ik snap het, maar die auto aim gaat dan over millimeters he... aangezien de cursor zo klein is bij het snipen, terwijl iedereen problemen maakt over het snipen. En jouw rocket voorbeeld heb ik uitgeprobeerd, maar dat werkte helaas niet...
De warthog is idd zo, daar was ik nog niet opgekomen. En ik had al gezegd dat ik mijn eerste reactie terugneem dus kom op. Jullie reageren echt alsof ik de beer heb losgelaten.. Maar ik kan me wel vinden in jouw laatste reactie, en MIJN reactie voor die van jou was gericht op de opmerking dat halo2 uber gay is door die auto aim. Dus daar hoef je je ook niet aangevallen door te voelen. En de reactie daarvoor was een reactie van jou was dat ik niet zo weten wat auto-aim is, en magnetisme valt redelijk onder auto-aim. De naam zegt het al he . Dat je zelf niet hoeft te mikken maar dat dat vanzelf gaat. En aangezien het idd alleen met het rood worden van de cursor te maken heeft is dat enorme gezeik van dat je naar vijanden toegetrokken wordt ook onzin is. Behalve met het warthog verhaal idd. Daar kan ik me wel in vinden.
En voordat je er verder op door gaat. Ik heb de rocket op het muurtje van zanzibar geschoten terwijl de cursor rood was omdat het onderste stukje van zijn voet er ook in stond
Laatst bewerkt: 15 sep 2006