1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    of van een aantal multiplayer maps, ook altijd leuk natuurlijk
     
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    dat bedoelde ik dus met die schetsen, dat is vind ik persoonlijk een goed idee _O_
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    Zo zin in halo3 :d
     
  4. max X

    max X Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook ;)
     
  5. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    waarom al dat ophef toch voor halo 3 :confused:
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Gast wat denk je zelf, kap eens met dat domme gepost. Heb je ooit Halo 1/2 gespeeld en vond je die helemaal te gek? Zoja, daar heb je je antwoord al.
     
  7. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien bedoeld die wel dat het mischien een beetje te vroeg is om nu al te gaan awachten tot die game uit komt...

    en doe is niet zo vijandig
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Iedereen begint een beetje raar te doen omdat het zoo lang duurt voor dat er een nieuw filmpje of screens komt :9 |:- .
     
  9. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    HALO 3 word te erg! :D
     
  10. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ja ik heb die 2 games gespeeld en uitgespeeld. Halo 1 vond ik leuk, maar halo 2 vond ik super en dan vooral ook de multiplayer alleen heb ik hem vekocht en nu wil ik hem weer terug hebben in mijn handjes :). Wat bulleta al zegt, dat bedoel ik ook. Zag maar met pdz, heel veel ophef van microsoft en wat gebeurt er: een goede game maar niet superieur wat iedereen had verw8. Dus ik zal gewoon niet meteen juichen want het kan ook helemaal verkeerd aflopen zoals bij goldeneye op de gamecube.
     
  11. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    precies..allleen dit gebeurde ook al bij halo2, verschrikkelijk hypen en dan uiteindelijk een game die toch tegenviel, zowel op single-player gebied als op multiplayer gebied.
     
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    vooral SP
    op MP is H2 best goed, mar niet op de goede manier (H1 deed dat wel :))

    en dat is mijn mening, niet weer een discussie over H1 en H2
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2006
  13. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    klopt halo2 is de beste xboxlive titel, enkel omdat halo1 geen live heeft..
     
  14. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Iedereen zit ook al te zeggen dat gears of war 'De titel van 2006 word' ik weet het nog niet zeker. Kijken wanneer het klaar is zeg ik altijd.
     
  15. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    @janter Je hebt een punt.
    Al dat gehype begint me langzamerhand mijn keel uit te hangen.. :{ Waarom? zie Halo 2.
     
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    drom doe ik niet meer mee met het hypen, Halo 2 was een erg goede game maar niet de game waar iedereen op zat te wachten en dat komt omdat iedereen een eigen beeld van hun droomgame in hun hoofd had. Een game die niet te maken is! maar Halo 3 word goed dat is zeker.
     
  17. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ik denk dat heel veel gamers met mij weer oneens zijn: Maar de singleplayer van de game dan, dus niet de multiplayer, is toch een hele gewone shooter met een sci fi sfeertje erin behalve halo 2, want daar zat ook een aarde stuk in. Maar het is toch zo. Het is een hele gewone shooter met een sci fi sfeer erin. En ik vind gewoon dat de singleplayer van pdz beter en leuker is dan de sp van halo 1 en 2.
     
  18. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, de single player game van Halo 1 staat nu nog steeds bekent als DE shooter die de console shooters op de kaart heeft gezet.....
    Avg Ratio: 96%
    check: http://www.gamerankings.com/htmlpages2/472132.asp

    Dat het voor sommigen mensen een gewone shooter is kan natuurlijk altijd maar feit blijft dat Halo de Xbox erg succesvol heeft gemaakt en nog succesvoller zal maken...
     
  19. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Ik vind halo1,2 de beste shooters op de xbox, met een grote afstand. In het begin vond ik halo 2 wel tegen vallen moet ik zeggen en niet zo'n beetje ook. Maar toen ik het vaker ging spelen ben ik het pas echt gaan waarderen. En de replay waarde is heel hoog voor een s.p game dankzij de geweldige a.i.
     
  20. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    vooral op Legendary heb ik gelachen! bijna onmogelijk maar als je het haalt (co-op) word ik er zo blij van :D:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina