1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wel een punt ja. Alle sites hebben Halo2 als heel goed beoordeeld. Wat mij betreft een goed oordeel want los van de hype was het gewoon een erg goede game. (bedenk maar eens wat je er van zou vinden als je hem onaangekondigt zou krijgen) Maar nu moeten ze niet de mensen van hun forum gaan napraten die Halo2 zitten af te kraken omdat ze zich te veel hebben laten meeslepen in de hype, ofdat ze tot de groep behoren die niks met halo heeft.

2. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Denk het niet. Halo 2 is zeker wel goed.

3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 was zeker goed, maar Blackhawk en Jenss nemen spelletjes gewoon te serieus, dus laat die lui maar kletsen en reageer er vooral niet op want anders krijg je geheid een mening terug dat word gefomuleerd als een feit.

4. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Ze denken gewoon dat ze te goed zijn :+ maar dat zijn ze niet :) lekker puh! O-)

Ben benieuwd wat ze de 15de laten zien, hoop niet weer zo'n tekening gemaakt door 1 vd kinderen van medewerkers van bungie.

5. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    :'-(

_O_

6. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wuhaha dat lijkt me wel lachen, bungie die een grote massa aan fans opstookt, en dan laten ze uiteindelijk: ''Mister Chief in 3D..!!!11'' zien.. :+

Maar ik denk het niet, zal de fanbase niet zo leuk vinden, want ze laten echt groots merken dat er iets..''groots'' aan komt. Bungie site zelf, 1up en het zal vast op vele andere site staan dat bungie woensdag wat lekkers heeft..

@ iedereen hier, heeft 1 van jullie gelezen hoe het mp systeem een beetje gaat werken..? Hoe ze gaan proberen iemand bij zijn tag te houden, dus dat we voortaan geen ''2-month-trial'' ventjes krijgen. En hoe ze denken balans in een game te creeren? ( ze zeggen dat vele matches door die maatregelen eindigen in 50-49 <--- en dat zijn altijd de leukste games, niet..?)

7. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het leuker dat als ik beter ben ik ook daadwerkelijk win en dat de score een afspiegeling is van de machtsverschillen zoals in halo1 het geval was en in halo2 vrijwel weg was en dus in halo3 nog kutter gaat worden. Ben het overigens wel met je eens dat als het 50-49 het super games zijn MITS dit ook betekend dat beide teams egt evengoed zijn. Is dat niet het geval is zon score alleen maar ongelooflijk storend en vervelend, want als je beter bent hoor je ook te winnen. Zo simpel is het:D

8. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat hier al 4 threads over gevuld zijn. Het gaat hier voornamelijk over Halo 2 en zoniet SPEKULAZEN jullie maar wat!

9. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    of je hebt je dag niet.
    maar er zit idd wel veel spanning als de score zo close is.
    hoop trouwens dat de levels in H3 heeel interactief worden:)

10. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook een van die spelers die misschien deze game te serieus nemen, en je kunt zeggen dat ik een nerd ben, en geen leven heb, moet je zelf maar bedenke (dit is geen aanval, maar een voorzorgs maatregeling :9)

tis gwoon dat voor ONS een feit is dat H1 beter is als H2, dat is ONZE mening, soms is blackhawk wel een beetje lomp, maar hij heeft alle recht toe, want hij zou (net als vele H1spelers) veel inbreng kunnen hebben in een beter Halo
    maar ik zeg niet dat H2 slecht is, maar gwoon VEEEEEEL slechter dan H1, het is nog steeds mega verslavend, maar er zijn zoveel dinge net iets minder in H1 (of heel veel)
    ik probeer positief te zijn, en te hope dat H3 beter is dan H2, als hoewel ik wel zal gaan klage, spelen zal ik het cker ;)

Laatst bewerkt: 13 nov 2006
  11. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Kijk probleem is, ik heb het over een andere halo1 versie dan die jij hebt, de pal versie van halo1 is ongeveer gelijk aan halo2 vind ik (qua mutiplayer natuurlijk) Maar dat komt gewoon omdat halo1 pal zo ontzettend traag gaat, daarom raad ik iedereen aan om halo ntsc te kopen. Dan heb je tenminste echt de beste xbox-game gespeeld:)

12. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    apoc123 heeft gelijk:):

maar willen de heren hiermee ophouden. ik vindt het de sfeer van deze thread over een game die misschien wel legenadrisch( ;) ) gaat worden verpesten.:)

13. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    @ de dudes die constant afgeven op Halo2 en over wat sowieso al kut is aan H3;

Weet wat alleen zo jammer is van jullie; Het al drie en een halve Halo3 thread erover hebben dat Halo 2 zuigt en wat er allemaal mis kan gaan in H3. Wapens dit, Skill dat, N00b zus, etc. En dan praat ik nog niet eens over de verschillende live threads die ook vol met ditzelfde geblaat (vaak geblaat dan) staan.

Het is al een aantal keer gezegd; Ga lekker Halo 1 spelen en kap eens met het commentaar wat zo goed als elke Halothread-lezer nu wel kent van jullie. Het is een forum en natuurlijk kun je je mening geven (graag zelfs), maar na tig keer hetzelfde gezeur kennen we dat nu wel.

En kom nou niet met "ja, maar Halo1 speelt niemand!", want dat is bull. En als jullie zo snel even geen geschikte match kunnen vinden van H1, hebben jullie je vaste clubje nog waarmee jullie weer lekker met het oh zo heilige pistol op elkaar kunnen knallen.

Toegegeven, ik kan ook vaak niet al te subtiel uit de hoek komen, maar goed, ik bedoel deze post wel degelijk serieus.

Game on ;)

14. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    hater!!!

nee oke ik snap wel wat je bedoelt goiz, maar we hopen allemaal dat halo3 gewoon de oude magie van halo1 terugkrijgt.

15. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    oh my god. kick deze gast:9

kan er niet anders een thread gemaakt worden speciaal voor ruzies over halo:confused:

post van bullettime die hierna komt: stfu :) ik zeg wat ik vindt en dat mag ik. en als jij je niet kan gedragen ga je toch naar een psycholoog om over je problemen te praten ofzo?

16. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    whaha wannabe moderator 8)

je bent pas 17 gast dus commandeer mij niet [​IMG] 8)

leer eerst NL schrijven aap, voordat je zo bijdehand gaat lopen doen :)

17. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    dat doen wij toch ook? waarom zou jij dat wel mogen en ik (wij) niet..

18. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Juist.......

Rond welke tijd wordt eigenlijk die nieuwe "iets" op het net gezet?

19. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    20 november zou volgensmij een 20 seconde durende single player filmpje komen.. maarja in de voglende update van bungie zou ook iets 'groots' komen

20. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    ninja-man, ik gaf wat commentaar in de hoop dat we weer even fatsoenlijk verder kunnen gaan over Halo3. Jensss gaat daar normaal op in, doe jij dat dan ook oke? Ga in elk geval niet verder met het uitlokken van reacties die nergens over gaan ;)

Thanks

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina