1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    of we kunnen weer terug naar speculeren wat de x knop doet.
    of is dit al besproken en heb ik dat gemist (ik ben een tijdje niet meer in deze thread geweest)

2. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    hoop dat halo3 echt de goede dingen van de beide vorige delen heeft.

3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Mwa, misschien zouden ze als in de link is weergeven zo een introotje voor halo3 kunnen houden , dan wordt het wel vast de bom van het jaar....

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_339701.html?wt.bron=hlnBottomArtikels

Stel je voor de masterchief en ....... naakt, een opwarmertje naar wat volgt...
    En hehehe tegen dat de game dan is geupload, zijn de meesten tegen dan al
    "gedownload"....:+ _O_ _O_ O-)

4. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    dan heb ik een gevoel dat ik dat niet hoef te zien

5. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Nu echt duidelijkheid over hoe deel te nemen aan de Beta (kans te maken that is...):
    I got a lot of questions about the Beta this week – especially regarding the Crackdown part. Basically, if you buy a specially marked copy of Crackdown for Xbox 360, in the US (details for other regions will be decided by those territories) then you will receive some kind of code allowing you to play in the Halo 3 Beta. There were other modes of entry (again, depending on your region) and perhaps the most confusing one was the “Play three hours of Halo 2” one. This is how it works:

* US players (and other territories too – see your local Xbox.com website for more info) would have to play a total of three hours of games on Xbox Live between 12:01 AM (EST) on February 1, 2007 through 11:59 PM (EST) on February 3rd, 2007.

* According to the press release, if you play three hours of games during this period, you then go register via http://www.halo3.com for a chance to become a beta participant.

* Specifically, you have to play those games and then be among the first 13,333 players to register at the site, so a spot is NOT guaranteed.

* The box you’re looking for (in the US at least) will look something like the one you see below, but is subject to change.

Bron: http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?cid=9384

6. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Zoveel werk heb ik er ook niet voor over hoor :+ Weet iemand of je ook in die vliegtuigen kan van de Covenant en de mensen? O-)

7. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga gewoon crackdown kopen, ik heb nog aan de eigenaar van mijn lokale gameshop gevraagd of ie eentje met een beta key voor me wil vast houden (ben vaste klant dus hopelijk krijgt ie ze). ik was zowiezo al van plan om crackdown te kopen, maar ik heb em nu gereserveerd voor de beta.
    en als ik geen beta krijg, ach dan is dat jammer. niet het einde van de wereld ofso, zolang er maar hier iemand is die wel de beta heeft, en bereid is om te vertellen wat die fuckin X knop nou doet. IK WIL HET WETEN!!!!!

@the bolster
    je kan in banshees, maar tot nog toe zijn er geen gevecht vliegtuigen geweest voor mensen, alleen pelicans, maar die zijn meestal niet voor gevechten en nooit bestuurbaar geweest.

8. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    lol volgensmij is er nog niet eens een functie aan de X-knop gegeven.. maar misschien nu wel in de beta..

9. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik had eigenlijk gehoopt dat je die pelicans ok kon besturen 8)

10. zOoz

zOoz Pitolaria

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht juist wel, ze (van Bungie) hadden er al mee gespeeld maar zijn erg geheimzinnig met wat de veranderingen zijn.

@party crusher
    Ik wil HET ook weten!

11. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Is het niet meer zo dat je met 'X' wapens kan swichen?

12. zOoz

zOoz Pitolaria

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch met "Y", "X" is nu toch naast "reloaden" ook de "Action" knop

13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    X is onbekend, de actie knop en reloaden doe je nu met rechterbumper.

14. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt wel gevechtsvliegtuigen voor de 'mensheid', maar die is ook niet bestuurbaar, of terug te vinde in H2 dacht ik
    pelicans zijn voor transport, en hebben meestal een turret voorop ;)

15. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar als ik denk aan gevecht vliegtuig denk ik aan banshees enzo, terwijl die longsword fighters van de mensen meer voor ruimtegevechten zijn tegen de covenant seraph fighters.

16. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    toen halo2 nog ver van af was zeiden ze dat ook de pelican een voertuig zou worden die door de speler te gebruiken was.
    helaas is dat niet gebeurd omdat de levels in de multiplayer veel te klein zijn.

hetzelfde was met de quad. waar ze bang voor waren dat deze alleen gebruikt zou worden voor vijanden te splashen.
    heb gehoord dat hij waarschijnlijk toch wel in deel3 zal komen :D

17. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    de ATV in elk geval wel. het lijkt me leuk als ze ook echt grote maps hebben voor 32 spelers ofso, zodat je wel pelicans kan krijgen, of phantoms.
    maar dat zal waarschijnlijk niet.

18. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    klopt, want ik xbox magazine (engelse versie) stond in een interview dat het weer 16 man wordt.

Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    *bezig met vertalen*. 16 man is genoeg vind ik. Ze waren met halo 2 ook al aardig ver in de ontwikkeling van de ATV maar besloten hem er op het laatste moment toch maar niet in te doen. Benieuwd wie de beta's krijgen :)

20. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Laat je niet te snel opnaaien door verhalen over voertuigen, wapens en levels....
    Dit was namelijk ook het geval bij Halo 2 waardoor er een enorme Hype onstond.
    Die door die verwachtingen dus nooit werd ingelost :)!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina