1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    wow :eek:, ik doe alsof ik dat niet heb gelezen

btw, ik heb veel vertrouwen in bungie en H3, als hoewel het nooit meer zou goed zou zijn als H1, het zijn nog steeds goeie games, en erg verslavend

2. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    op deze aarde leven gewoon mensen met een meningsverschil(gelukkig)
    en de 1 vindt dat halo3 geweldig gaat worden, de ander vindt van niet.
    maar dan moet er geen ruzie gaan ontstaan want dat is sfeerverpesterij.
    ik vind ook dat je niet echt kunt zeggen of het goed of slecht wordt als je nog alleen maar het topje van de ijsberg gezien hebt.

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat deden ze bij Halo 1 en 2 ook. Vraag me niet waarom, maar dat is Bungie.

En vergeet niet mensen, met de trailer van de E3 hebben ze laten zien waartoe de ingame engine in staat is. En je kan me niet wijsmaken dat dat er niet goed uitzag.

4. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Omdat ze met Halo 1 en 2 de console shooter op de kaart hebben gezet misschien??|:-

Omdat jij en anderen dat niet VINDEN neemt niks weg van de harde cijfers en de nog steeds groeiende gamers op Live die Halo nog steeds spelen...
    Bungie verdient vertrouwen omdat ze één van de weinigen zijn die nu nog zoveel support geven aan de fanbase (dmv updates, op Live etc.)

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Daar geef ik je wel gelijk in! :)
    Laatst speelde ik weer eens Halo 2! Had ik alweer 8 maanden niet gedaan...
    En zat in eens veel meer shit in... Zoals Game Modes en dat soort toestanden!

Verder wordt Halo 2 echt nog veel te veel gespeeld joh :9!

6. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    tja maar de meeste cijfers komen van 12-jarige kut amerikaantjes :+ die geen geld voor een 360 hebben, en dan is je eerste toevlucht meestal Halo, aangezien dit het enige spel is met een beetje Live mogelijkheden

en ik moet toegeven dat ik een beetje snel in mijn oordeel was, maar jah daar is dit topic voor om discussies aan te gaan :b:
    Maar goed ik heb nog steeds mijn vertrouwen in Bungie zoals ik dat altijd heb gehad, maar nu GoW uit is gekomen merk je eigenlijk dat Halo nogal kinderlijk was. Ze kunnen beter zich meer als de "warhammer" style die GoW heeft gebruikt opstellen. Daarbij heb je tenminste het gevoel dat je in een oorlog zit.

Laatst bewerkt: 22 nov 2006
  7. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Begrijp me niet verkeerd, ik vond het hele leuke spellen zelfs. Ik denk ook niet dat het zal floppen in verkoopcijfers...dat kan haast nbiet met de customer base die je al hebt. Maar of het kwalitatief gaat floppen voor veel mensen die meer verwachten dat vraag ik me wel af.
    En dat gelul heel de tijd van het zijn pre alfa shots blablabla...als het echt nog ver onder de kwaliteit van de uiteindelijke versie zou zijn dan zou Bungie ze niet vrijgeven...denk daar maar eens over na.

8. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    HAIL YEAH!! :b:

9. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Ik keek uit naar Halo 1, toen ik het spel speelde vond ik het verschrikkelijk, wat een afschuwelijk kut spel. Nou, dan maar wat anders spelen en wachten op Halo 2. Dat was iets minder afschuwelijk, maar nog altijd zwaar klote. Ik wacht nu dus op Halo 3, maar ik zal waarschijnlijk weer teleurgesteld worden. Begrijp me niet verkeerd, ik heb het niet over kwaliteit/gameplay blabla...maar hoe ik H1 & H2 persoonlijk ervaren heb. Ik kan nu wel gaan uitleggen waarom en hoezo, maar dat heeft toch geen zin. Ik wil alleen even duidelijk maken dat ondanks de 1e 2 games negatief op m'n overkwamen, ik toch naar het 3e deel uit kijk.

10. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat halo een afschuwelijk spel was. Heb je de 2 spellen wel een eerlijke kans gegeven? Het niveau van de sp van h1 en de mp van beide is ongekend hoog.
    Ik kijk ook erg uit naar halo 3, maar ik ga me zelf niet hypen. Gears of war viel me ook wat tegen, waarschijnlijk door de hype. Zal wel moeilijk worden omdat ms het natuurlijk gigantisch gaat promoten, maar ga het de laatste paar weken pas bijhouden ofzo.

11. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Slaat nergens op, want Rare heeft met goldeneye en perfect dark dat al gedaan (halo was idd een volgende evolutie en perfect, begrijp me niet verkeerd:9 ) maar perfect dark zero was wel zo onwaarschijnlijk zuig spel, en is overal in tegengevallen. In de verkoop (waarom denk je dat ie al meteen classic is) en ook in de gameplay. Dus floppen kan halo3 zeker wel. Sterker nog, het akn alleen maar tegen vallen, omdat juist halo1 zo perfect was, zie hier het verleden, ik noem maar halo2|:- Verder luisterd bungie totaal niet naar de fans van de serie maar naar een paar 11 jarige amerikaanse ventjes die 24/7 MM doen en hard lopen te huilen op de forums van bungie. De echte fans zijn mensen die de game groot gemaakt hebben, en dat zijn nou juist de mensen die halo2 kut vinden en dat schijt MM systeem nog kutter vinden. Dus houdt alsjeblieft op_0/

12. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    nogmaals HAIL YEAH!!, BTW: perfect dark ownde nog harder dan halo, die uren op de N64 heerlijk :)

13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Eerste keer dat ik Blackhawk gelijk moet geven. Matchmaking zuigt inderdaad. Vond het bij RTCW ET veel beter geregeld. Hoewel daar niet veel mensen waren.

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    zelfde hier, alleen denk ik niet dat ie gaat floppen, omdat bungie er niet een slechte game van gaat maken maar gewoon een halo game, met dezelfde succesvolle formule.

15. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja ik ben eigenlijk ook niet bang dat de game kut wordt. Vond deel 2 qua singleplayer wel wat minder omdat de levels niet zo leuk waren als in deel 1. Maar dan nog was deel 2 goed. Ik miste vooral dat grote ijslevel in deel 1 en een levels zoals dat eiland. Je had meer vrijheid vond ik en het leek minder dat je een dun pad aan het volgen was.

16. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Perfect Dark was inderdaad zn tijd ver vooruit maar Halo 1 en 2 zijn allebei op dezelde console uitgekomen en hebben hierop een ongelofelijk grote fanbase gecreeërd.
    Of Halo 1 en 2 nou perfect waren of niet, dat blijft altijd nog een mening. Ik ook heb Halo 1 op xboxconnect kapot gespeeld (niet zoveel als menig "purist" maar toch...). Halo 2 kon ik weer waarderen voor de dingen die het wel had ipv de dingen die het niet had... Voor mij was ie perfect voor wat ik ervan verwacht.

Iedereen heeft andere verwachtingen en meningen over van alles en nog wat. Ik probeer een game te waarderen voor wat ie is (wat heeft de ontwikkelaar nu het liefst...? Dat we genieten toch??). Ik vind je een beetje kortzichtig beredeneren en je kijkt alleen naar wat JIJ belangrijk (en andere "puristen") Halo 1 perfect?? Waarom? Pistol? Betere balans?? Voor jou perfect, voor een ander een hel? Voor mij perfect maar dat vind ik Halo 2 ook :)

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 is de enige game geweest die ik nog een periode regelmatig online speelde samen met een vriend/vrienden van mij. Ergens mis ik de simpele, maar toch ook wel weer verslavende gameplay van dat spel. Gelukkig is daar straks Halo 2 voor Vista :cool:

18. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Wat ik me ook aan stoorde was die filmpjes. Ze wilde het in deel 2 heel mooi maken. Maar soms kreeg je gewoon pop up of hoe je het ook noemt in die filmpjes. Daardoor zat ik bijvoorbeeld niet echt in het spel.

19. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ga je die dan met een 360 controller spelen? ;)

20. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    dan leg je het ckeraftegen de muis toetsenbord combo, daarmee kun je altijd headshots richten. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina