1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    neej kijk, bij GTA zou je ook alles kun je doen wat je wilt. Ik bedoelde bij dit voorbeeld dus gewoon dat je over het slagveld heen vloog en het niet zo standaard was van Cov VS Marines maar eerder Cov VS Earth gewoon dat je echt het gevoel hebt dat de bewoners van aarde er alles aan doen om te overleven, dat zou ook geen groot deel van het spel zijn maar gewoon 1 level of zo. Ik vind trouwens best dat Halo een beetje een nieuwe weg mag inslaan en dan bedoel ik gewoon wat innovatievere dingen, bij halo 2 zijn een paar leuke dingen vernieuwd (boarden bv) maar niks drastisch dat mogen ze van mij best bij Halo 3 doen
     
  2. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben best voor vernieuwen maar eigenlijk vind ik niet dat het in halo op zn plaats zou zijn. Het is een serie waar veel mensen van houden en de meesten daarvan willen een spectaculair slot met het beste uit 1 en 2 en nog wat extra's met mooi grafix, geluid, gameplay en vette wapens. Ik denk niet dat je daar veel van af moet wijken. Dat kan wel als je een compleet nieuwe game gaat maken.
     
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    neej maar kijk als ze het best uit h1 en h2 zouden halen zou het voor mij niet echt een nieuwe game lijken dus ook geen vervolg want dan zou het echt teveel herhaling zijn, noem maar eens iets wat in H3 moet wat ook in H1 of H2 zat?
     
  4. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat heel veel mensen de grote open gevechten in halo 1 het vetst vonden. vooral assault on the control room. als dat herhaald wordt maar dan groter en intenser zullen er heel veel halo fans blij zijn, maar het moet niet het hele spel zo zijn.

    zo'n grote veldslag zoals apoc het beschrijft lijkt me zeer vet
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het is gewoon een groot lvl waarbij ook de burgers mee vechten, het blijft toch gewoon halo?
     
  6. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    het hele idee van burgers lijkt me niet zo leuk. ik wil het liefst in mn eentje, met een andere spartan of met een handjevol marines vechten.
     
  7. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    zo bedoelde ik het 'beste van H1&H2' niet, ik bedoel gwoon wat H1 en H2 goed brachte en dat verder uitwerke (ik heb al wat voorbeelde gegeven), maar het moet niet te veel afwijken wat Halo is (zoals dus die pelican dus besture om mense te redden, je moet ze juist redden door die Covenant naar de klote te knalle 8)), er mag nieuwe gameplay bij kome, ik verwacht niets minder, maar niet te drastisch ;)
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het lijkt me wel gaaf om met 20 warthogs door een stad te rijden en alles kapot te schieten dat niet aan jou kant staat. Net als in Blackhawk down. Je moet dan de bemanning van een neergestorte ruimteschip redden ofzo :9 !
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, dat zou idd niet erg zijn als ze de game zo zouden maken maar ik ben wel toe aan iets nieuwers, khoop dat ze met iets enorms maken!
    idd tof idee!
     
  10. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Mooi of niet, ik hou van die theorie :p Maar een ark lijkt me logischer ja, want er is idd geen flood, en waarom een hele aarde eromheen bouwe? Deden ze bij die andere halo's ook niet. Volgens mij was de covenant niet op zoek naar een halo, maar naar de ark!
     
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk, we gaan games met elkaar vergelijke, ik vind het persoonlijk niet erg om all out war te hebben met de Covenant, in een stedelijke opgeving waar alles kapot kan en gaat, als het maar Halo blijft, dus geen Rome:Total war ofso (daarme bedoel ik de grote van de battles en de units en shit ;)), maar mense redde uit een ruimteschip??, in H1 en H2 allebei al langs gekome ;), dus niet te orgineel he mense :9
     
  12. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    neej, maar dat bedoel ik ook niet, het moet een FPS zijn en tactischer hoeft het ook niet te worden want idd dat zou het geen halo meer zijn :) . Maar! als ze met wat nieuwe ideen kunnen komen en het allemaal net wat intensiever maken, zou het in mijn ogen een betere game worden (denk ik).
     
  13. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk precies, nu komen we ergens :9
    dit bedoelde ik ook, maar niet in ZO'N GROTE mate dat we dadelijk geen Halo hebben, dat wilde ik gwoon overlate komen :b:, beste discussie tot nu toe in deze draad na mijn mening _O_
     
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    whahah, ja deze discussie kwam tenminste ergens :b: .

    wanneer is de Bungie weekly update?
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Vandaag dacht ik, alleen ging het alleen maar over H2 voor de pc :{ ...
     
  16. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    nou als je goed gelezen heb heb je gezien dat een een FAQ over halo 3 onderaan stond.

    In het stukje is ook te vinden dat er binnenkort een fimpje/gameplay te bezichten is

    *gaat op zoek naar bericht
    *gevonden

     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2006
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel een anti-climax, ik verwacht vanaf nu wel elke weekly update een heel klein beetje info (net zoals ze bij H2 deden)
    (het is ineens wel erg stil geworden op het fourm 8) )
    Edit:// toch iets boeiends!!
     
  18. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk neit dat ze nog veel meer info gaan vrij geven, ze laten weer ff alles zakken, en dan hype ze het weer op (marketing :mad:), en we zullen ook het hele verhaal al wete, als ze elke week nieuwe info gave 8)

    en iedereen is een beetje stil over onse overweldigende discussie :+

    Edit;; zal wel zoon 3d screen zijn :{
     
  19. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    als bungie 1 ding zou mogen aanpassen dan zou het de resources moeten zijn..

    het leger van de aarde moet wel meer hebben dan 1 soort tank 1 soort warthog 1 soort pelican..
    ik mis het grote OORLOG aspect.. for fuck sake ww2 had nog meer soorten voertuigen en wapen..
    deal with it bungie./..
     
  20. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Knakworst, dat poste ik al 2 pagina's geleden, lekker geslapen?:b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina