1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha, nu zeg je met wat. Is inderdaad heerlijk gevoel! Vooral het 2e level. Dan is er een stuk met een flink aantal Covenant Snipers, en jij komt dan ook met een Sniper, heer-lijk! 8)
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Little Known Fact: The voice of Cortana in "Halo" is also the voice of Princess Peach in the "Mario Bros." games.

    :+
     
  3. Peritus NL

    Peritus NL Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Good lord, dat meen je niet! :9

    maar ff serieus, echt waar? :eek:

    Zou hier graag een bron over zien :9
     
  4. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    http://imdb.com/name/nm1071768/

    Here you go :)
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat ik deed was gewoon via mijn geheime [zelf ontdekte] pad lopen , om zo over de daken heen te rennen en ze mij niet konden raken. Ik had wel erg veel moeite met het laatste level, al die brutes en die 2 tanks.. :'-(
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja, dat pad kent ongeveer iedereen lijkt mij! 8)

    Je kan zo door heel het level lopen tot aan Hotel Zanzibar, vanaf daar gaat alles weer gewoon verder.

    Ik twijfel er eigenlijk niet aan dat er in Halo 3 ook wel weer tal van geheime gangen zijn, dingen om te ontdekken zoals de Skulls e.d.
     
  7. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    pad???
    kan iemand mij dit ff uitleggen??? en is dat alleen maar op legendary of wat??? k ken het nie... jullie hebben het toch over da level dat op een gegeven ogenblik die grote aliens door de poort heen stormen???
     
  8. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    MOet je gewoon bij de eerste keer ofzo dat je die snipers tegenkomt ind ie stad, het dak op springen en dan via die daken verder lopen en beetje kijken wat het handigst is, en je staat bij dat hotel en kan verder zonder dat je dat hele stuk dus tegenstand gehad hebt:D
     
  9. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    uhh ik wil niet lullig zijn maar in de op 1 na moeilijkste setting zijn er al 5 tanks ofzo... of speel jij alleen op makkelijk?
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zag vlak voor die basis maar 2 tanks? [Ik speelde op Heroic]
     
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    @blackhawk, je kunt ook op de pelican springe voor dat stuk, en zelfs over hotel zanzibar lope als je wilt, maar dat is wel erg makkelijk natuurlijk :+

    bij laatste lvl heb je eerst 1 tank (in die grote canyon zeg maar, die ik altijd overneem), dan heb je er voor de ingang van het eerste gebouw 2 staan, ga je met de banshee vliege, kom je weer 2 tege, dus het zijn er wel vijf (is ook op Legendary)
     
  12. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    en oneindig banshees :D

    ik hoop trouwens niet dat je weer die arbiter moet spelen want dat was best wel saai.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2006
  13. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg maar gerust kut...
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is écht overdreven, de Master Chief levels waren imo ongeïnspireerd, terwijl de Arbiter levels echt een verhaal en sfeer neerzetten. Kwa gameplay was er niet zo veel verschil. De vertrouwde open-area actie met voertuigen en weet ik veel wat, zag je zowel bij de MC (het level Delta Halo) als bij de Arbiter (alle missies op Delta Halo, de eerste als je net daarnaartoe getransporteert wordt door Gravemind t/m het laatste level).
    Ik vond echter de levels met de Master Chief in de Covenant Holy City tegenvallen. Voornamelijk als de Flood is uitgebroken dan ben je maar door die donkere gangen en corriders aan het lopen, gang na gang na gang. :{
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Precies, die hele Flood moeten ze uit het spel laten, dat verpest de hele sfeer in de game. Dan is het net een soort doom/quake spel aan het worden. Ik vond de levels met de MC buiten juist erg cool, hop met je warthog snel achter allemaal [tanks?] aan om zo weer op de brug te komen. Maar het mag van mij kwa verhaallijn allemaal wel wat minder snel gaan.

    Zo wil ik wel meer levels zien uiteraard, (Wie niet) maar ook veel gebeurtenissen daar rondom. Meer levels die met het verhaalt aansluiten maar dat dat niet weer te snel gaat en dat je hem zo hebt uitgespeeld. Er waren geloof ik 12 levels in Halo 2, van mij mogen ze dit bij Halo 3 2 keer verdubbelen.
     
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    doe maar eerst kwaliteit, en dan kwantiteit, want H1 kende maar 10 levels, en toch is de SP van H1 veel beter als die van H2 (met 14 lvls ), en daar is gwoon iedereen over eens

    ik vond de stukke met arbiter alleen goed voor het verhaal, de leukste levels zijn toch die van de MC ( begin levels, die op de aarde, en die op de Halo ring)
    natuurlijk zal het verhaal beter en dieper gaan omdat dit toch het laatste deel is (zegge ze :+ )
    maar ik heb vertrouwe in bungie, helaas is het nog zolang wachte :mad:
     
  17. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    is er eik al iets gezegd over een release??? ja 2007 maar eerste half jaar of 2e of zo??
     
  18. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nja, ik ben het er niet gehéél mee eens. Ik vond het in Halo 1 storend dat sommige omgevingen precies terugkwamen. The Betrayel was gewoon Assault on the Controlroom maar dan andersom. :{ Het schip de Truth and Reconcilliation en de Pillar of Autumn kwamen ook twee keer terug, welliswaar anders maar toch. En the Library was gewoonweg saai. De SP van Halo 1 was gewoon iets nieuws, voor die tijd een hele stap voorwaarts. Halo 2 was dat niet, maar had wel ongeveer even veel stukken met wat wij "typische halo actie" vinden, open area's met voertuigen en veel actie.
    Toch, ik moet toegeven, de sp van Halo 1 was wel beter, maar ook weer niet superieur aan deel 2.
    Maar dat is hoe ik erover denk. Je hoeft het natuurlijk niet met me eens te zijn. :)
     
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar tis precies wat je zegt, H1 was een stap voorwaarts, iets wat H2 niet was en daar zat iedereen gwoon weer op te wachte, daarom is de SP van H1 beter als H2, ik zeg superieur, jij vind dat iets minder, maar zelfs MET herhalende levels was H1 beter dan H2, ik moet toe geve dat Library het saaiste en slechtste level is van H1, miss van allebei de spelle

    maar we zijn allebei eens dat H1 beter is dan H2 op sp gebied, en dat wilde ik duidelijk make, ik hoop gwoon dat H3 de kwaliteit krijgt van de serie die het altijd heeft gehad op, want ik weet dat bungie dat kan :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina