1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Yoo Tom! Ik zie niks? Geef je msn ff via pm ofzo :)
     
  2. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    door om de zoveel dagen in deze thread te posten dat je zooo goed bent, krijg je mijn respect niet hoor...

    btw je hoeft hier niet op te reageren, word toch weer zinloos.
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    van de mensen uit deze thread willen bijvoorbeeld sostic, Escobar of Darkwing niet persee respect, ze krijge dat van mense waarmee ze Halo spelen of hebben gespeelt, en dan kan ik je vertellen dat ze hun respect zeker hebben verdient

    btw svennie, zoek een goeie H1 speler die regelmatig cheat, dan krijg je van mij 50 euro
     
  4. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Sinds wanneer willen mensen respect bij elkaar afdwingen op een forum?! :p
    Kan mij het ff schelen of een anoniempje wel of geen respect voor me heeft, ik hem/haar toch niet. ;)
     
  5. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, het lijkt me ook vrij zinloos om respect proberen te verdienen op het xbw forum8) , ik geef in deze thread alleen mijn mening omtrend halo3 en dan is het logisch dat je de voorafgaande delen erbij haalt. Zeker als er mensen zijn die daarover onzin verkondigen..
     
  6. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    20 December lekker een leuke docu over de campaign op Marketplace.
     
  7. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuws over docu op de marketplace is ook bevestigd op de site van Bungie. Wel grappig dat ze het moeten doen in een café ergens door de stroompanne ginder. Ben eens benieuwd ernaar. Het Belgische 'lekken' van de informatie zien ze ginder blijkbaar niet echt positief, maar zal waarschijnlijk een intern misverstand zijn. Don't shoot the messenger i would say.
     
  8. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is Halo CE nog nooit online gegaan voor de massa, dus of noobs het na 4,5 nog steeds op Xbox Live zouden spelen....

    Ik was geen pro, nee, maar kon goed genoeg met pistol overweg om ruim bovengemiddeld te zijn. Geen onzin vertellen over dingen waar ik geen verstand van heb? Is dat spel zo lastig te begrijpen dan. Ik ben blij dat jij er een studie van hebt gemaakt. Ga jij maar trots over straat lopen dat je jezelf een expert vind in Halo. Daar zul je vast een hoop applaus voor ontvangen.

    Mijn punt was; jullie doen net of je aandelen hebt in Bungie, dat ze naar jullie moeten luisteren. Hoe jij dat spel graag wil hebben spreekt andere mensen die geen "pro" zijn niet aan. Quit your whining over die pistol e.d. en blijf anders gewoon lekker Halo 1 spelen met je massa's vrienden op Xbconnect.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2006
  9. Candyman

    Candyman Guest

    Volgens mij heeft de helft hier niet door hoe groot Halo 2 nou de dag nog is! Zoiezo spelen tienduizende mensen nog dagelijks en verder gaan er miljoenen doorheen bij een evenement genaamt MLG dat zo groot is geworden dankzij Halo 2, dankzij dit spel zijn er jongens miljonair geworden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 dec 2006
  10. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er geen studie van gemaakt, ik gebruik alleen men verstand wat bij jou ver te zoeken is..

    Van je punt klopt ook geen zak, ik doe niet alsof ik aandelen heb in bungie. Hoe kom je daarbij joh.. Ga jij lekker in je banshee pro luchtgevechten houden.. moet wel goed lukken met je bovengemiddelde pistol ;)
     
  11. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is je ook bekend dat de mensen die MLG leiding geven en het gros van de top 8 spelers halo1 een beter spel vindt, en ze dit nog liever als het hoofdspel ervan gezien hadden (waarom wordt er anders een jaar na de release van halo2 nog een halo1 gedeelte ingelast bij MLG Philly).

    Het is idd wel zo dat halo2 door de beter marketingcampagne en xboxlive veel meer gamers heeft bereikt en MLG hierdoor zo groot is geworden..
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan alle dipshits hier! GEEN HALO2!! dit is halo3 :) dus ff weer on-topic :D In-game screenies? movies? :mad: En is die 7min film die waarschijnlijk 20dec komt in-game?
     
  13. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Joh, waar slaat dit op :eek:
    Wat was je dan voordien....:):
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb net twee pagina's aan troep moeten verwijderen van twee ps-fanboys die hier even kwamen spammen. Voor de mensen die het nog gelezen hebben: trek je maar niks aan van dit intermezzo. Carry on, nothing to see here.

    Maar in het algemeen; houd het wel vriendelijk hè dames. :thumbs: Die Halo 1 <--> Halo 2 ruzies kennen we nu wel.
     
  15. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    mag ik wat vragen over halo2 hier?O-)

    toen ik voor het eerst halo2 op xbox live wilde spelen (op de 360) kreeg ik ene melding dat ik een message had. blabla maar nu niet meer.
    nu, wanneer ik quickmatch wi doen, krijg ik een medling dat ik een bepaalde map mis om te kunnen gamen. wanneer hij een server moet zoeken vind hij er ook 1 binnen 0,1 sec. dus lijkt me niet dat iets heeft gezocht..
     
  16. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    svennie reageer eens op onze posts.. oja daar had je niks op terug te zeggen.. ok bedankt hé

    _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ Ninja Man

    Grote kans dat je de nieuwe Map Packs moet downloaden ;) !
    Althans, dit lijkt mij een logische gevolg van jou melding. Ze zijn tegenwoordig allemaal gratis, dus mocht je dit nog niet gedaan hebben dan is dat er nu tijd voor.

    Als je wel alle Maps hebt, dan is het gewoon een vreemde fout.

    @ Escobar

    Houdt nu maar...
    Krijgen we dalijk weer een woordenwisseling.
     
  18. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    eigelijk niet :+, maar goed ;)
    iedergeval ik denk dat je wel die nieuwe maps hebt gedownd (lijkt me logisch dat je die moet downe), als je dat NIET hebt gedaan, doe dat dan. Heb je dat wel gedaan, delete ze van je HD, en installeer ze opnieuw, dan zou het moete werke :)
     
  19. Candyman

    Candyman Guest

    Ik kom nooit op deze threat maar als ik zo de laatse paar paginas zie lees ik alleen maar hoe slecht Halo 2 is en ik word daar nu 2 jaar later een beetje gek van haha en ik zie dat ik een foutje over het hoofd heb gezien, ik heb het al aangepast :b:

    Origineel gepost door Candyman
    En de pro uithangen deed ik vroeger.. tegen noobs die nou allemaal naar halo 1 zijn terug gegaan omdat ze het niveau niet konden bij benen

    Ik vind dit toch nog steeds een mooie uitspraak van mezelf.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 dec 2006
  20. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG, ben je nou egt zo ontzettend stom of doe je nou egt gewoon alsof, want asl dat zo is speel je egt een goed spelletje en moet je er is over denken om acteur te worden|:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina