1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ok man sta je daar met je AR tegen een gast die je niet kan raken, maar hij jou wel leuk he, moet ik nog meer argumenten noemen dan om mn mening duidelijk te maken dat het gwoon niks is?

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ook zie ik boten niet echt als meerwaarde in het spel, ze moeten het echt niet te gek maken met de voertuigen, snap sowieso de hype niet om alle voertuigen :)

3. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    als je in de boot deking kan zoeken zodat je nie gesniped kan worden zie ik geen probleem. en dat door dat dobberen is het moeilijker om je te raken.

4. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das juist het hele punt van legendarisch ( i think ), dat campers met snipers in die bootjes gaan zitten en dan een eind weg varen om te kunnen prijsschieten...

En ik blijf bij mn mening: bootjes zijn kut voor fps, en ze passen totaal niet in het halo universum..

5. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    uhmm, kweet niet of je het weet, maar bij bijv de warthog ga je ook naar een soort van third person view, dus dat kan bij booitjes ook wel, dus dat bootjes daarom niet bij halo passen is een beetje onzin, zie ook maar naar Far Cry.

6. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Mja, maar de maps in Halo zijn niet groot genoeg voor boten. Zeker gezien het aantal spelers op maximaal zestien blijft staan. Wellicht dat ze het wel in de singleplayer verwerken. Maar goed, ik weet het ook niet.

7. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    hoop het allemaal niet.
    iemand ooit halo op de pc gespeeld?
    doen ze de map Blood Gulch. zetten ze alle voertuigen in en rammen ze elkaar alleen maar dood. SAAAAAAI.
    als dat ook in halo3 gaat gebeuren koop ik dit deel toch mooi niet.
    hou het maar bij een warthog, ghost en tank. verder niets. in halo2 was dit gewoon goed.

8. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    in halo 2 nu online is het meer maaiend schieten man

9. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Ja, in Halo PC ging het te veel om de voortuigen, maar in Halo 2 hebben ze het gewoon goed aangepakt. De balans tussen voertuigen en rondlopende spelers was prima. Ik heb geen reden om er aan te twijfelen dat ze die balans wederom goed aanpakken voor Halo 3.

Het enige waar ik een beetje bang voor ben is dat ze (allerlei) aspecten gaan vernieuwen om maar te vernieuwen terwijl dat niet nodig is.

10. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je een punt, absoluut. Maar dan nog; ik vind een boot(je) niet passen in het hele Halo thema... ik kan me het niet helemaal goed voorstellen, misschien dat als er toch een boot(je) komt en die past perfect in het thema, dat ik hem dan helemaal geweldig vind...:+

11. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ben blij dat iemand het snapt ;)

nog een stukje over een artikel uit Edge Magazine.

Laatst bewerkt: 15 jan 2007
  12. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Daar heb je wel gelijk, naja we zien wel wat ze doen, als ze er een bootje in doen, dan weet ik zeker dat ze hem niet gaan verkloten. Maar goed we zien wel. :b:

13. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    PIMPS AT SEA!!

14. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    hey mensen, ik zat vandaag een screenshot te bekijken van Halo3, diegeen in de sneeuw waarbij een spartan omhoog springt en probeert te schieten met de BR. Maargoed nu zag ik met een ingezoomde versie dat er bij de shotgun op MC's rug (daarboven in de lucht), heel vaagjes "Out of Ammo" te lezen is... check het zelf en kijk hoe vaag: http://www.bungie.net/Games/Halo3/gallery.aspx?gallery=Screenshots&page=1

Laatst bewerkt: 15 jan 2007
  15. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Dat was al ontdekt vrijwel direct nadat die screenshot was gereleased. Heel vaagjes zie je ook een X button en er werd dus aan de hand van deze foto gespeculeerd wat de geheime feature van de X button zou kunnen zijn. Maar het is niet compleet duidelijk of het wel daadwerkelijk de X is. Voor hetzelfde geld is het de Y knop (of een andere knop) met hetzelfde berichtje dat je kreeg in de voorgaande delen als je wapen leeg is, namelijk 'out of ammo, press Y to switch to secondary weapon' (of iets in die richting). Ik geloof dat Frankie heeft gezegd in een van z'n updates dat het niet om de X knop zou gaan in deze screenshot.

Verder heb ik er weinig meer van gehoord, maar het is dan ook een hele tijd geleden.

16. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    ^ ok, gemist dus, nou ja ik kwam er net pas achter, ik vindt het nog steeds vreemd waarom ze zo iets erin zouden laten, ik dacht dat die foto's grondig gechecked werden omdat ze geen objecten/info wilden laten zien die op iets zou kunnen leiden

17. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Ze zullen het niet expres hebben willen laten zien. Waarschijnlijk hebben ze het gewoon niet opgemerkt. :)

18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    geloof daar maar niet in, er staat trouwens geen X hoor, dat kan je echt neit zien. Kdenk dat het gewoon van de spectator zeg maar is.

19. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26

Ik heb hem iets aangepast met Photoshop en je ziet heel vaagjes de contouren van een blauwe button. Nu is de kans groot dat het icoontje blauw is doordat de achtergrond blauw is, maar als je goed kijkt kun je ook een beetje een X zien. Misschien is het geen X hoor en al is het een X dan is het niet een enorme ontdekking aangezien je er nog weinig wijzer van wordt. Maar goed, speculeren blijft leuk.

Nieuwe Photoshop-edit ge-upload waar het nog beter te zien is. :)

20. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat het gewoon blauw lijkt door de achtergrond en dat het een Y is. Dus "Press (Y) to swith weapon"

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina