1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    De EGM scans staan op www.halo3forum.com :) . Las niets wat ik nog niet wist, maar is wel erg tof om te lezen.

2. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op 15 november viert Bungie alweer de vijfde verjaardag van wellicht één van de beste gamefranchises ooit; Halo. Bungie laat in haar wekelijkse update weten dat ze de vijfde verjaardag van hun 'kindje' niet zomaar voorbij zullen laten gaan. We krijgen de komende week dus een 'bunch of stuff' om het te vieren, wat zou dat zijn?
    bron: http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=2943

Gek genoeg ben ik op 15 november ook jarig :).
    Voor de mensen die het nog niet doorhebben--> check mijn nick -->''halo''

3. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Koop een taart en ga het vieren:'-(

4. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je nou niet zo treurig deed, kreeg je wel een stukje :)

ps: die taart wordt voor mij gebakken

5. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    kneusje:) :emo:

/Mod Gedraag je een beetje a.u.b. kusje

Laatst bewerkt: 13 nov 2006
  6. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ontopic!!!

Ik koop die EGM wel als ie hier in de winkel ligt, scans doen een game nooit eer aan. Enne linken naar een scan mag toch ook niet? :+

7. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    jawel een link naar een andere site waar de scans op staan mag wel:)

8. The Messiah

The Messiah Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop trouwens dat die assault rifle goed werkt als starting weapon.
    Die smg in halo 2 werkt namenlijk echt niet.
    Liever heb ik gewoon de Battle Rifle als starting weapon, maar miss werkt die assualt rifle wel goed. Maar ik heb er zelf wel een goed gevoel over. Nu maar wachten op de eerste multiplayer video's....

9. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Tot nu toe lijkt de assault rifle wel een flinke verbetering ten opzichte van de smg, maar ik blijf het jammer vinden dat ze niet een meer geskilled wapen als start wapen willen doen.

10. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, we weten nog niet hoe de nieuwe AR werkt, en ik lees positieve reacties van mensen die het dus hebben gespeeld ( 1up )
    De reden waarom ze de BR niet als startwapen hebben gedaan is omdat ze niet een game willen die alleen maar om headshots draait..of zoiets..
    Ik houd nog steeds de moed erin, het is dus een geheel andere versie dan in Halo 1, hij is wat dodelijker, accurater in mid-range ( wat de AR in halo 1 dus totaal niet was..) en heeft een clip van 32 ..

11. The Messiah

The Messiah Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad. De battle rifle komt zoiezo weer terug, hetzelfde kan ik niet zeggen over de smg (Ik hoop van niet }:] )
    En in de MLG settings zal waarschijnlijk wel weer de Battle Rifle als starting weapon gekozen worden.
    MLG blijft gewoon het beste qua balans in de gameplay, maar ik had toch ook wel veel plezier met bv capture the flag in Zanzibar en Coag. Jammer dat er toch veel problemen zijn in matchmaking qua host enzo in halo 2.

Hopenlijk heeft halo 3 geen last van al die glitches enz :)

Laatst bewerkt: 13 nov 2006
  12. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:

13. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Welnee, een skill wapen maakt de andere wapens min of meer overbodig. Juist dat haalt de balans in een spel weg, ben blij dat Bungie dat ook inziet.

14. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, het hoeft niet perse een goed wapen te zijn. Als je er maar wat mee kan als je spawned. En dat wil zeggen, mensen killen die als eerst op jou het vuur hebben geopend..

15. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat we zoiezo kunne fluiten naar een start wapen dat skill heeft, dus ik ga daar niet over in zitte, ik ben al blij dat de AR geen belabberd wapen is zoals de smg was, en over de map zijn er nog andere wapens (of die ga je instellen, zoals bij MLG ;)) dus dat zal ook wel goed zijn toch??

hopelijk is de balans wel een stuk beter, maar dat wete we toch niet tot dat we de game zelf kunne spelen, want (ik wil niet lullig zijn) ik vertrouw niet op EGM of 1up om een goed beeld te krijgen van de balans in H3

en rigest, jens doelt niet op 1 skillwapen en de andere niet, maar gwoon dat ALLE wapens skill nodig hebben om te hanteren en goed te gebruike

16. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Niet overdrijven he. Shit... Als je dat echt serieus meent dan heb je de verkeerde game gespeeld.

17. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    In vergelijking tot halo NTSC meen ik het wel:)

18. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat was echt heel erg in halo 2, vooral voor de update.
    ik werd een keer 5/6 keer achterelkaar door dezelfde gast gesword op lockout, volgens mij had hij net geen killtrocity |:-

19. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat als jij die uitspraak van Jensss stom vind, dat jij de verkeerde game gespeeld hebt_0/

20. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het helemaal mee eens, want de pers heeft halo2 ook helemaal opgehemelt. Deels kan ik dit begrijpen omdat als je zoveel games moet spelen je nooit egt goed in 1 game kan worden en daarom een verkeerd oordeel over een game geeft. Want alle journalisten zeggen nu ook in ene dat halo3 de teleurstelling van halo2 goed moet maken terwijl ze in de 7e hemel waren over halo2|:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina