1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    het zou vet zijn als ze hetzelfde filmpje als op de vorige e3 maar geupdate voor halo 3, qua graphics en qua gameplay.

2. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    het zou miss ook kunnen dat er een nieuwe wallpaper komt

3. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    ach man wat een gezeik, de meerderheid van mijn school kent dat teken niet en weet niet wie bungie is... en de OVERGROTE meerderheid op straat weet dat ook niet...

4. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Als je kijkt hoelang we niks echts hebben gehoord na de Halo2 (vet spel, even wat mensen pesten\o/ ) aankondigings trailer....'
    De eerst gameplay die we toen zag was pas op de E3, waar we de nieuwe dingen in de gameplay en de stad zagen. (je weet wel, het level dat nooit in het spel kwam|:- )

Denk dat we miss een paar renders krijgen maar echte gameplay is veel te speciaal om zomaar even net na de E3 op de site te gooien.:x

5. Inf1nity

Inf1nity Guest

Niemand heeft het gehad over een gameplay trailer geloof ik :p

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik denk dat het nog te vroeg is dat er volgende week al ingame beeldmateriaal verschijnt van gameplay o.i.d

7. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    de announcement trailer was ook al ingame, dus die stap hebben ze al gezet.

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    ik doel dan ook op beelden die je vanuit first person kan zien

9. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    o zo, ja dan heb je wel gelijk. ik zou ook raar opkijken als ze opeens een heel level vanuit fp later zien :+

10. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe Theorie vanuit de E3 Teaser

Mensen. Check IGN Weeky nummer 10. Ik weet niet over er hier op 1 van de forums al over gespeculeerd was, maar als je de trailer breakdown van de Halo 3 Teaser hebt gezien, kun je kunnen raden wat dat ding onder de grond is. Toen ik erover nadacht schrok in er zelf een beetje van, maar eigenlijk zou je het kunnen verwachten. http://games.ign.com/articles/700/700315p1.html

De theorie staat hieronder in de spoiler tags. Als je liever nog helemaal nix wilt weten van het verhaal whatsoever omdat de game pas in 2007 komt, klik dan niet :p.

Theorie: Onder het oppervlak van de aarde zit de derde Halo ring. De plek waar de teaser zich afspeeld bij Mombasa, Zanzibar en met de Kili manjaro op de achtergrond (bevestigd door Bungie zelf) ligt bij de evenaar. Het ding uit de Halo 3 teaser is dus blootgelegd door de explosie van het Alien schip en is duidelijk een forerunner structure. In Halo 2 werd ook al gezegd dat de Covenant de mens helemaal niet verwacht had op de aarde en kwam daarom met een kleinere groep voor de invasie. Het ging ze dus in de eerste instantie niet om de mens, maar om de Halo.

"This is how the world ends", de texten van Cortana uit de teaser komen uit een stel emails uit 1999 die door een geheimzinnige sender zijn verspreid onder de naam "Cortana", nu bekend als de "Cortana Letters". Google maar eens. In deze emails spreekt Cortana een gedicht van TS Elliot tegen over het einde van de wereld... namelijk dat de wereld eindigd in a Big Bang ipv iets kleins. Deze Big Bang word dus veroorzaakt door de Halo Ring. En aan het einde van de teaser word de ring geactiveerd zo lijkt het...

Mensen die nog andere theorieën hebben?

11. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit wel een aardige theorie, maar wel zullen het wel zien als het spel uitkomt!

12. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk eerder dat de Aarde de Ark is, volgens mij heet het de Ark, het is iig dat ding waar 343 Guilty Spark het over had waarmee alle Halo's in het universum gestopt worden. Als de aarde een Halo zou zijn dan zit The Flood daar waarschijnlijk ook en dat lijkt me sterk.

Ik ga verder maar stoppen met speculeren, want ik wil er eigenlijk nog niks over weten totdat de game uitkomt. Ik hoop dat ik dat hierboven weer vergeet want het zou weleens waar kunnen zijn. :)

Laatst bewerkt: 28 mei 2006
  13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    idd mooie theorie, zou goed zo kunnen zijn.

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, zeker mooie theorie. Ik vind het inderdaad wel erg vet, stel je 's voor dat 't waar is! :D

Ik bedoel, als een Halo uit de aarde naar buiten moet komen, dan is heel de aarde naar de klote. :eek:

15. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ben je je spoiler tags vergeten :p, ik had ze er niet voor niets in gezet... ;).

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    haha idd, maar
    de flood op aarde zou best tof kunnen worden dat je echt enorme legers flood zijn en echt gewoon golven van die kleine ontploffende hoofdje (zoals de sentinels bij de matrix: revolution, dat zou enorm vet eruitzien. Kan echt tof worden khoop dat ze er iets moois van maken. Een echt adembenemend slot en ik hoop op veel massa! Dus dat je met een banshee (liefst een pelican maar tog :p ) over een enorm slagveld van de covenant vs de mensen hier op aarde heen vliegt en dan niet alleen militaire maar ook gewoon burgers, midden in de stad auto's ontploffen overal gewone auto's worden bestuurd om zoveel mogelijke covenant's te overrijden... echt totale chaos. beter zullen ze het niet kunnen maken :p

17. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet waar je het over hebt in je spoiler maar we hebben het over de Halo series, niet GTA 8)
    ik hoop gwoon eigelijk het beste uit H1+H2, dus dikke graphics, goeie AI en moeilijkheids graad, miss nieuwe wapens (geen nutteloze aub), en verder lekker 'skillvol' om het maar zo ff te zegge \o/

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Waarom wil je weer het zelfde? Wat apoc123 zei lijkt me wel leuk.

19. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    zoals ik al zei, het is Halo geen GTA, Halo si goed zo als het is (vooral H1 :thumbs: ), daarom meer goeie Halo shit, dan onorginele shit ;), anders zou het toch ook geen Halo zijn :{

20. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    hoe zet je spoilertags ergens omheen?

zo?

laat maar ik gokte goed :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina