Halo 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    OMFG :/ ik dacht maart ofgzo :emo:

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.972
    ARGH, dat ga je niet menen..
    Potjandorie, die beta moet gewoon begin of in de lente komen en niet EIND lente..

3. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Zeeeer goede update! De controller set-up is bijna hetzelfde dus binnen een half uur zit je straks Halo 3 te spelen alsof het H2 is ;)
    (op de X button na dan...)

Edit: Oja, als je goed naar de nieuwe foto campagne kijkt dan zien we ook dat de game zeker in de herfst uit komt :D

Dus nu niemand meer gaan hopen op een zomer release svp!

Laatst bewerkt: 17 feb 2007
  4. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    "dus binnen een half uur zit je straks Halo 3 te spelen alsof het H2 is"

Als dit dan maar alleen bij de controls blijft vindt ik het best, als de gameplay maar wel verandert is. Vandat ben ik ook erg benieuwd naar de beta, zal het weer beter gebalanceerd zijn zoals in Halo 1 of net als Halo 2 zijn.

5. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik blijf gewoon balen dat die beta miss maar een week kan duren of iets in die richting, ik had me al helemaal voorbereid om de komende maanden me helemaal uit te leven.

6. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Dat hoop ik natuurlijk ook.
    Halo 2 had je ook binnen een uurtje onder de knie terwijl de gameplay toch wel een stukje dieper ging op veel vlakken (laat dit niet een discussie uitlokken mensen, het is gewoon mijn mening ;) ).

H3 moet gewoon al het goede van H CE en H2 combineren en er nog wat next gen saus overheen gooien, dan ben ik meer dan tevreden en zal mijn winter 2007/8 een leuke worden ;)

7. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga expres niet mee doen aan de beta. Halo 3 moet wat mij betreft als "nieuw" gespeeld worden.

8. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de gameplay is ook ongeveer hetzelfde als halo 2, iemand genaam BBE Hannes heeft halo 3 al gespeeld

9. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die X knop zou heel goed sprinten kunnen zijn. In de Tv comercial van halo 3 sprint de MC ook, dus waarom niet.

10. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    de lucky bastard :)

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zegt niks, halo 2 had ook verschillende officiele pics met daarop de "zekere" datum maar die werd alsnog uitgesteld dus ik ga nergens van uit.

12. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat je een lucky bastard noemt, hij vond het maar een kut spel

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Doet die goed :) Wat vond die er slecht aan dan?

14. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alles, hij vond halo 2 ook maar een kut spel

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Alles vind ik altijd zo makkelijk. Als je alles slecht vind aan halo haat je dus elke game waarin je kan lopen of schieten....Maar als het zijn game niet is kan dat, was alleen benieuwd wrm.

16. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    hij kan zijn mening tenminste al geven, iets waar wij nog op moeten wachten

17. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Geloof ik niks van, laat dat maar zien want zover als ik weet is Halo 2 uitgekomen wanneer die moest komen.

18. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Halo 1 gebalanceerd? Het pistool was gewoon veeeeels te sterk. Niet echt gebalanceerd imo, dat was in Halo 2 wat betreft de wapens veel beter. Dus ik ben benieuwd in welk opzicht je dat bedoeld.

19. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    BBE hannes is een oud gediende in de Halo wereld, ik weet zeker dat hij het veel beter weet uit te leggen dan masterspy, ook omdat masterspy nog niet H3 heeft gespeelt. Ik snap best als H3 veel meer op H2 lijkt dan op H1, dat hannes het spel gwoon kut vind, niet het spel opsig maar gwoon omdat H1 zoveel beter is dan H2 en nu blijkbaar H3, kan ik best zn frustratie begrijpe ;)

Wooffa, geen loze posts zonder argumenten, je lokt weer een eeuwen oude discussie uit.

20. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Loze post zonder argumenten? :emo: Kom op zeg, ik vraag alleen waarom Halo 3 beter gebalanceerd zou zijn als het op Halo 1 zal lijken. Waar zou ik dan argumenten voor moeten geven als het een vraag is? Lijkt me nogal moeilijk.

En een oude discussie uitlokken is niet altijd slecht, zolang het maar gelinkt blijft aan Halo 3, want dát was het breekpunt bij de vorige discussies. Ik denk dat ik daar nu niet erg van afwijk, ligt aan de reactie van The Messenger.

Laatst bewerkt: 17 feb 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina