Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap het, maar die auto aim gaat dan over millimeters he... aangezien de cursor zo klein is bij het snipen, terwijl iedereen problemen maakt over het snipen. En jouw rocket voorbeeld heb ik uitgeprobeerd, maar dat werkte helaas niet...
    De warthog is idd zo, daar was ik nog niet opgekomen. En ik had al gezegd dat ik mijn eerste reactie terugneem dus kom op. Jullie reageren echt alsof ik de beer heb losgelaten.. Maar ik kan me wel vinden in jouw laatste reactie, en MIJN reactie voor die van jou was gericht op de opmerking dat halo2 uber gay is door die auto aim. Dus daar hoef je je ook niet aangevallen door te voelen. En de reactie daarvoor was een reactie van jou was dat ik niet zo weten wat auto-aim is, en magnetisme valt redelijk onder auto-aim. De naam zegt het al he ;). Dat je zelf niet hoeft te mikken maar dat dat vanzelf gaat. En aangezien het idd alleen met het rood worden van de cursor te maken heeft is dat enorme gezeik van dat je naar vijanden toegetrokken wordt ook onzin is. Behalve met het warthog verhaal idd. Daar kan ik me wel in vinden.

    En voordat je er verder op door gaat. Ik heb de rocket op het muurtje van zanzibar geschoten terwijl de cursor rood was omdat het onderste stukje van zijn voet er ook in stond
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2006
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind H2 autoaim niet 'uber gay' er is een filmpje dat zo heet, waarin je ziet hoe er de autoaim en magnetisme is, vergeleke met H1

    ik reageer gwoon normaal op jou punten, en als je zegt dat ik een leven moet krijge, dan zie ik dat als een aanval op mij, dus ik verweer me daar tegen

    tis miss wel dat autoaim over mm gaat, maar dat over het voorbeeld van de rocket op het muurtje, is wel degelijk zo, dat hoef je niet te probere om me eruit om te prate daarmee, ik heb het zelf meerdere malen meegemaakt, dus ik weet dat het zo is
    nog over autoaim, het is wel waar over, als de cursor rood word, word de autoaim geactiveerd, als je buite dat bereik zit, moet je 'leaden' (voor tegenstander schieten) dat was in H1 zo, maar in H2 zijn de kogels zo genaamd, instant travel, dus werkt leaden niet (alleen online, door lag als je niet in bereik bent) en magnetisme valt onder autoaim ja, maar ze hebben beide andere kenmerken, daarom nam ik ze appart, dan is het wat makkelijker te begrijpe voor de andere (want dit zijn de grootste factoren van autoaim)

    je word niet toegtrokke naar je tegenstanders, zei ik ook niet, maar magnetisme zorgt ervoor dat je blijft 'kleven' aan een tegenstander, en omdat die zo sterk is, kun je er veel nadeel aan vinde (warthog is maar een voorbeeldje), en het maakt de game een stuk makkelijker

    ik weet niet hoeveel ervaring je hebt in H1 en H2, maar de meeste dinge die ik vertel moet je echt zelf mee hebben gemaakt, anders snap je miss niet wat ik probeer te zegge, hopelijk begrijp je dat
     
  3. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    kerel, ik begrijp je ook. En ik ben het ook met je eens. En ik speel H2 echt al heel erg lang en heb H1 ook wel redelijk wat gespeeld.

    En ik bedoelde ook niet dat jij het zegt dat je meegesleurd wordt in H2, maar er is echt heel veel gezeik van andere mensen geweest dat dat wel zo is.
    Alleen die rocket heb ik voor zover ik me kan herinneren niet meegemaakt, niet dat ik zo vaak rocketgames speel. Maar ik heb iig helemaal geen last van al die elementen. En daarmee bedoel ik niet dat ze er niet zijn. Maar dat ze niet storend zijn voor mij.
    Maar laten we het verder lekker over halo3 hebben, want volges mij zijn we het er allebei over eens dat halo een goed spel is.
     
  4. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind Halo de beste gamereeks van de Xbox, dus ja :+
    maar het is niet alleen voor jou, er zijn ook andere mense die dit soort dinge nog niet wete, dus het is meer algemeen, dan alleen aan jou gericht, gelukkig neem je het niet persoonlijk op (sommige mense hebbe moeite hiermee :emo:)
    ik heb ook wel vaker meegemaakt dat mensen hier beginne te prate zonder dat ze wete waar ze het over hebben, gelukkig ben jij daar niet een van ;)

    ik speel weinig rocketgames, gwoon altijd MLG settings, en af en toe MM, maar ik ben gwoon een rockethoer, en dat weet bijna iedereen die veel met me speelt of heeft gespeelt :+ (ff for the record)
     
  5. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    oh ik dacht meer een sniperhoer lol..:emo:
     
  6. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
  7. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Die lui zijn echt goed!! Kun je hun handtekening vragen :D
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  10. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier wat nieuwe informatie over halo 3:)
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  12. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    haha idd wauwww klinkt hartstikke goed dat je die marines opdrachten kan geven enzo :d.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Uhh, hij heeft het over het filmpje met dat orkest. :D
     
  14. chaos_360

    chaos_360 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Viool rocks :eek:
     
  15. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is misschien wel wat voor Halo3, geen gitaar maar viool. Als het zo kan is er niks mis mee toch.
    En nog wat van die trailer-piano er bij. Dan heb je een origineel geluid die toch de Halo sfeer behoudt.
     
  16. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    damn net iets voor de helf als ze de tune in rockversie spelen.
    ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik krijg dan kippevel. :D
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    In deel 1 zaten er al violen in. De rockversie was juist een spin-off van de vioolversie. :)
     
  18. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Hehe juist...en er gaat in mijn ogen nog altijd niets boven halo ce op dat gebied....
    Het perfecte verhaal met de nodige diepgang waarin je als speler kompleet mee die wereld ingezogen wordt...en dan die muziek erbij...gewoon magistraal...
     
  19. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    HaloCE was ontelbaar veel keer beter dan halo2 ooit zal zijn. Verder zit er in halo2 egt giga veel autoaim en magnetisme hor. Neem maar een smg en laat iemand voor je langs van links naar rechts rennen, de crossbar die volgt die persoon dan gewoon. Verder heb je het sweepsnipen als resultaat van autoaim enzo. Verder heb je stucks die je naast iemand gooit maar wel raak gaan. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar de conclusie is gewoon standaard en hetzeflde als de 123647415 vorige keren, halo2 mag niet eens in de schaduw van HaloCE staan. Het is een aanfluiting van de serie die niet eens de letter H, A, L of O zou hebben mogen dragen. Het is HaloCE alleen dan voor de grootst mogelijke scheve baviaan die egt nog nooit een controller gezien heeft laat staan vastgehouden.

    Zucht.

    Laten we dus hopen dan halo3 beter wordt (tegen beter weten in).
     
  20. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    en je het nog niet eens halo ntsc gezien\o/ :thumbs:




    of wel?
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina