1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
  2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Kom op. Southpark had er de volgende dag al een aflevering over klaar zo gaat dat. Die reacties was niet egt nodig...

3. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    So what, southpark zat dan ook fout in mijn ogen, maar een mega bekend tv programma stop je niet zomaar of wel. Dat een of andere knakker hier op xbw zo'n stom plaatje als zn avatar doet moet ie zelf uiteindelijk weten, kvind het alleen schande, Steve was een van mn favoriete tv presentatoren, net als Jeff Corwin, komt voornamelijk gewoon omdat ik van dieren hou, maar Steve had wel iets. Ik vind, met de nadruk op ik, dat het niet kan.:mad:

4. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naja anyway ik weet ook wel dat het er niet inkomt mar het had misschien wel een geinige toevoeging kunnen zijn, that's all im saying;)

5. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat je gelijk hebt. Zo iemand dien je te respecteren, hoeveel hij al niet voor de wereld gedaan heeft, dan ga je toch geen belachelijk plaatje over zo iemand in je avatar zetten

Maar ja, ik vind de filmpjes nog steeds heel erg halo 2 achtig uitzien, ook hoe hij met de shotgun schiet, lijkt wel erg makkelijk (a la halo 2)

6. zOoz

zOoz Pitolaria

Leuk Bevonden:
    0
    Tis toch niet zo vreemd dat de filmpjes nog erg lijken op Halo. Immers de puntjes moeten nog op de i gezet worre, waarmee ze nu druk bezig zijn volgens de laatste update van Bungie... Of bedoelde je iets anders :confused:

7. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind gewoon dat het er mooier uit kan zien, de kwaliteit vind ik nog een beetje die van halo 2. en ik vond de overgang van halo 1 naar halo 2 qua kwaliteit best groot, maar hier vind ik het tegenvallen.

8. zOoz

zOoz Pitolaria

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je hebt hier denk ik wel een punt, maar ik verwacht dat het eindresultaat ons wel in meer of mindere mate (grafisch) zal overdonderen. Natuurlijk ga ik niet super veel verwachten want dan kan het tegenvallen maar dat ik er veel van verwacht kan en zal ik niet ontkennen.

Ik hoop dat er genoeg koude-rillingen- en adrenaline-rush-momenten langskomen :thumbs:

9. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Er moet nog veel gebeuren, dus ze zullen ook nog wel wat aan graphics doen, zoniet dan aan de kwaliteit. Hoop ik inelk geval.

10. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    In het geheel lijkt het veel te veel op Halo2, Alsof ze Halo 2 hebben gepakt een paar grafische veranderingen in het licht en textures, we geven de wapens een mooier kleurtje en klaar. Een grote make-over lijkt het.

11. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    heb je idd gelijk in.
    beetje een raar gebouwtje hier zetten. een voertuigje wat we toch nog voor halo2 hadden daar.
    zo.. nu denkt iedereen dat het halo3 is. NOT!
    (en toen dacht ik weer aan borat xD. NOT)

12. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Dat moet dus inderdaad niet gebeuren...
    Ik hoop persoonlijk dat ze toch wel weer met iets nieuws komen!
    Waarbij zowel de SP en de MP een groot vermaak straks wordt...

Dus in de SP flinke battles met die Covenant!

13. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    weinig kans. zoals het er nu uitziet gaat het meer naar Halo 2 neigen dan naar Halo CE, maarja dat zien we dan wel

14. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon het 1-2-3 niet terug vinden en ik ben een beetje 'lazy-ass-mofo' dus vraag ik het hier.

Zit er in halo3 de mogelijkheid voor een online coop (zoals bijvoorbeeld in GOW)? Veel coop gespeeld op xbox (system link).

Ik hoop dat ze wel met wat nieuwe scheiss komen. Wapens, voertuigen e.d. Maar ja ik wacht geduldig af.

15. zOoz

zOoz Pitolaria

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze er niet omheen kunnne...maaruh, de laatste keer dat ik nog probeerde om coop met een maatje via system link te spelen lukte dat niet. Misschien verkeerd opgesteld? Maar ik geloof dat we daarvoor of erna (benk ff kwijt) een leveltje Kameo hebben gedaan (system link, maatje had geen gold :+ ).

System link op de jaarlijkse xboxparty = Gruwelijk vet (een weekendje met 16 man of meer in een zaaltje rammelen, incl. bier, rookwaren en oja voedsel). Zal trouwens mijn oud niveau op peil moeten brengen aangezien het in februari weer raak is, ik verheug me er al op en hoop dat genoeg mensen een x360 hebben aangeschaft! :b:

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Is nog niet bekend. Ik dacht eingenlijk al dat halo 2 dit zou hebben aangezien de co-op in CE al brilliant was maar toen was het ook niet zo. Ga er eingelijk vanuit dat het nu wel zo is maar je weet het maar nooit met bungie...

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik verwacht toch wel wat beters dan leuke licheffectjes. Ik klaag overigens niet over hoe het er nu uitziet hoor, maar belichting vind ik een over-rated gedeelte van graphics.

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dan zijn wij het daar over oneens. O-) Het verbeteren van textures, scherpte en polygonen beschouw ik als natuurlijk. HDR Lightning is echt een grote sprong voorwaarts in mijn ogen, vergelijk Project Gotham Racing 2 en 3 maar eens. Mijn mond viel open van verbazing.

19. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    mwa, Het is natuurlijk een hele stap in de goede richting, als de omgeving aan lichtinval aanpast. Maar toch zie ik liever iets meer dan dat in spellen. Ik speel een spel niet omdat ik me dan kan vergapen aan hoe mooi dat plantje zijn schaduw is.

20. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik vind dat je kwa graphics iets pas mag beoordelen als het klaar is..
    alles wat ze tot nu toe hebben laten zien was placeholder..

maarja deze discussie valt niet te stoppen..
    Het komt vast wel goed met het paradepaardje van xbox360

en voor de naivve mensen die over liever de unreal II engine in willen zien... tjsa dat is gewoon zielig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina