1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk in het 4e kwartaal 2007.

Als je de boeken van halo hebt gelezen, dan begrijp je het hele verhaal al een stuk beter, en je vragen worden denk ik grotendeels beantwoord.
    En als je niet van lezen houdt, dan heb je pech.

2. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Bungie heeft nog geen releasedatum vrijgegeven.. Het enige wat we weten is dat het spel sowieso dit jaar uit gaat komen. *)

3. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    als je er 2 hebt mag je er wel 1 aan mij gevenO-)

4. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ja als je had gelezen had je ookal gezien wat mn kritiek daarop was, diepere wateren in Halo, en de gameplay zal wel uitgebreider worden, maar wie zegt dat het beter of leuker word? je kent het gezegde toch wel van te veel hooi op de vork nemen?

het gaat gwoon niet werken boten in H3

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Sowieso dit jaar?!
    Zelfs als dit bevestigd is, weet je het maar nooit met Game Ontwikkelaars :)!
    De kans is groot, en naar verwachting dit jaar...

Maar het zal niet de eerste keer zijn, dat een project een aantal maanden naar voren wordt geschoven.
    Zolang ze maar niets gaan overhaasten, en een crappy game in de schappen neer leggen :)!

6. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Technisch heb je inderdaad niets aan twee codes. Het is nog afwachten hoe je in de beta komt (door middel van een code of iets anders) en dus of je ook codes kunt uitwisselen.

7. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    denk niet dat je ze kunt uitwisselen, want daar kun je grof geld mee verdienen dan :9

8. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Krijg je ook een mailtje als je wint ofzo?

9. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Aan welke prijsvraag heb je mee gedaan?!
    De winnaars die via XboxWorld.nl hebben mee gedaan, zullen wel op de frontpage bekend gemaakt worden.

Ben benieuwd wanneer!

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja ik heb zowel als van Xbl.be en Power.be van mensen gezien dat ze een mailtje hadden ontvangen naar het winnen :)

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Me 2, hoop egt dak dit win, speel nog steeds halo 2 en halo 1 ondanks dat ik een 360 heb. Gewoon omdat de co-op en matchmaking systeem zo verrekte goed zijn :thumbs:

12. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7

Te vet! _O_

13. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het erg als je nu nog geen gold hebt ? Want ik weet zeker dat ik wel gold ga kopen voordat de halo 3 demo uitkomt maar toch.. ik wil niet dat ik mn code verlies die ik gewonnen heb op ng-gamer.nl :D.

14. Cre4tiVe

Cre4tiVe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op ng gamer moest je sowieso je gold account opgeven.. als je die nu niet hebt kan je niet meedoen

15. Shizzel

Shizzel Guest

Koop dan snel een kaartje man!
    Denk niet dat het erg is, maar je moet de key natuurlijk wel kunnen gebruiken!

En, kom op, Gold is zijn prijs helemaal waard!
    En daarmee bedoel ik, in de Xbazar voor 35 euro een jaarkaart echt waard!

16. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Nee okee :D Maar de allereerste trailer van Halo 3 (Die van de e:cool: Daar stond op het einde: Finish the Fight 2007 :)

17. Cre4tiVe

Cre4tiVe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook gewonnen zie ik net, zie jullie op de BETA servers !

18. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Coool thankss dat wist ik dus niet :eek: . Is daar een speciaal topic van gemaakt in xbw bazaar dat je xbox live kaartje voor 35 euries kan kopen ?

Oww haha heb net gezocht en heel wat topics erover gevonden menn ik snap echt niet hoe ze aan die xbox live van 35 euro komen maar als het werkt dan is het superrr :D

Laatst bewerkt: 13 jan 2007
  19. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jouw kritiek was als volgt:

"Ik zie mensen al rond dobberen met hun snipers in hun bootjes".

Zoiezo vind ik dat geen kritiek maar lijkt me dat een vette toevoeging. Het hoeft niet in ieder level, maar bijvoorbeeld dat je een level hebt dat je van het vaste land van Afrika naar Zanzibar moet (dat ligt volgens mij op een eiland) En dat je dan bootgevechten hebt met de covenant. Wie zegt dat dat niet gaat werken? het lijkt me juist een supervet iets. Dus om dit idee af te kraken zonder ook maar 1 argument te geven slaat gewoon helemaal nergens op. Cheers :b:

20. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar boten lijkt me echt 3 keer niets. Ik kan niet echt een heel goed argument ervoor geven anders dan dat: boten niet echt werken in een shooter ( maar dat is mijn mening, Far Cry had boten maar dat vond ik echt kut) en ten tweede; vind ik het totaaaaal niet passen bij het Halo universum.. ( maar dat is ook mijn mening.. :+ )

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina