1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Precies! Jij bent uniek, dat gevoel geven ze je. Bovendien is het ook beetje voor een tragische wending, dat jij als enige de oorlog wint...
     
  2. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm jij red als enige spartan elke keer het hele universe, dus als er meer zouden zijn, dan:confused: :confused: :confused:
     
  3. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat niet, ;) er zouden dan zoveel covenant zijn dat je wel moet vechten. je zou ze dan in de verte zien vechten ofzo.
     
  4. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Nee de hele tijd je mede spartans mee te hebben lijkt me niks aangezien je dan waarschijlijk je ze orders moet geven en ja dan zie ik het al helemaal saai worden. Aangezien Halo altijd al vlot heeft gelopen lijkt het me niks om dan iedere keer ff bij stil te gaan staan hoe je ze strategisch orders moet geven. ._.

    Ze me niet verkeerd ik hoop dat Kelly terug keert en dat Linda, Will en Fred terug keren maar dan meer in de zin van dat je ze zelf bestuurd in levels (als in de arbitar in H2).
    Of dat als er een hevige gevecht komt ze samen met je vechten (net als de mariniers maar dan sterker).
    Maar niet dat ze bij je zijn in de vorm van ala Brothers in Arms.
     
  5. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat ze van snelle shooter naar een strategische shooter gaan, denk dat die squad gewoon zal aanvallen en jou gaat dekken, denk niet dat je ze moet plaatsen of wat dan ook. Strategische aanpak is meer in one-shot one-kill spellen en dat is Halo overduidelijk niet.
     
  6. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Het is dus zo dat de multiplayer van Halo 3 al op poten staat toch? Waarom is er dan nog steeds niet een fuzzie filmpje te zien die iemand heeft gemaakt met een camera onder zijn arm? Kan me herrineren dat dat met halo 2 wel zo was...??
     
  7. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen vertrouwelijke mensen van gamebladen ( zo'n 15/20 ) hebben het mogen spelen, en die gaan niet bungie nakken en ff wat footage laten lekken.... helaas 8)
     
  8. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn wel gemaakt, maar eerder uitbrengen = het advocatenclubje van microsoft voor je deur. Dat wil niemand ^^

    toch kijk ik er erg naar uit. ben beniewd hoe ze deze keer aanpakken :)
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Goiz heeft me gevraagd nieuw Halo 3 topic te maken, dus binnen nu en 10 minuten staat er een nieuwe!
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina