1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt het inderdaad ook erg irritant:)

2. mars15

mars15 Guest

heb liever eens echt in game beelden \o/

3. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    misschien komen die wel op de TGS of op X06

4. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    _O_ _O_ Hahaha,geweldige quote._O_ _O_

Tja....het zou wat zijn als we in een wereld zouden leven waar alles,maar dan óók alles tot en met games toe perfect zouden zijn....waar zouden we in hemelsnaam dan nog over kunnen gaan klagen...:lol: :lol:

5. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    MS zal wel in zijn handen wrijven nu de ps3 voor europa wordt uitgesteld. Zul je zien dat Halo 3 en de ps 3 tegelijk uitkomen... :+

edit:
    alleen een beetje jammer dat halo pas in november 2007 klaar is... (www.play.com)

Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  6. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    ps3 en Wii staan al wel in het intertoys boekje ^^
    alleen halo3 nog niet :mad:

7. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat komt omdat de ps3(al niet meer) en de Wii in 2006 uitkomen, en halo 3 verder nog helemaal niets van bekend is

8. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daar is nog helemaal niks over bekend dat halo 3 op 24 november 2007 uitkomt. Bungie of MS heeft daar nog niks over gezegd.
    Dus ga er dan ook nog maar niet van uit

9. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Zou mooi zijn, kan ik nog ff doorsparen, dat rijbewijs kost namelijk klauwen met geld. Denk maar zo hoe langer het duurt hoe beter het wordt.

10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe...wacht maar...eens je een auto hebt kost je dat nog véél meer.
    Nou wanneer hij ook uitkomt maakt me niets uit ,als ze er maar voor zorgen dat de hele game tot in de puntjes afgewerkt is is het voor mij goed.
    En daarbij heb ik liever dat ze dan er hun tijd voor nemen en hem later uitbrengen dan dat ze wéér een afgeraffelde game ala halo2 waar uiteindelijk niemand wat de singleplayer betreft over tevreden was.:+
    Het multiplayer/live gedeelte was natuurlijk andere koek.:+

11. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0

Niet overdrijven hea, ik en vast nog wel een heleboel anderen waren wel tevreden over de single player. Volgens mij kan je bij zo'n spel niet eens meer iedereen tevreden houden. Ja ik vond het ook niet alles wat het geweest had kunnen zijn, maar vergeleken met het grootste aantal andere games is het nog steeds een zeer goede single player.

12. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    De SP is idd redelijk, maar na halo1 gewoon een trieste vertoning en een zeeeeer zeeeeer kwalitatief mindere afgeraffelde schijtgame. Dit geldt vooral voor de SP, maar ook bij de MP merkt dat de game totaal uit balans is en voor de hardcore gamers niet toereikend genoeg is. Iets dat halo1 wel was. Hierdoor kan je slechts concluderen dat halo1 heerst en halo2 1 grote teleurstelling was/is en dat halo3 waarschijnlijk in de lijn van halo2 doorgaat en dus nog kutter wordt. Ik hoop echter dat bungie zichzelf na halo2 zo heeft zitten schamen dat ze met halo3 terug gaan naar de roots van de serie en dus teruggrijpen op principes en gameplay technische en qua balans terugkeren naar deel 1 en nooit meer naar deel 2 zullen kijken. Dan zou halo3 best wellis een topper kunnen worden, maar de kans dat dit gebeurd is zeer nihil en bestaat waarschijnlijk slechts in de dromen van elke werkelijke halo speler._O_

13. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    bij vorige update zeiden ze wel dat er nu een level was wat de echte MLG/Pro spelers wel een goed level zullen vinden.. maarja eerst moet die autoaim gewoon minder.. maar ze denken tenminste aan de hardcore spelers en niet alleen aan de massa..:)

14. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    had ik ook geleze, ben blij dat bungie teminste wel aandacht geeft aan MLG enso en pro gaming in het algemeen, H3 zal geen H1 worden (helaas) als ze maar een goeie game aflevere (goeie SP enso, en MP veel meer balans en wat meer skills nodig, minder autoaim en magnetisme enso) dan hoor je mij niet klage

15. apox

apox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat hele MLG maar snobbisten. Vooral in de B.net fora, maar dat zal wel door mij komen(was nog lid tentijde van halo 1). Het feit dat mlg zich zo belangrijk vind en zich als onderdeel van het spel benoemd(staat niet in de update maar wel op het forum) stoort mij gewoon.

16. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    waarom..? het is toch leuk dat er van die toernooien worden gehouden..

17. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt jezelf niet echt een halo fan noemen als je de game hard zit af te kraken. en anders koop je deel 3 toch gewoon niet? ik heb me aanzienlijk vermaakt met beide delen en zal dat straks weer doen :)

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Alle halo fans vinden deel 2 zuigen ;) .

19. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    valt wel mee. ik niet, de sfeer was misschien anders, en omdat iedereen niet meer hetzelfde gevoel had als bij deel1 (omdat die zo geweldig was) vindt iedereen het meteen een "zuig"spel

20. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ehm, nee :) . Het verhaal van deel 2 ging dieper, je kwam meer te weten van de Covenant en bezocht prachtige locaties. Granted, er zaten ook wat saaie levels tussen (praktisch alle van de Arbiter). Maar zoveel dingen waren beter. De Flood was zoveel angstaanjagender en minder kanonvoer. Een tank gevuld met Flood die op je afstormt, prachtig moment. Of een phantom beschermen terwijl je in een storm in een banshee vliegt <3. Prachtige locaties op Delta Halo zien. Een massale oorlog op Aarde (hoewel, niet masaal genoeg en we kregen er te weinig van te zien).

Okee, het eindlevel vond ik zuigen, je had alleen maar een buiten proporties gegroeide aap een lesje geleerd ipv een spannende race tegen de klok voor Halo ontplofte. Mja en het was idd een enorme anti-climax, allemaal waar. Maar toch... je begint meteen te trappelen voor deel 3 =D! Net zoals met LOTR en Pirates of the Carribean is deel 2 misschien niet het beste uit de serie (wellicht vanwege het gebrek aan een echt begin en eind?). Maar allebei deze voorbeelden vond ik ook meesterwerken! En dat is Halo 2 in mijn ogen ook =)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina