de Chief drijft met Cortana midden in de ruimte, wat ze moesten doen hebben ze gedaan, maar het werd ook hun dood. Tenminste, dat verwacht je he, zo alleen in de ruimte. :+

11. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Exact, einde van Halo 2 was niet echt wat je noemt geweldig.
    Aangezien Halo 3 laaste van deze trilogie verwacht ik wel een meer memorabel einde.

12. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Nou memorabel was het eind van Halo 2 zeker wel, in de zin van dat je het nooit meer zal vergeten :D

Zo slecht vond ik hem eigenlijk niet, Het moesten een open eind zijn en als je er een grote en meeslepende triologie van wil maken hoort daar zeker bij deel 2 een cliffhanger bij. Je kan het niet per deel netjes gaan afronden. Dan verliest het zijn episch proporties.:b:

Laatst bewerkt: 30 jul 2006
  13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Da's ook waar, en inderdaad, het einde van Halo 2 zal je niet zo snel vergeten, ik weet nog precies wat ze zeggen. :+

14. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Wat ik niet snap is dat dit spel al speelbaar is, maar dat nog niemand stiekum een filmpje of screenshot heeft kunnen schieten. Bij Halo 2 kan ik me herrineren dat iedere doorgedraaide fan met een camera het wel was gelukt om wat info op te nemen lang voor de release al.

15. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat Bungie nu militairen voor hun gebouwen hebben natuurlijk 8-|

16. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    There's also some very nicely finished trees in one of my favorite mid-sized levels, complete with the now obligatory tree animation. It's one of those levels where you look around and say, "Hey, this would be a nice spot to picnic," but then somebody blasts you from a Banshee. It's also one of the favorite levels for one of our new gametypes, thanks to its obvious defensible positions and creepy, narrow hallways.

dit hier boven is van de nieuwe Update

ik vraag me af over welke map dit gaat, over een nieuwe of een oude, ik kan me eigelijk geen map voorstelle die aan deze 'hints' voldoen (ik dacht eerst Ivery Tower, maar die heeft duidelijk geen Banshee :+)
    en ze hebben over een nieuw gametype, wat zal dat zijn ??

17. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Beaver Creek? Maar nee, het zullen gewoon nieuwe zijn. Wacht gewoon af, ze zullen heus wel leuk zijn.

18. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop juist nieuwe, of ouwe H1 maps (die werke met de huidige engine)
    hopelijk late ze binnekort wat schetsen zien zoals ze bij H2 ook hadde gedaan, dat zou wel vet zijn

19. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat leuk zou zijn, is als er eens wat screens worden vrijgegeven. Ik wil beeldmateriaal verdomme.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Een mooi plaatje van een Elite of een Grunt zou wel mooi zijn :9 !

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina