1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    een versie van unyielding dacht ik ;)

2. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry:b:

3. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
  4. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is al oud nieuws dat ze MP doen met Halo 3. Dat doen ze al 2 maanden ofzo volgens mij nog langer zelfs. Wel bij de tijd blijven he Airwave:9

5. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Biatch, ja ik zou mn naam maar edite :+ beetje fout schrijve, kom op zeg ;)

maar ik heb et niet echt in de gate gehoude, ze zulle vast wel H3 spelle, maar het is goed om te hore dat zo ook echte matches hebben gedaan (nouja echte matches, een 1vs1 op een 'long to mid range map' :lol: )

ik hoop dat ze met wat mappe kome, iets van schetse ofso, lijkt me wel lijp
    en hopelijk vertelle ze ook of ze oude mappe uit H1 overnieuw doen, zoals Dammy, al hoewel dat toch niet zal werke, is dat toch vet \o/

6. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    @Airwave,inderdaad ,als je healthbar nog volledig is heb je net méér tijd om dekking te zoeken alvorens je schild aan splinters gaat en onderwijl zie je die vakjes drastisch minderen.
    En je schild laadt in dekking terug op,maar de volgende keer dat je dan de volle laag krijgt moet je echt snel wezen om dekking te zoeken alvorens je hélemaal in de puree werd geschoten.
    En als je op de laatste vakjes van je healthbar loopt en je schild nog opgeladen is moest je echt oppassen dat je dan geen groep grunts in je rug kreeg,ze mochten dan nog de zwakste tegenstander zijn,maar als je niet snel dekking kon zoeken was je er hopeloos aan,althans in legendary toch.
    En in elke voortgang van halo ce keek je dan ook eerst hoe het gesteld was met je schild,en deze telkens veranderende situatie van je verdedigende schild noopte telkens tot aanpassingen wat je aanvalpatroon betrof,hoe dikwijls je het ook herspeelde.
    Je kwam altijd in diezelfde situatie terecht,maar je toestand van je mjolnirpack bepaalde steeds weer je tacktiek,grof geweld of het toch maar proberen om tijdens de volgende gevechten het volgende checkpoint te halen of ergens onderweg een aanvulling op je healthpack op te scharrelen.
    Net zoals het gebruik van wapens en munitie,telkens weer moest je besluiten nemen wat je wapens betreft,en telkens weer had je problemen met je ammunitie,dit voortdurende gebrek eraan en het voortdurende verandering van de staat van je mjolnirpack was juist een van de grote meeslepende punten die halo ce zo sterk maakt buiten die onbekende wereld die je mocht ontdekken en waarbij je het gevoel kreeg dat het niet de masterchief was die de mensheid van de ondergang moest redden,nee je kreeg het gevoel dat het net van jou,en jou alleen afhangt dat de mensheid gered wordt.
    En dat is nou net wat halo ce zo bijzonder maakt....dat en de bijbehorende muziek.
    En nét dat kwam halo2 tekort....in één woord magie dat mooie gevoel alsof het lot van de mensheid van jou en jou alleen afhangt .:b:

Laatst bewerkt: 23 sep 2006
  7. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    nou sven ik zou me niet te druk maken over je armor, de artwork die tot nu is vrijgegeven van het amor verschilt toch wel weer met die van Mark V. Ik neem aan dat ze dus de Mark IV, en de terugkeer van de AR lijkt het mij best logische dat ze terug grijpen naar het healthbar etc...

Edit: 800ste post \o/

8. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    dat is opsig gwoon logica :+
    als je schild naar benede gaat, gaan je blokjes weg, dus dan ga je dekking zoeke, maar wat dacht je van gwoon vanuit je dekking schieten met vol schild, dat is handig :eek:, het klinkt bijna alsof legendary ook echt moeilijk was

ik weet niet precies wat je probeert te zegge eigelijk met deze post (tot aan het gedeelte wat ik heb weg gelate), hopelijk leg je het wat duidelijk uit, want ik snap er niet zoveel van :b:

sorry

9. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    @Airwave, simpel gezegd de sterkte van je schild bepaalde in halo ce deels mee je tactiek,en telkens je het herspeelde moest je in bepaalde situaties waarin je eerder eens een keer doorramde,je het een volgende keer het voorzichtig aan moest doen wou je het volgende checkpunt bereiken.
    Dit was allemaal het gevolg van je healhtbar die de sterkte en uithouding van je schild bepaalde en die je dwong om je telkens je tactische benadering naar de covenant toe aan te passen.
    Dit feit liet toe dat de gameplay een mooie variatie kende en halo ce een grotere herspeelbaarheid meegaf.
    Dit in tegenstelling tot halo2 waarin je schild al meermaals zwaar geraakt werd en in dekking dan telkens wéér helemaal oplaadde tot op volle sterkte.
    Je moest je op géén enkel moment zorgen maken om je uithouding omdat je wist ,eens in dekking laadt het weer helemaal op als nieuw.
    En zo krijg je dan bij het herspelen een veel eentonigere gameplay.:b:

Edit: Yep floris, ze mogen doen wat ze willen in halo 3 zolang ze die healthbar maar niet vergeten er terug in te zetten.
    Maar wat gaan ze er van maken als je ziet hoe ze van halo ce naar halo2 op al een deel verneukt hebben van de gameplay die halo ce zo uniek maakte.

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Okee, eindelijk even optiefen met die Halo 1 vs Halo 2 discussie, want er is misschien een nieuwe render. <3 Jackalls

Edit: Nog even een Halo 2 render van de jackall ter vergelijking

Laatst bewerkt: 24 sep 2006
  11. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Die details joh _O_

12. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WTF?! Ziet er ECHTT Next GEn uit gekk 8) !! Nu nog maar hopen dat dit een echte render is...

Laatst bewerkt: 24 sep 2006
  13. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ja echt hè. Wat een verschil met de huidige Xbox. Nu maar hopen dat ze ons gaan opgeilen tijdens de X06 met meer materiaal :)

14. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    @ svennies, klinkt gwoon als logica, ik denk als H2 dat had, dat H2 niet veel beter gweest was, maarja healthbar terug brenge zou wel beter zijn, het voegt wel iets toe aan de gameplay (in de MP vooral)

En die render is echt ZIEK gewoon, damn kan niet wachte (om dat kopje te doorboren met mn sniper 8) )

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    hmm..ik denk dat halo 2 toch nog maar ga aanschaffen voor ik deze koop. Lijkt me tenminste belangrijk dat ik het hele verhaal ken :)

16. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Slecht nieuws, fan made, hoop dat Bungie het net zo goed kan :mad:

17. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Die heeft wel tijd te veel dan.

18. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    @ Bungie...Aannemen die gast, hij heeft skills en tijd teveel :D

19. Hans Muelders

Hans Muelders Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig is Halo zo'n tof spel want de designs van de vijanden zijn dat absoluut niet. In de game valt het haast niet op maar als ik dan zo'n render zie moet ik er eigenlijk toch wel om lachen, vooral omdat die Jackall er als een cartoon figuur opstaat (mond open, extreem lange tong eruit laten vliegen).

20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    @Airwave, misschien komt het wel omdat halo ce qua sfeer en beleving onovertroffen is en zeker als je het op legendary speelde.
    Dan kreeg je gevechten die jouw naam waardig zijn,en zeker als je co-op speelde.
    Dan ging je met zijn tweeën de strijd in,allebei met het ene oog op de healthbar en het andere oog op de vijand gericht.
    En als er eentje van de twee het loodje legde,was dit vooral het sein voor de andere om ogenblikkelijk de actie af te breken en de aftocht te blazen ,achtervolgd door de covenant op zoek naar een schuilplaats buiten bereik van de vijand om je teammaat te laten respawnen.
    Niets was spannender dan zoiets, in volle gevecht zijn en daarbij denken dat je het gaat halen en dan op de loop moeten gaan voor de vijand om je checkpunt te moeten redden,of nog terwijl er eentje sneuvelt je ziet dat je teammaat de laatste tegenstand vakkundig heeft opgeruimd en dan kon je met een oef-gevoel naar het volgende level.
    Niets van dit alles in halo2 waarin je in legendary telkens wéér de situatie krijgt dat er eentje sneuvelt de game automatisch teruggaat naar het vorige checkpunt en dit tot grote frustratie van de overblijvende speler die nét op het punt stond om de laatste tegenstand uit de weg te ruimen.
    Het laatste level met tartarus was op dit gebied een totale afknapper,halo onwaardig....geef mij dan maar een laatste level in de trant van halo ce waarbij je iets moet opblazen en dan een gelimiteerde tijd krijgt om weg te geraken...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina