1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de kans dat dit gebeurt ERG klein is, ik denk dat jullie wel weten dat die mensen van bungie elke dag mensen hebben die de game al een goede paar maanden continu aan het spelen zijn, ik zou een stuk van mn vertrouwen verliezen (alweer) als zoiets zou gebeuren. Maar ik denk toch niet dat dat gebeurt ;)

Hopelijk stellen ze niet verder uit dan Fall2007, want de zomer is een goed excuus om eindelijk te gaan sparen voor een 360 :+. Occisor, ik weet niet dat de E3 nu een andere beurs word (is dat wel zo :confused:) iedergeval komt die nieuwe E3 dan ongeveer de zelfde datum dan de E3 van afgelopen jaren?

Edit; sorry joshua ;)

2. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vorig jaar was er flinke ophef over de E3 die niet meer shows zou gaan organiseren, nu is het zo dat een soortgelijke E3 aan bod komt voor een selecter groepje, meer info voor de pers en minder voor het publiek. Als het goed is heet het ook nog gewoon E3, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. ( ik wilde daar ook geen discussie over uitlokken ). Wat ik wel weet is dat deze beurs later zal zijn dan de voorgaande E3's, die allemaal ergens in mei waren ( right?) Deze E3 komt in ( als het goed is, ik zoek het nog wel ff op) juli, maar het kan ook heel goed juni zijn..

Ik geloof ook dat IGN hierover een voorspelling heeft gedaan; Bungie gaat uitpakken met de "nieuwe" E3

//Edit; IGN artikel

Laatst bewerkt: 19 feb 2007
  3. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    E3 wordt in ieder geval anders dan voorheen. Geen grote beurs meer, want dat kostte teveel geld. Nu keert de E3 terug in kleinere vorm voor waarschijnlijk 30.000 man, nog wel in Los Angeles maar onder een andere naam. Niet iedereen van de pers kan er ook nog komen, want zij nodigen jou uit in plaats van andersom. Na een tijd denken ze echter weer op de oude grootte te zitten van de E3, maar dus met minder kosten. :)

Edit: Het zal nu Game Pro Expo gaan heten en plaatsvinden van 11 tot en met 13 juli. Niet in LA zoals ik zei, maar in Santa Monica, Californie. Heb zo'n gevoel dat Bungie in maart weer komt met wat screens van Halo 3 en het dan tot dit event redelijk rustig houdt met het grote nieuws. De beta zal verder nog voor wat ophef zorgen. :9

4. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    tja een heel vreemd geval dat E3 gebeuren :)

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Hoop wel dat het weer groot wordt want ik wou er altijd al eens heen...

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vraag me alleen af of halo 3 nu voor de E3 uitkomt of niet want volgens die spring volgens mij is dat voor de E3...

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Je bedoelt de beta neemk aan?...

8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Nou'ja ik bedoel eigenlijk te zegge dat er wordt gezegt dat halo 3 best wel vroeg uitkomt want eigenlijk over nou'ja een paar maandjes al is dus.

En kwa promotie beelden etc wordt er niet veel vrij gegeven.

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Naja de herft vind ik niet echt vroeg, de Beta komt net voor de E3 uit denk ik. Ik vind dat er al best wat bekend is over halo 3.

10. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm we zullen wel zien wanneer hij uitkomt en ze zullen pas in de zomer bekend gaan maken wanneer hij precies gereleased wordt. Het enige wat we nu nog kunnen doen is gokken en hopen.

11. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de amerikanen?:+

Maarjah, wel weer genaaid.. Ookal is het niet de mooiste faceplate die er is..O-)

13. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd ben het echt schijtziek dat die ms steeds die amerikanen voortrekt k*tzooi.

14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    xD Halo faceplate bij Crackdown XD weet je hoe onlogich das klinkt al zit die beta erbij. Kom op zeg 8).

O'ja trouwens ik denk niet dat het die faceplate is die ze die daar laten zien het is een halo3 faceplate niet een halo 2 faceplate.

15. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo? Dat is, naar mijn weten, toch echt een halo 3 faceplate. ;)

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Owh als dat zo is is het maar kut faceplate maar dies al een tijdje te koop :).

17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Jupz maar hijs van halo 3 :) en is idd al erg lang te koop.

18. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    er is iets losgelaten op ebay door bungie.. iets over halo 4 check the news..

19. Shizzel

Shizzel Guest

Ach ja, allang gezien, maar het is niet van Bungie, het is een instelling die gesponsord wordt door Bungie.

Die instelling helpt kinderen die het slecht hebben, en Bungie verkoopt dus een stem-rolletje voor in Halo 3. Als je dan te laat bent kom je in Halo 4, maar misschien heeft die instelling dat gewoon fout.

20. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mogen ze die dinge allemaal hebben, ik vind em niet bepaald mooi 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina