1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    er wordt gewoon om gesmeekt bungie heeft er nog niks over gezegd. 1 iemand heeft het op de bungie.net fora verzonnen en nu wil iedereen het erin.
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Had even gewacht, dan had je alle info uit Edge Magazine kunnen toevoegen aan de startpost. :eek: Die komt over 1-2 weken ofzo? Ben wel benieuwd, want ik heb echt geen idee op wat voor punt Bungie nu zit in de ontwikkeling.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Leg 's beter uit. Ik speel Halo 2 via Live maar niet zoveel, en speel alleen maar Team Slayer of gewoon Slayer. Al die andere modes ken ik eigenlijk niet.
     
  4. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    straks komen ze met een 1 januarie release. "we zeiden toch 2007" :+
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Op aanvraag van Goiz had ik dit topic gemaakt. En ja, iemand die pas weer Mod is spreek je toch niet tegen. ;) Wat voor info uit EDGE komt er dan, ongeveer?
     
  6. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee fout, toevallig lees ik best veel op bungie :+ maar Frankie had voor de zoveelste keer weer zitten teasen, en had in een update over een nieuwe playlist, genaamd survival maar hij mocht er niets over zeggen. Dat topic opgezet op Bungie is dat hele speculatie topic.

    Ok, als je speelt via live, selecteer je eerst een playlist waarin je wilt spelen. geef even een paar voorbeelden:

    Rumble Pit : Ieder voor zich, dus gewoon slayer.
    Team Slayer : 4 vs 4.
    Team Skirmish: 4 vs 4 objective games, denk aan Capture the flag, Assault.
    Double team : 2 vs 2.
    Team Hardcore : Team Slayer en Skirmish samen, maar zonder radar en andere aanpassingen.

    Je vat hem denk ik nu wel.

    Hier word dus Survival aan toe gevoegd, of er ook een team-like van komt ik weet het niet, er is helemaal niets bekend over de playlist.

    Mocht het zijn dat ik alsnog vaag overkom ( dat heb ik wel eens vaker gemerkt:+ ) dan hier nog een link:Playlists
     
  7. alisum41

    alisum41 L1F3 T0 G4M3

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    0
    tegen die tijd zijn we alweer bezig met deel 5 of 6, kan het daar wel in lijkt me.

    ik dacht dat het er echt in kwam, van die ene topic op bungie.net, maar blijkt dus gewoon een slechte grap te zijn van iemand daar:mad: . Lijkt me toch wel leuk zo'n survival mode met je vrienden eindeloos aliens afknallen, geweldig:thumbs:

    wat voor lvl ben je misschien kunnen we een keer samen spelen, maar ik zal het wel uitleggen wat die Survival mode moet inhouden. Het is zo dat je alleen of met een groep tegen de computer gaat spelen en je gaat zolang door totdat je dood gaat, met halo 3 zou het zo moeten zijn dat monsters uit alle hoeken komen.

    Als je eenmaal dood gaat, komt er in beeld te staan hoelang je het hebt overleefd (vandaar de Survival gedeelte) en hoeveel je hebt gekilled. Dit komt dan op een world ranking van de mensen die het langste konden overleven in de Survival Mode.
     
  8. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, misschien moet ik maar weer eens wat vaker daar terug komen. ik werd het gespeculeer een beetje zat maar als er ook echt hints worden gegeven wil ik het wel weer gaan volgen.
     
  9. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel leuk allemaal lijkt me helemaal fantastisch, alleen is dit dus allemaal speculatie, we weten in feite nog helemaal niets van Survival mode. Hoop wel dat het in deze richting gaat idd, zie mijn vorige post btw.

    Staat een beetje mis in mn post maar, het was gewoon een normale update, en hij was gewoon aan het vertellen over een Halo 3 sessie en over dus een nieuwe playlist. Niet dat je het verkeerd ziet dat het een hele aparte update was voor 1 playlist aankondiging :+
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2006
  10. alisum41

    alisum41 L1F3 T0 G4M3

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    0
    als je nu al hints gaat geven voor een game die volgend jaar november uitkomt als er geen vertraging is, kunnen mensen al helemaal niet maar slapen en gooien zichzelf vast voor de trein omdat ze de spanning niet meer aan kunnen:9
     
  11. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    aah, die update heb ik ook gelezen. dat kan natuurlijk ook een heel ander iets zijn, zoals een soort territories.
     
  12. alisum41

    alisum41 L1F3 T0 G4M3

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    0
    is territories zoiets als king of the hill want dat zou echt een domper zijn
     
  13. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet helemaal, verschil is is dat er meerdere gebieden zijn. En als je ze hebt overgenomen. Kan je weglopen zonder dat de timer stopt met tellen. Dan heb je wel het risico dat hij wordt overgenomen. En het aantal territorries dat je hebt, per seconde krijg je je territories... wow dat klinkt raar :p

    Voorbeeldje:

    Timer staat op wie het eerst 5 minuten heeft.

    Als jij 2 territories hebt, duurt het 2 en een halve minuut. Omdat je elke seconde 2 seconde op je timer krijgt.
     
  14. alisum41

    alisum41 L1F3 T0 G4M3

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    0
    aah danku voor het uitleggen, dus een beetje King of the hill met een beetje strategie
     
  15. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies :9 vond het altijd wel een leuke gamemode. Een beetje tactiek kan er wel zijn in Halo, maar het is te snel.. en dat eist dus ook snel denkwerk. :)

    Had iig ergens gelezen dat alle huidige gamemodes, beschikbaar zijn in Halo 3, sommige aangepast.. en nog wat betere erbij... en 1 is dus al genoemd.. Survival mode.
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 of Gears of war beter? Wat doe je moeilijk! Je koopt ze gewoon beide !! :) En Willem mag wel vaker startspost doen!! En dat logo doet me denken aan de halo en halo 2 logo`s :p
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Doet dat logo je denken aan de andere logo's? Goh! :cool: En ik wil de discussie wie beter is niet eens starten, beide games zijn nog niet eens uit. 8)
     
  18. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan welk logo ik bedoel ^^
     
  20. alisum41

    alisum41 L1F3 T0 G4M3

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee welk van de twee vind je beter, niet welke van de twee zou je kopen;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina