1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Dat zou echt bruut zijn, en zelfs in NG hebben we al wat van de toekomst gezien, je kon immers een Star Wars pakje aantrekken en een Light Saber pakken. En indd, dan zou hij in combinatie met zn eigen training al een uber Spartan worden, dan zouden ze samen een onverslaanbaar duo worden, Master Chief voor de Fire weapens, en Ryu voor de Melee. If only dreams could come treu. _O_ _O_ _O_

2. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    wat een kutdromen heb jij

3. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
  4. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    zeer vet indeed!

5. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dit kan wel heel goed alleen een bepaald land zijn. maar als het voor iedereen geld als je maar 60 euro neerlegt gaat crackdown heel goed verkocht worden.

6. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    ik importeer hem desnoods :)

7. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Kut truc op crackdown te verkopen..en natuurlijk is het exclusieve er direct vanaf, je kan net zo goed direct de beta op markplace neer gooien....beetje halo fan die hem niet wint bij een van sites koop het spel dan wel. En mensen die hem gewonnen hebben zullen hun beta dan nog proberen te verkopen..

8. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Marketing van tegenwoordig...
    Het moet niet gekker worden :)!

Straks krijg je die Beta versie nog bij 10 pakken Venz hagelslag.
    Maar wat je al aangeeft, gaat zeker gebeuren.

9. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    dat wil ik wel, dat is een stuk goedkoper ;)

wel een kut actie, maar crackdown ziet eruit als een goeie game (zover ik het heb gezien) en als ik een 360 heb, en genoeg geld ga ik em wel kope

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Vet? Compleet achterlijk. Ik vind dit echt een lage marketingtruc om crackdown aan de man te brengen |:-

11. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Het scheelt inderdaad toch weer wat jah... :+

(Gefeliciteerd trouwens... O-) )

@ Iedereen...

Tjah, het is nu eenmaal de marketing die blijkbaar zo werkt. Druk zullen we ons er maar niet om maken...
    Lees ik overgins nu wel goed, dat dit niet bij ALLE Crackdown Cd's is? Maar dat het een gelimiteerde oplage is, en dat je dat kunt zien op het hoesje?

(dat is dan wel weer lullig als je die niet kunt vinden :9)

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Yep is bij een gelimiteerde oplage...ik koop hem er iig niet voor..... als ik al twijfelde over Crackdown, mag ie nu helemaal in de !#$^ zakken.

13. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Precies, wat een kustreek =/. Ik wil dolgraag die beta spelen, maar niet op dit soort manieren.

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    srry hoor, maar wat zeiken jullie allemaal? Je moet Crackdown idd niet kopen voor de Beta, dt zou gewoon triest zijn. Maar als je het al een tof spel leek, trekt dit je over de straap om hem te halen, een leuk extraatje. Zou hetzelfde zijn als je bij een andere game wat exclusieve demo's kreeg, dan is het toch ook niet erg?

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoor ook niemand klagen over de gratis kaarten voor 48 uur Gold. Is PRECIES hetzelfde.

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Vind ik niet, zou jij een game kopen voor een live trial? Nee. Maar er zijn genoeg mensen die Crackdown willen kopen om maar Halo 3 uit te mogen proberen.

17. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga crackdown zowiezo kopen omdat hij me tof lijkt, maar ik vind het nog steeds geen goede manier van marketing. Maar ik wil nog wel de details horen wat ik kan me niet voorstellen dat er net zo veel mensen mogen mee doen als crackdowns er in de winkel liggen.

Als het echt zo is verloot ik mn beta code wel onder jullie want ik zit dan toch in mn examen periode 8)

18. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    weetje, ik zie het probleem niet want het is een keuze. Ze verplichten je tot niets. Als je dat spel voor de beta koopt heb je blijkbaar het geld er voor over. Je kunt dus wel blijven mekkeren dat het niet eerlijk is...maar het blijft een bedrijf dat een winstoogmerk heeft. Zij denken zo een mooie product bundel (stremersch, Tellis, 2003 ) te maken, wat over het algemeen winstgevend is voor de manufacturer en extra value creeert voor jullie.

Bundling gebeurt constant en daar liggen jullie niet zo van wakker toch? Tis een beetje een rare situatie omdat mensen bij dit product vaak denken dat ze recht hebben om te zeggen hoe het product vermarkt moet worden terwijl het toch echt het recht van microsoft is. Maar dat is dus echt een illusie.

Maarja, zo denk ik er over.

Laatst bewerkt: 29 dec 2006
  19. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :| Alsof er bij ieder crackdown exemplaar een halo 3 ticket zit... Ik vind het een slimme truc om Crackdown te verkopen, maar ik hoop wel dat de tickets die bij crackdown zitten maar 20% van de totale beta testers komt te zitten, het lijkt me namelijk beter als echte diehard halo 2 live spelers de kans krijgen om halo 3 te testen. Die geven namelijk ook goede feedback, omdat ze natuurlijk weer zo'n geweldige multiplayergame als halo 2 willen hebben.

20. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Uitgevers stoppen zo vaak kleinigheden bij games om de klant te lokken. Een Halo 3 beta is iets groots voor de meesten, geef ik toe. Het is echter wel precies hetzelfde principe. Je stopt er een poster, gold trial, beta o.i.d. bij en mensen vinden het leuk. Dat er nu wat gamers zijn die dit tot het uiterste drijven staat hier los van. Het is en blijft één spel die je dan even [in een vroeg stadium] online kan spelen. Een gold trial staat voor verschillende [weliswaar reeds verschenen] games die je online kan spelen. Het enige waar mensen nu op bitchen is eigenlijk de enorme hype die ze zelf ook creeëren. Het is en blijft 'maar' een spel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina