1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shizzel

Shizzel Guest

IK WEL IK WEL IK WEL!!!
    Najah, ik heb ook nog op 4 of 5 Britse site's geregistreerd, beetje lullig als ik er nu 2 win.

2. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan niet aangezien het account gekoppeld is :p

3. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    hier een leuk artikel over de Mongoose.
    zelf lijkt me dat ding echt vet, kom je bijvoorbeeld net de vijandelijke base uitlopen met de vlag, en komt iemand je razend snel oppikken met de mongoose om snel weer weg te gaan naar de home base.

en als et alt gepost is, sorry dan.

4. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Lol....ik zie dat ik ook een van de gelukkige winnaars ben geworden op Xpower.

Gefeli Fardo....kunnen we tegen elkaar gaan knallen... ;)

5. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Dat mensen zo veel moeite doen om een beta te pakken te krijgen, damn, ik heb me gewoon alleen bij xbw aangemeld, meer niet, het is en blijft ook maar gewoon een spelletje, zelfs als het zo goddelijk is als Halo. Bovendien lijkt het me alleen maar leuker om een hele versie voor de eerste keer te spelen, inplaats van eerst een beta en dan nog eens een hele versie.

6. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Count me in too :cool:

7. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm, de buggy is nu officieel, ze hebben er zelfs al allerlei tech stuff bij verzonnen:
    M274 ULATV “Mongoose”

Top speed: 60 mph / 96 kph
    Mpg: Between 45 and 65 (depending on load)
    Power plant: 1000cc liquid-cooled, longitudinally mounted, four-stroke, hydrogen-injected ICE
    Weight: 896 lbs / 406 kg

bron: http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?link=mongi

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hij was al langer officieel hoor Biba en volgens mij de naam Moongoose ook. :) Ik kan me het alleen nog steeds niet voorstellen om door een map zoals Blood Gulch te rijden met een ATV. Op de een of andere manier lijkt het me zo vreemd.

Nee, dat was de wedstrijd, dat stond er gewoon bij vermeld. Alleen de titel mocht je zelf verzinnen.

9. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ik zei dat omdat halo geen diepere watere kent in mp (behalve waardoor je dood gaat ;))
    en waarom zou je op water willen geen spelen, ik zie mensen al dobberen met hun snipers in hun bootjes :+

10. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    ja de naam was al heel lang bedacht, toen ie voor Halo 2 was gepland namelijk. maar toen is ie nooit doorgedrukt. best jammer, aangezien ik het nog wel leuk vind om een beetje freestyle te rijden met voertuigen, vooral de ghost, en zo een ATV is helemaal perfect daarvoor.

11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Volgens mij kan head ninja beter far cry spelen :) Zoveel voertuigen gaat mij echt te ver, hou het maar lekker simpel en in balans...

12. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    F*ck de balans imho :+ Ik hoop dat de MP zwaar gaat zuigen; dat er alleen maar overpowerde n00b-wapens in gaan zitten en dat elke button-bashende mongool kan winnen van een skilled gamer. Dat gezegd hebbende hoop ik dat de single player weer eens de volle aandacht zal krijgen en dat die wél goed is :D:D

(I know, die kans bestaat toch niet, maar zou wel beter zijn voor de discussies hier)

13. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk niet want dan komen al die noobs en skilled people hier bij elkaar en dan wordt het weer rotte vis gooien.

en damn.. ksta er niet tussen bij Xpower=(
    had ik me daar wel aangemeld trouwens? xD
    nja iig.. op hoop van zegen hier bij xbw:D

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    haha touché. Hmm nah, dan maar een goeie uitgebalanceerde MP. :cool:

Snel omgepraat eh?:+

15. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Bij de ontwikkeling van Halo 2 werkte er maar een paar man fulltime aan de multiplayer terwijl de rest bezig was met de campaign, dus daar heeft het niet aangelegen. Ik weet niet of dat een geruststelling is of juist niet. :+

16. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Oke, had ik niet gezien, maar toch, de covers zijn wel lagge:lol:

Uhmm, nee, maar daardood zei ik, dan kunnen ze diepere waters maken, waardoor de gameplay en de levels een stuk groter word.

Far Cryu is fucking saai en easy, had hem in minder dan 2 dagen uitgespeeld, met normale gametijd, en de multiplayer is alleen op de pc vet.

Dam right, hoewel ik niet hoop dat de mp gaat zuigen, gewoon dat ze allebei fuck off goed worden!:thumbs: :b:

17. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    weet je, de SP kan me niet zoveel schelen hoe die speelt. zolang alle vragen die Halo en Halo 2 hebben opgeroepen worden beantwoord met een beetje bevredigend antwoord ben ik blij. niet iets als dit bijvoorbeeld:
    MC houd Truth onder schot.
    Truth: Fine, kill me. but know this, I AM YOUR FATHER.
    MC: NOOOOOOOO!!!!!!!!!!

maar dat zal denk ik niet gebeuren.:+

18. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer wordt het nou bekend wie de prijsvraag hebben gewonnen?

19. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ey die codes waren gamercard gebonden tog??? dus aan 2 codes zou je technish gezien niks hebben tog ? :p

20. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt halo 3?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina