1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Dit is net zo achterlijk als ze toen met Gran Turismo ook een Proloog versie hadden uitgebracht, zo stom. Nou is dit dan wat beter omdat je er hier niet voor hoeft te betalen. Trouwens op dat plaatje staat dat Crackdown bij de Halo 3 Beta versie zit, maar ik dacht dat dat andersom was. Er staat op van: Crackdown full version for free. Of zoiets.

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Er is helemaal geen releasedatum bekend, geen maart, geen oktober. Dat weet gewoon niemand. :)

3. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou zweren dat er op bungie.net of iets dergelijks gezegd werd dat de release niet lang na de beta van mp uit zou komen? (dus nog steeds in de lente)

4. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, ze hebben steeds nog gezegd 'in 2007'. Dat sommige sites speculeren over de lente of november [net als de andere Halo's] is maar raar en uit de lucht gegrepen.

Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  5. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gast, is dit nou serieus bedoeld?
    Ze proberen duidelijk te maken dat iedereen de disc koopt voor de Halo 3 Multiplayer BETA, en niet voor Crackdown. Ze zien dus Crackdown als extraatje.

Kortom, plaatje is nep.

6. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja mja halo 3 komt wel een keer.. When it's done \o/ ach laat ze der maar geen zooitje van maken dan is alles goed;) Hij komt wel.. in 2007.. wees niet bang.

7. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Duhh, dat snapt zelfs een ezel, maar daarom klopt het wel nog niet. ;)

8. Annoppie

Annoppie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar staat dat stukje met die sticker?

9. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    bol.com staat die release datum..
    verder las ik net dat iemand dacht maart..
    lijkt me niet als ze de beta in de zomer uitgeven.. :p

ik zeg niet dat ik het geloof..
    maar microsoft word altijd een beetje high met de maanden november oktober en december.. en ik heb een sterk vermoeden nu ze 2 mil hebben verdient.. met de kerst dat ze maar al te graag willen releasen.. rond die tijd

10. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    ach jongens, ik zou me niet al te druk maken om wanneer de launch zich bevindt. Hij komt toch ooit uit dus concentreer je liever op spellen die eerder uitkomen. misschien drukt de concierge wel op een delete knop "per ongeluk" en dan moeten ze helemaal opnieuw beginnen.

I'm sorry Halofans, due to a accident with all the gamefiles from Halo3... Halo3 will be set to 2009! I'm sorry but the groundskeeper just errases all the Pc's with the "Red Button". Offcourse the groundskeeper will be punished by making Halo3 further on. That reminds me that the game will not be longer called Halo3. But: "The Attack of the Groundskeepers 1.0" it will be available on the NES and Gameboy. And will be in stores the 4th of july 2009 for only 120 bucks...Thank you...

11. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    uhm.. nee bungie verneukte halo2 eerst ook.. ging geloof ik 9 maanden verloren en moesten overnieuw beginnen.. maar moesten nog steeds van microsoft de game op tijd afkrijgen.

12. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    ze verneukte het niet, maar ze vergiste zich in hoe weinig ze eigenlijk hadden, ze maakte eerst de demo en toen vergaten ze dat ze daar niets mee konden en daarom weer bij niets begonnen... zo stond het in de docu

13. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Niet alleen dat.. hij word ook gewoon net zo goed als gears of war...
    de samenwerking tussen microsoft en epic games was heel hecht..

microsoft zal zo en zo alle technishe hoogtepunten van de box aan bungie geven en leren.. want ze spraken al over als halo 3 uitkomt dat het een third generation game zou worden in hart en nieren..

anyway.. genoeg gefanboyed :p

halo 2 was gewoon minder dan halo 1
    das altijd zo..

je moet het vergelijken met de die-hard films.. allemaal steengoed
    alleen het tweede deel was iets minder.. maar derde deel deed het weer goed..

14. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    edit: laat maar snap al wat je bedoelt..

15. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk heb je gelijk man :9

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028

Of deel 1 is goed, deel 2 is het best, en deel 3 is het kutst...check Terminator en Jurassic Park. :p

17. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig was Indiana Jones 3 dan wel weer heel goed!
    En Die Hard 3 ook! *)

18. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    wtf, hoe kan je nou deel 3 van die films kut vinden. Deel 2 is juist het kutst van die 2. Deel 3 van de Terminator is best vet, maar die andere films kunnen me een reet roesten. En deel 2 van JP slaat nergens op, oke het zou kunnen, maar het is gewoon een beetje nep. Daarentegen is deel 3 weer mooi, en geloofwaardiger, voor zover tot leven gewekte dino's geloof waardig kunnen zijn. :)

19. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ja, maar het is toch volstrekt duidelijk dat het november wordt of in elk geval Q4.

20. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, als het nou blijkt dat ze in juni ofzo al helemaal klaar zijn met de game wat toch best wel vaak gebeurd met games, dat lijkt het me niet dat ie in Q4 uitkomt.

Laatst bewerkt: 4 jan 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina