1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ja, eric nylud is nu met een bezig hij is al ver af.

ik vind ze allebei overpowered en een beetje mietjes-achtig :9 . de shotgun is pas een echt mannen wapen. :p

/Mod 2 posts samengevoegd - the matrix

Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2006
  2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Er zijn Heel veel mensen hier niet mee eens. ;)

Ik vond de shotgun maar een wapen waarbij vooral geluk belangrijk was. Shotgun Deathmatch is het zelfde als russisch roulet :D . Ik vond de Pistol en de BR echte allround skill wapens.

3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Haha , soepeke , wacht maar af tot er écht iets goeds over halo3 verschijnt , en dan wordt dit kabbelende beekje van maar liefst 3 delen in minder dan géén tijd een waterval aan samenspraak , tegenstelling en allerhande discuties die zo snel gaan dat je erin dreigt te verdrinken.
    En op hoeveel delen deze halo3 tread gaat eindigen is door geen mens te voorspellen , maar je mag er zeker van zijn dat het er nu méér zullen worden dan bij halo2.:thumbs:

4. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen die zuigt in Halo 2 of een meloper is is een Halo ce fan.
    Halo 2 is zo gemaakt dat je overal mee kan winnen (zei Bungie zelf) dus dat de casual gamer ook een kans heeft op winnen.
    Bij Halo ce moest je gewoon een pistol hebben voor close eventueel mid range en een sniper voor mid en far. (al zat er geen live in Halo ce)
    Meer geballanceert/meer combinaties met dual wield/mooiere graphics... en nog vinden mensen Halo ce beter...
    Mag je mening zijn daar niet van.

Maare waarom lult iedereen over Halo 1 en 2 eigenlijk hier? :9

5. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm sorry ik zoog echt NIET in halo2 en toch ben ik een Halo ce fan

6. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Pistol is voor all round, als je skills hebt, maak je tegen elk wapen een KANS. Dit houdt echter niet in dat het wapen te sterk is, want als ik mag kiezen tussen waar ik mee schiet, een rocket of een psitol kies ik ook de rocket. Maar in halo2 heb je tegen diezelfde rocket vrijwel geen kans, hoe goed je ook bent. Het is dus zo erg van de wapens af gaan hangen en die wapens zijn dan ook nog eens zo makkelijk conroleerbaar dat wanneer je de eerste kills mist doordat zij host hebben, de tegenstander alle wapens heeft en jij dus GEEN kans meer hebt. In halo spawnen de wapens op vaste tijden, dit houdt in dat op die tijden er sowieso confrontaties komen, want als je campt met al jou wapens pakt de tegenstander de nieuwe gewoon op en knalt je weg. Hierdoor is de gameplay veel beter in balans en veel dynamischer en moeilijker om te masteren. Heb je het echter gemasterd dan win je ook altijd van alle noobs ongeacht hoeveel geluk zij ook hebben. Dit komt ook nog eens door het spawnsysteem, waar halo2 volkomen random is, en het dus geluk is dat je een goede spawn hebt, is dit in halo1 volledig te danken aan je teamgenoten. Als ze daarom de halo1 gameplay nou is goed vertalen naar halo3 en het op live goed speelbaar weten te maken, dan hebben we met een topper te maken. Lukt bungie dit niet en wordt het weer zon mainsteam spel voor de casual gamers waar je niet in kan uitblinken en wat ook nog eens slecht speelt op live, dan zal ik het ongetwijfeld ook veel spelen, en met mij 1928641878174871365764581 anderen. Maar niemand zal er egt heel veel plezier in hebben omdat je je altijd aan bepaalde random factors ergerd, de enigste die het egt leuk zullen vinden zijn de slechte spelers die niet de skills hebben ergens anders in uit te blinken en die door de eenvoud van het spel toch in ene tot de betere horen, omdat simpelweg iedereen daar toe behoord.

7. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    En de reden dat iedereen over halo1 en halo2 lult is: omdat niemand iets weet over halo3 en er telkens een discussie start over of halo3 meer op deel 1 of 2 moet lijken omdat 1 van die 2 beter is, welke verschilt iedereen om 1 of andere duistere reden van mening:+

8. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk in ieder geval niet dat er een halo 4 komt.
    Maar dat zou beteken dat hij dit deel zijn masker gaat af doen en dat vraag ik me ook maar af

9. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nooit echt het gevoel gehad dat heteen kwestie van geluk was met de shotgun. je moest er een beetje gevoel voor hebben om hem goed te gebruiken. shotgun 1 op 1 won ik bijna altijd :). het was het enige wapen waar ik mee ownde, met het zwaard lungde ik standaard mis en met de restging het maximaal tot de running riot. als het wel veel met geluk te maken heeft dan is het nog een mannelijker wapen ;)

Laatst bewerkt: 25 mei 2006
  10. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha, sluit draad, volgens mij hebben we de oplossing gevonde \o/

11. Inf1nity

Inf1nity Guest

...sprak Xink, 24 Mei 2006 :D

12. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    De draad gaat over Halo 3 hoor ;) Niet over de discussie of Halo 2 beter is dan Halo: CE

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik hoop wel dat Bungie meer naar ons luistert dan naar de casual gamers.

14. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    wow, jullie zijn echt grappig, zal ik volgende keer [/sarcasme] achter zette, anders snappe jullie het niet :confused:
    hij claimed dat je slecht bent in H2, als je H1 beter vind, ten eerst waarom zou ik zuige in een game die makkelijker is dan het orgineel, het is niet dat ik H2 slecht vind, het is gwoon dat ik H1 gwoon zoveel beter vind (wat het ook is ;))
    en ik daag iedereen uit de denkt dat ik slecht ben, want die weet dan niet wie ik ben, wat opsig wel grappig is, omdat jullie iemand beroordelen op argumenten van iemand die je niet kent ;)
    en meeloper, alleen omdat het gwoon waar is, ALS ik lan (eens in het halfjaar :+) dan spele we nog altijd H1, dus jammer dan :p

Laatst bewerkt: 25 mei 2006
  15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    @LeGeNdaRisCh:
    Helemaal met je eens :thumbs: ! Maar zullen we het weer over halo 3 hebben? Ook al is er bijna nog geen informatie over te vinden. :emo:

16. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me verstandiger in plaats van elkaar te blijven flamen over halo 1 en deel 2 te kijken naar halo 3. Wat verwacht, wat lijkt je leuk etc? Bungie zal binnenkort wel weer nieuwe informatie/media naar buiten brengen en daar zullen we op moeten wachten.
    Laten we het erop houden dat de meerderheid hier halo 1 beter vond, desalniettemin omdat hij daar beter in was.

Ik hoop dat halo 3 logischerwijs het beste van halo 1 en halo 2 combineert en zo de ultieme halo-game creeert.

17. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    morgen weer een nieuwe weekly what's update :emo: zouden ze een nieuw filmpje laten zien? of nog een screen uit de trailer? (waar ik nu wel genoeg van gezien heb)

18. Inf1nity

Inf1nity Guest

Ik vrees het laatste...

Mja, ik hoop gewoon dat ze naar niemand luisteren, en doen wat ze zelf het beste lijkt. Zoals ik het nu zie, wilt 50% de pistol terug, en 50% niet (ik wil dat ie wegblijft, maar dat terzijde). Dan word het wel erg moeilijk om naar de gamers te luisteren...

19. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    kijk een halo 3 t-shirt :emo:

20. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    KOPEN!!! lol je zou der maar in naar school gaan.. heb je wel skit

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.