Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Candyman

Candyman Guest

Is het niet grammaticaal correct dan, huh :confused:

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Nee het slaat gewoon helemaal nergens op :lol:

3. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    candyman..
    misschien heb je het zelf niet door maar hoe kun je nu pro zijn als je alleen maar tegen noobs speelt?}:]

ik had inderdaad niet die maps gedownload omdat ik dat nogal een vreemde oorzaak vond van die melding en omdat het zo freaking lang duurde.:+
    zal vanmiddag eens proberen en iig bedankt.

4. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Nieuwe info van Halo 3 [denk ik].

Staat wat in over matchmaking wat naar mijn mening wel goede functies zijn. Zo kun je een stem uitbrengen op een bepaalde gamemode in matchmaking. Deze stem houdt in dat je een andere mode wil en als 50% van de gamers in de match ook hun stem uitbrengen zoekt hij automatisch naar een andere mode.

Ook de vervanging van codes voor emblemen is goed nieuws imo.

5. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh mijn God, gooi er eens een argument in dat ik dom zou zijn. Met mijn verstand zit het wel goed, maar ik betwijfel of dat het geval is bij iemand die mensen zonder reden dom noemt en dan zoiets triests gaat doen als iemand afkraken op z'n Halo skills. Waar je overigens nog nooit iets van hebt gezien, so wth do you know.

Maargoed, ik pak even m'n banshee en dan ga ik lekker pro luchtgevechten houden. Dat doe ik immers het liefst. xxx

Laatst bewerkt: 17 dec 2006
  6. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    En met die reactie van je bewijs je wederom mijn punt, daarom kan ik het nogmaals vragen, maar om het te quoten is gewoon makkelijker dus vandaar:

7. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    krijg je dan niet van die mensen die een stem uit blijven brengen totdat ze bij een game komen waar ze goed in zijn? volgens mij kan dit alleen werken als ze er een soort beperking bij stoppen.

@ Blackhawk EM
    jij wilt wel heel graag je gelijk krijgen, word je in het echte leven niet serieus genomen?

8. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    er staat op het eind in het verslag dat je maar 1x per match mag stemmen.
    ik weet niet of ze hiermee bedoelen dat je 1x een stembus mag openen of dat je van alle stembussen maar 1x mag stemmen. (laatste lijkt serieus heel dom, maar goed:cool: )

9. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    die reactie van mij is alleen een antwoord op de onzin die jij in een aantal vorige posts verkondigd hebt, had geen zin meer om er serieus op in te gaan omdat je toch zal blijven denken dat je in je gelijk staat.

10. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ik had het stukje net gelezen en volgens mij bedoelen ze dat je maar 1 keer om de paar potjes mag stemmen, het staat er een beetje vaag.

11. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    hmm. vind ik een beetje vreemd om daar voor te kiezen. heb ik nog nooit gezien dus wil wel zien hoe dat gaat verlopen.

op deze thread wordt echt de meeste ruzie gemaakt zeg:b:
    (heb er zelf ook wel 1 veroorzaakt maar dat was tegen Svennie en volgens mij mag niemand hem;) )

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hee, die ruzies van jullie moeten jullie natuurlijk allemaal zelf weten, maar vinden jullie niet dat het dit topic een beetje triest maakt? Wij willen hier over Halo 3 praten, wat wij verwachten en wat we anders willen zien dan vergeleken met Halo CE/Halo 2. Dat die games dan genoemd worden is logisch, maar begin dan niet keer op keer weer te lullen over waarom iemand wel/niet skills zou hebben in Halo CE/Halo 2.

Dank u. :)

:+

13. Candyman

Candyman Guest

Dat je erop in gaat zegt voor mij al genoeg, nou weer verder over halo 3 :b:

14. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt het artikel denk ik niet gelezen. :9 Er staat namelijk dat je het de tweede keer niet kunt doen en die mode per se zult moeten spelen. Dat is dus de beperking die je noemde.

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Deze thread gaat dicht, ik maak even een nieuw deeltje aan en de eerstvolgende die door gaat met die belachelijke bitchfights hier krijgt maar een waarschuwing dan. Gebruik toch de pm als je per sé je mening over de ander kwijt wilt, maar val anderen er niet mee lastig aub. :{

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina