1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik had hem afgelopen zaterdag besteld, moet ze natuurlijk wel allemaal hebben :)
     
  2. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijne is dus geannuleerd door Proxis.be :mad: Zal wel iets mis zijn gegaan met de betaling, terwijl het bedrag toch echt van mn rekening is afgeschreven. Even mailtje gestuurd, hopen dat ik em nog op tijd binnen krijg.

    Mvg,

    Sjoerd
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Is die dan niet te verkrijgen in nederland Sjoerd?
     
  4. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb mn geld nog niet terug dus ik kan em nu niet ergens anders gaan bestellen.
     
  5. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb farcry alleen sp op de PC gedaan, dus geen ervaringe gehad met de atv daar, maar als ze het goed uitwerke, zoals de physic's (als je dat zo schrijft) wat vorige keer het probleem was, kan het best goed zijn voor het spel

    bijvoorbeeld, je hebt een sniper op een grote map, en je wilt een grote afstand aflegge, dan word het best een gok om dat kleine ding te nemen, want als ik me een atv voor stel, word je daar zo vanaf geknalt
    lijkt mij een leuke afwisseling voor de voertuige in het spel

    btw, weet iemand eigelijk hoeveel die Legendary edition kost??
    ik ben best een halo fanboy (om het zo maar te zegge, want klinkt nogal homosexueel) maar ik heb zoon gevoel dat ik die niet wil gaan kope, omdat deze mega duur word :mad:
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2006
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Je kan je afvragen of de meerwaarde echt iets is, het ziet er tof uit allemaal maar volgens mij word het echt fucking duur. En ik moet altijd na een tijd een nieuwe disc kopen, omdat ik die shit altijd verkloot en dan komen er teringveel krasjes op :)


    Over de ATV, bungie heeft namelijk meer ervaring met voertuigen in een spel dus ik hoop dat die beter word dan in far cry. Zolang je maar geen flag of bom ermee kan vervoeren, anders kan het echt te makkelijk worden :)
     
  7. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    op een plaatje is te zien dat degene die achterop ziet een vlag vast heeft :p
     
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga em waarschijnlijk ook niet kope, maar ik vroeg het me af...

    en de flagcarrier kun je volgens mij met gemak eraf knalle, van alle kante, dus ik niet dat het echt een probleem zal zijn, want dat ding gaat niet met het snelheid van het licht ofso :+, dus als je een beetje oplet, zal het niet zoon groot gevaar zijn denk ik
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    True true, maar dan mogen de lange afstandswapens wel beter aanwezig zijn of geschreven, want met de br heb je met halo2 niet al te ver bereik, cker niet op slechte hosts.

    Niet weglopen voor de waarheid :+
    Jammer trouwens dat ik je niet kon bereiken voor die lan van je... :mad:
     
  10. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    de spartan laser is denk ik dan geen verkeerd antwoord op die ATV.
    maar ik weet wel zeker dat Bungie het goed doet, ze hebben ervaring met voertuigen en weten hoe ze et goed kunnen balanceren. het lijkt me dat die ATV dan heel snel is, en de passagier kan een wapen gebruiken, maar dat de wagen zelf heel kwetsbaar is. en je kan denk ik ook makkelijk een headshot krijgen. in de warthog heb je tenminste nog een ruit voor je kop, op een ATV niets.
     
  11. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Theme: Halo Trilogy

    The following content is now available on the Xbox Live Marketplace for all Xbox Live members:

    Name: Halo Trilogy Theme
    Price: 150 Points
    Available in: All Xbox Live regions.
    Dash Details: The Halo Trilogy dashboard theme is a must-have for serious Halo fans. Available as a free gift with the purchase of the Halo 3 Xbox 360 faceplate, or right now as downloadable marketplace content, the theme features never-before seen scenes from Bungie Studio Halo 1, 2 and 3. Each blade presents a re-imagined view from the Halo universe, including all three iterations of the Master Chief’s iconic Spartan armor, from past, present and future.

    Zoals het op MajorNelson.com staat. Daar had iemand ook wat pics van opgezet (deze plaatjes zijn dus niet van mij!):

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Had hem zelf al gehaald zodra ik hem online zag, maar vind hem toch enigzins tegenvallen. Hij is vrij licht en niet zo heel bijzonder eerlijk gezegd.
     
  12. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    halo 3 faceplate? :eek:
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Na ja, ik vind die Themes enzo wel leuk, maar ik wil er niet voor betalen. Vind dat maar onzin. En een Halo 3 faceplate is ook niks voor mij, boeit me ook echt niks! Een leuke tekening of thema vind ik wel leuk, maar toch niet van een spel?
     
  14. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    het maakt mij niet echt waar de faceplate van is zolang hij maar mooi bij een 360 past, ik bedoel je gaat toch geen oranje(bijvoorbeeld) faceplate op een witte 360 plakken.
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Faceplates moet je gewoon zelf gaan maken :)
     
  16. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    zit je dan niet vaak met copyrighted shit enzo?
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    nee, gewoon zelf oververfen ofzo :) Daar doen ze toch niet moeilijk over neem k aan?
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Juist wel, vind ik mooi! :)
     
  19. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    [​IMG]

    De Faceplate
     
  20. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind hem maar tegenvallen eigenlijk... Ook jammer dat voor een liggende Xbox is...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina