Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ach die wapens maken me echt niets uit, op Live gamen doe ik toch niet. De graphics vind ik werkelijk fan-tas-tisch en dan noemt Bungie dit een alpha versie waar nog een aantal dingen aan ontbreken? Holy mother of god! :eek: Ik stond bij Halo 2 al vaak stil omdat ik zo onder de indruk was van de omgeving.
     
  2. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe wapens klinken mega KUT, das heel simpel. Je zegt het zelf al, ze voegen niets toe maar zijn lachuh... Hoe kan het lachuh zijn dat een vet universum dat in halo1 is opgezet compleet verkracht wordt door het gebruiken van stompzinnige kut wapens waar je helemaal niets aan hebt. Verder zie je dat die ATV erin trug komt wat dus betekend dat bungie halo2 gewoon verneukt heeft omdat het qua gameplay dus wel kon alleen ze het zelf gewoon niet konden omdat die kut game in 11 maanden tijd in elkaar geflanst is. Ook zijn de maps alleen maar grote maps, terwijl halo juist gaat om de kleinere spannende maps voor 2v2 of 4v4. Die grote maps zit niemand op te w88 behalve een stelletje noobs die dan makkelijk kunnen cheaten met hun host boost troep in matchmaking. Nee degene die ook maar 1 positief punt uit alles kan halen moet een keer halo1 gaan spelen, want dan zou je vervolgens ook over bungie, halo2 en al die kut ideeen voor halo3 heen pissen.

    Sorry dat ik zo negatief ben, maa rhet gewoon jammer dat een bedrijf met het talent van bungie de beste game ooit in het vervolg zo compleet verneukt heeft en dat met deel 3 weer gaan doen, alleen dan nog erger.:'-( :'-( :'-( :'-(
     
  3. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe zo niet op Live gamen Gieltje, alles goed trouwens? Voor zover te zien op de scans ziet alles er redelijk netjes uit, moet je nagaan zoals hierboven al aangegeven dat HDR en andere grafische hoogstandjes nog niet geimplanteerd zijn. Het wordt weer schitterend! Helaas de laatste keer.

    Mvg,

    Sjoerd

    Edit:

    Blackhawk, ik weet dat je enorm veel Halo 2 gespeeld hebt (moet toch ook wat zeggen he) maar hoe kan je een game beoordelen die je nog nooit hebt gezien, of zelfs maar gespeeld? No offence hoor, maar je reactie is een beetje overdreven.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2006
  4. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    @BLACKHAWK EM
    ik vind sidewinder een van de leukste maps en die is toch best groot te noemen, op de grote maps vind ik objective games zoals CTF echt veel leuker en spannender (voorwaarde is wel dat je tegen en met normale mensen speelt die het spel kennen).
    en halo draait niet om kleine maps, dat vind jij misschien leuker, maar daar draait het echt niet om. het gaat vooral om teamwork, en de wapens op een zo goed mogelijke manier gebruiken.

    EDIT:
    ik zat net de nieuwe info te lezen en volgens mij is de man canon meer bedoeld als een alternatief voor de teleporter, dat kan wel leuke gameplay opleveren. normaal is het zo dat je een tegenstander niet achterna gaat door een teleporter als hij weet dat je achter hem aan zit, maar met zo'n luchtbaan gaat het langzamer en kan je door vechten in de luchtbaan.

    als ik het goed begrepen heb. :+
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2006
  5. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Sjoerd

    Ik heb de sp van halo2 1 keer snel in een paar uurtjes uitgespeeld met veel tegenzin. Terwijl ik halo1 nog steeds speel. De mp was ronduit vermakelijk omdat het makkelijk werkt en omdat simpelweg iedereen het speelt. Al zouden er gewoon nog steeds veel fanatieke RTCW spelers online zijn ofzo zou ik halo2 niet eens aangeraakt hebben, maar omdat ik van shooters houdt en online spelen leuk vind/vond moest je wel halo2 spelen omdat je anders geen andere mensen online had in elk ander spel.
     
  6. Garnaal

    Garnaal Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    halo 2.5?
     
  7. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    hou alsjeblieft op met die zinloze mening van je...
    judge when you play it..
    ten eerste zijn het slechte scans..
    ten tweede nieuwe wapens zijn altijd welkom..
    ten derde dit is multiplayer en zeik alsjeblieft niet af van slecht en bla bla w
    want halo2 multiplayer was al de beste mp console game..

    dus ga nou niet te kritiek gaan bitchen..
    de game heeft nog een lange weg te gaan.

    en het opvallende is
    Het heeft de sfeer van halo 1 terug..
    het is lichter en groener..

    en nieuwe voertuigen zijn altijd welkom..
    ik vraag me af of ze de scorpion een nieuwe look hebben gegeven..

    zoals frankie trouwens al zei..
    de levels geven je het gevoel van verkennen..
    ik geef hem gelijk na het zien van deze scans..

    enough said..

    i'm gonna drool on these scans!
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471

    Goed hoor, Sjoerd. :+ Ik krijg maar geen internetverbinding op mijn kamer, draadloos lukt niet, met draad is geen optie (té grote afstand). Anderzijds heb ik weer geen tv om op te gamen op deze hele verdieping waar ik dan wel weer internet heb. 8) Dus singleplayer all the way voor mij en als ik dat lees over plotwendingen....krijg ik er wél zin in. ;) Ik ben absoluut geen lezer, maar Ghosts of Onyx moet ik gewoonweg bestellen voordat ik deze Legendary Edition pre-order. Naast MGS is dit een van de weinige games die ik alleen al wil hebben om te weten hoe het afloopt.
     
  9. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    allleen al door deze zin ''want halo2 multiplayer was al de beste mp console game'' heb ik geen zin om op jou (onzin)post te reageren.:)
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Zou cool zijn als deze informatie echt zou zijn. ^_^
    Heb best wil zin om op de Moongoose door het landschap van Halo heen te reizen.

    En de 3 Maps waren al bekent in een eerdere Bungie update waarbij ze zeiden dat het possitieve van de Mulitiplayer was dat er zowiezo al 3 maps in de zouden zitten. :)
     
  11. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    hou nou toch een keertje op met bitchen op halo 2. de halo 1 multiplayer was ook niet alles hoor iedereen liep met de pistol te lamen. ik vind halo 1 zelf ook leuker maar toch heb ik deel 2 meer gespeeld door de multiplayer op live.
     
  12. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb het over de NTSC versie van halo1.. en jij over de PAL versie van halo1.. en die zijn nou eenmaal niet met elkaar te vergelijken:)
     
  13. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    " Met het pistool lopen lamen " |:-
     
  14. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    whats a brumak!
     
  15. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Geloof me info is echt, als je de scans ziet zie je ook die zogenaamde mongoose :)
     
  16. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    De info is echt anders had bungie het wel ontkend in hun news post die vandaag is verschenen op de site.

    Have a nice day:b:
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Halo multiplayer draaide voornamelijk wel op de kleinere maps, daar was de marge van een fout vele malen groter en de spanning ook beter. Daarnaast heb je daar gewoon minder host voordeel/nadeel, het is dan ook geen verassing dat alle kleinere maps wel gespeeld worden op de pro tournamenten.

    De grotere maps konden me niet veel boeien in Halo2, de br had een bereik van niks en de netcode zorgde voor nogal veel delay/lag op die maps.

    Ik vind het daarom ook wel positief dat ik lees dan Bungie deze keer goed bezig is met de netcode, want die kan toch echt vele malen beter :b:

    Ik hoop op een meer gebalanceerde game waar de drempel iets hoger ligt, een kleinere luck factor en stiekem toch matchmaking :x
     
  18. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, yep , alleen al daarom komt deeltje drie hier in huis, of dat nou een topper gaat worden,of op een sisser gaat aflopen deert ons niet....
    Na deeltje één en twee willen we gewoon weten hoe het gaat eindigen...
    Zoveel magie heeft halo dan wel over ons en gezien de reacties hier om 3 keer niets die ons nu al in deeltje vier van het verhaal zijn en deze tread ,en dan houdt ik mijn hart nog vast om de explosie die hier zal volgen van posts al er eindelijk eens iets echts belangrijks bekend wordt gemaakt,tja dan zijn wij nog lang de enige niet....
    Dus kassa ,kassa voor bungie.....
     
  19. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    waar hebben jullie het allemaal over??? Ik zie helemaal niets... Waar kan ik dat filmpje of fotos zien??
     
  20. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, ik weet nog niet wat ik er allemaal over moet vinden, die Man Cannon lijkt me echt gewoon te gaar, kommop mensen weg blazen.. yeah? Er zijn veel mensen die daar natuurlijk anders over denken, maar ik vind dat Halo, Halo moet blijven en niet er een slap aftreksel van een gravity gun ( welliswaar nu met luchtstromen) erin gooien. Wel kreeg ik kriebels in mn buik toen ik de screens zag, niet omdat het er mooi uit zag ( dat valt namelijk nog wel mee, meeste textures zijn nog steeds placeholders ) maar ik kreeg een Halo 1 gevoel, en dat doet mij alleen maar goed.. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina