1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    als hij met die pistol aan het schieten is, wordt hij daarna geraakt door die laser-gun. zie hoe hard hij wegvliegt. ziet er verdomd sterk uit.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Halo 3 to Mute Morons
    Bungie introduces the "A-Hole Button."

UK, February 12, 2007 - Bungie's introducing a new feature for Halo 3's multiplayer which lets you mute any irritating idiots that keep talking about "owning you" or calling people "noobz". Thank the lord.

In the latest Bungie Update, content manager Frank O'Connor hits the nail on the head by saying "teenagers, plus anonymity, plus microphone = idiot". Something many people that have played either Combat Evolved or Halo 2 online will attest to.

So, step in the A-Hole Button, which "lets you exact instant, silent vengeance" on "vocal buttmunches" who, according to O'Connor, are as fun to play against as normal people, as long as you can't hear them.

Simply hit the back button and the score list comes up with everyone's tag on it. By cruising through the list with the right stick you can highlight the babbling berk and mute them for the rest of the game. Bliss.

"We're doing our best to come up with lots of smart solutions for stuff like this," continued O'Connor, "but honestly, we can't be parents to some of these poltroons. We're much more concerned with giving you guys the tools you need to silence them.

Uhm, ik weet 't anders echt niet... maar dat komt misschien omdat Halo 3 mij op 't moment redelijk weinig doet. Ik ben dat knallen een beetje beu. Ben tegenwoordig meer voor realistische, tactische spellen, of een leuk fantasieverhaal! Fable 2... ;)

Laatst bewerkt: 13 feb 2007
  3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Beter!!! Moest normaal altijd via mijn FL>>PL en dan kijken waar die player tussen staat, dit is cker handig :thumbs:

@Willem, gwn ff zoeken, scheelt een hoop irritaties en flamewars :) Het is in de lente (preciese datum is niet bekend)

Laatst bewerkt: 13 feb 2007
  4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Waarom zou dat nou weer flamers schelen? Als iemand op mij gaat flamen omdat ik de datum van de Beta niet weet, dan ben je redelijk zielig...

5. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Heb je discussie over die sticky grenades gezien? Ging ook nergens over en werd na een tijdje ook steeds minder sportief opgevat....

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oké, 't zal allemaal eigenlijk wel.

Over die nieuwe gelekte beelden, ik zie gewoon nu al dingen die versimpeld zijn. Zo bij het herladen van de Assault Rifle (die dus ook al minder ammo heeft...), zie je 'm alleen maar 'n clip verwijderen en 'n nieuwe plaatsen. Bij Halo: CE zag je de Chief ook nog een knopje overhalen e.d. Niet dat dit veel boeit, maar dat vind ik toch leuker dan ff click. click. boom!

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    In dat soort dingen kan nog heel makkelijk verandering in komen, denk ook niet dat dit zo blijft omdat veel developers juist aan dit soort dingen veel aandacht besteden wat de game weer wat extra geeft. Zou zelf ook wel willen dat het zo blijft, en er mag best wel wat meer ammo in dat ding...

8. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    hmm. ik weet niet, ik hoop dat de wapens eerder ala Battlefield Modern Combat 2 worden daar vondt ik ze pas echt goed in uitgewerkt en vooral de hulsjes die uit je wapen vielen. Mwa ik zou bijna weer BFMC2 gaan spelen.

9. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij had frankie 't er een tijdje geleden in een update over dat de herlaad animaties weer vernieuwd waren. Dat was sowieso na de alpha versie die alweer vrij oud is. Denk dat we wel wat beters zullen zien. Maar zoniet, dan nog kan t me weinig schelen. dat is niet het eerste waar ik op let. Liever wel natuurlijk. Eyecandy is zoet.

10. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben het ook niet over Cheats, maar over cheaten. Cheaten zelf is geen woord, maar het is afgeleid van het woord 'Cheating', wat valsspelen betekend, en glitches gebruiken is ook valsspelen.

11. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Het zijn toch de Details, die de Next Gen games moeten gaan onderscheiden naar mijn mening :)!
    Ik wil straks toch een realistisch gevoel hebben, wanneer ik dit soort spellen speel op een HD tv van 82 cm...

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Lees dit artikel eens. De mensen van IGN vrezen dat de Split-Screen er uit gaat voor online co-op. Kijk naar Crackdown, geweldige Online Co-Op, maar geen Split-Screen!

13. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry geen kans, Halo is vanaf het begin altijd erg LAN vriendelijk gweest, ik weet zeker dat bungie dat weet en dat niet gaat veranderen. Anders gaat er echt een brief met antrax daarheen.

14. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    split-screen heeft anders niets met LAN te maken hoor.

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    nouja per xbox deden wij altijd 2 personen, dus via systemlink, 4 xboxen dus met zijn 8e

16. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat is nog steeds iets anders dan split screen of bedoel je daarpuur mee het beeld op splitsen...

17. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Hij bedoelt gewoon te zeggen dat ze bij Bungie heel betrokken zijn met de fanbase van de game(s) en ze donders goed weten dat als men geen splitscreen aanbied ze veel boze mensen krijgen.

Halo is beroemd geworden door zn toegankelijkheid om co-op te spelen (split screen).
    Tenminste, dit is één van de vele factoren waarom Halo zo'n succes was/is...

Ik denk dat hij dat bedoelde te zeggen ;)

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien halo niet online kon was het super via LAN en split screen :) Ik zou misschien zelfs halo 3 niet gaan kopen als ze dat eruit haalden want ik vond split screen altijd superrr!

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Als ze dat doen verliezen ze duidelijk hun positie in de MLG, iets wat ze duidelijk niet op spel willen zetten denk ik :)

20. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    jij hebt dus nooit lan gespeelt...

lol je sig sostic :lol:

Xwon heeft helemaal gelijk btw

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina