1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    yeah blame me. ik wil toch gewoon info kunnen lezen over de game waar het hier over gaat? ik heb vanaf het begin geen enkele rotzooi uitgehaald over halo1 en 2. ik vraag ze alleen om te stoppen en het was toevallig dat je eerder een post stuurde dan mij.

dan zal ik ook nog maar wat ontoptic reageren:): dat filmpje, is dat alleen te zien op marketplace?

2. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Woensdag komt er ook iets "groots" over Halo3, vanwege het 5-jarige bestaan van Halo.

3. Dead Worm NL

Dead Worm NL Casual Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Zonet de Humpday van 1up/EGM gelezen (vandaag uitgekomen)
    http://www.1up.com/do/minisite?cId=3154510
    Een erg leuke wedstrijd lijkt me maar niet echt nieuwe details.
    Ik ben echt benieuw wat er woensdag komt :)

4. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Are you mocking me! :+
    ik vind de discussie eigelijk wel interesant, maar ik snap het wel, dus ik zal wel dimme denk ik
    het enigste is dat voor H3 altijd de discussie blijft bestaan over welke halo beter is, of wat uit die delen beter is voor H3, dat komt omdat de beide halo's zoveel verschillen, dus ik denk niet dat dit het laatste is wat je hier over hoord :b:

verder, er is wel een sp filmpje (stond in EGM volgens mij), en je kunt daarin de brute ghost zien (zo noemen ze hem teminste), eigelijk wil ik meer mp materiaal zien, omdat anders zo de sp minder interesant word

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    :9

6. Dead Worm NL

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een dag voor de announcement :) :9
    Ik kan niet wachten! Het liefste neem ik slaap pillen die tot morgen avond werken :9

7. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @Dat Nieuwsbericht:
    Het zou kunnen dat er een Multiplayer demo komt omdat er al een aantal keren getest is in MP. Daarnaast lijken mij die eerste 3 Maps ook zo goed als af en zouden ze die dan ook in een demo kunnen stoppen.

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wat sommige volgens mij vergeten in deze thread is dat er een verschil is tussen de Hard-core gamers en de "Casual gamers". De hardcore gamers zitten te wachten op een spel met een goed balans, dat de wapens die het spel bepalen niet te makkelijk zijn om te handelen. Want als je voor competitie en prestatie speelt wil je dat het in een spel naar voren komt wie er beter is en wie niet. Iets wat op sommige punten in Halo2 niet zo goed in elkaar zat (denk aan het zwaard, aimen ging makkelijk etc).
    Ik heb mijzelf ook kapot geïrriteerd aan hoe makelijk het was om de sterkere wapens te gebruiken, positief was dit zeer zeker niet als je eerlijke potjes wou spelen. Ik kan mij voorstellen dat de casual gamers hier minder tegenaan liepen omdat ze niet zo prestatie gericht spelen, dan kijk je natuurlijk een stuk "simpeler" naar een spel. Neem het bijde ook zeker niet kwalijk, maar probeer ffs wel beetje respect en begrip voor elkaar te tonen :9

Ik baal er gewoon ontzettend van dat Bungie met Halo2 een aantal open kansen heeft gemist. Ik hoop dat ze van hun fouten hebben geleerd en dat ze een betere balans inbrengen bij Halo3 :)

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    @ Sostic;

Ik begrijp je punt zeker wel (zelfs als "casual gamer";)), maar waar het o.a. mij even om ging, is dat de punten met betrekking tot de wapens en balans door veel mensen al een hele tijd terug flink duidelijk werden gemaakt. Na de zoveelste melding daarvan begint het wel erg 'zeurderig' over te komen, snap je? Vervolgens krijg je veel zinlose discussies over mensen die noob zijn of niet etc. Dat is gewoon jammer en dat willen we dus een beetje vermijden nu.

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Daar lijkt het mij véél en véél te vroeg voor. ALS er al een mp demo zou komen (wat ik betwijfel), dan zouden ze dat beter net voor de launch doen. Een demo kaapt echt geen PS3-gamers weg imo.
    Die taak is weggelegd voor Gears of War.

11. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Er zullen vast en zeker een boel mensen zijn die dan een jaar lang die demo gaan spelen hoor. Maar je hebt eigenlijk wel gelijk, het is nogal onwaarschijnlijk dat het ook daadwerkelijk gaat gebeuren.

Zolang ze maar met In-Game beelden komen, ben ik tevreden.

12. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Ja en wat heeft microsoft daaraan? Dan worden andere spellen minder verkocht.. (GOW?)

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat zal ook wel meevallen, het is heus niet zo dat iedereen 24-7 die demo zit te doen en daardoor denkt van "kom laat ik GOW ff overslaan"....

14. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt een MP demo wel heel erg onwaarschijlijk, het zou natuulrijk mooi zijn, dat wel. Ik denk dat het gewoon een gameplay filmpje zal worden, 1 van de SP en dan later nog 1 van de MP ofzo. Ook zullen er wel wat nieuwe screen verschijnen enzo, gewoon het standaard werk. Verwacht iig nou niet wereldschokkende aankondigingen, kan dan alleen tegen vallen.

15. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk wel dat heel veel gamers dan die demo heel veel zullen gaan spelen:)

16. Dead Worm NL

Leuk Bevonden:
    0
    Als zon demo uit komt dan spijbel ik de hele week daarna verminder ik het van Halo 3 24/7 naar 12/7 :9

17. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    het zal waarschijnlijk een mp demo zijn zoals met H2, toen ze op zanzibar allemaal nieuwe dinge lieten zien voor H2 ( dat was volgens mij op de e3, maar toch), ik weet niet wat het is, als ze maar aan houde dat het wel wat voorsteld :+

btw goeie post sostic :thumbs:

18. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Het gonst op internet momenteel van de geruchten. Volgens de site van Teamxbox.com volgt er om 11:00 uur Nederlandse tijd een groot nieuwsbericht over de Xbox360. Volgens de geruchten is het nieuws over Halo 3.

We'll be posting a BIG breaking story at 2AM PST (that's 5AM for you East Coast folks), so be sure to check back then! It'll be the top story on the front page of TeamXbox, you won't miss it.

We can't tell you what it is, but trust me when I say you'll be happy you stayed up! Trust us, these are really BIG BIG BIG BIG BIG BIG news!

19. noob

noob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 8 minuten en dan ist zover :p als het een mp demo is ga ik niet naar school :p En anders ga ik maar wel zometeen :mad:

20. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ik gok op nieuws over samenwerking van Halo 3 met Halo wars, dingen unlocken elkaar in beide games ofzo. Maybe een filmpje erbij.

Groot nieuws valt altijd tegen, dus zal wel niet zo groot zijn;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina