1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Ik voel me onjuist bejegend :mad:.

Maar je bent dus fan? En je bent een boy (althans..volwassen ben je niet me dunkt). Dus dekt dat fanboy het dan niet een klein beetje? Ietsepietsie?

Anyways...Je kan wel blijven roepen dat het niet af is. Maar je durft wel te beweren dat het vet is...maar elk kritisch punt is niet waar. En als jij je zin krijgt snoeren ze hier de mond over alles wat negatief spreekt over je grote hobby. Krijg je dan geen eenzijdig verhaal...zogenaamde........... ;)

Laatst bewerkt: 21 dec 2006
  2. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Een mening onderbouw je niet met 1 post "fanboy". Wordt vaak over heen gekeken hier.
    Een discussie is alleen meer leuk maar dient wel van verschillende kanten bekeken te worden. Op persoonlijke voet aanvallen past daar niet bij maar als het nivo niet hoger komt en jullie doen er niets aan dan kun je ook verwachten dat mensen (zoals ik) in de tegenaanval gaan.

Een Mod is ervoor om eventueel te modden en mensen af te kappen als ze niks bijdragen....

3. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Als je zo kortzichtig bent als jij wel ja ben ik nu achter :+

4. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    dit snijdt geen hout vrind.

en persoonlijke aanvallen? Ik citeer:

"kortzichtig irritant rot mannetje"
    "dat soort gastjes hier de ruimte geven ipv gewoon zn mond te snoeren"
    "mannetjes als jij"
    "Als je zo kortzichtig bent als jij wel ja"

Dus ik vraag jou, waar komt dat lage niveau vandaan waarover jij spreekt?

5. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Wie kaatst kan de bal verwachten ?

Je quote nu erg selectief en zo kun je me inderdaad in een slecht daglicht plaatsen maar als je de rest van mn posts bekijkt (ook in andere threads) dan zie je dat ik ook nog iets toevoeg ipv alleen te lopen bitchen.

Maar goed kerel, laten we weer een beetje on topic gaan want dit zijn juist de irritante discussies waar mensen die vanavond deze thread even door zoeken naar leuke nieuwtjes niet op zitten te wachten.

6. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    On-topic!

Iedereen weet nu wel dat jullie het niet eens zijn, en iedereen kan lezen dat jullie elkaar in het diepste van de ziel hebben geraakt cq gekwetst.

7. Renegade Master

Renegade Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand koffie?

8. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Koekje dr bij ?

Edit: ontopic dan maar. Iemand de animaties opgevallen van de brutes als ze de Warthog omver duwen etc?
    In multiplayer zal dit zeker wel erg vet kunnen worden? ff 3 gasten uit die hog duwen :D

9. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    gelukkig zitten brutes niet in de multiplayer\o/

10. Calv1n

Calv1n BIJNA ZOVER:D

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat het er aardig uitziet,
    het duurt nog lang voor dat ie uitkomt dus ik hoop het beste maar

11. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Is dat zo? Hmmm, ik wist niet dat dit al bekend was....
    Lijkt me juist wel een vette toevoeging.

12. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Hoezo lijkt dit je dan zo vet?

13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    mij lijkt meerder skins ook niet erg, zolang ze maar geen voor of nadelen hebben, voor de rest is het wel leuk.

14. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Ja waarom?? Mij juist helemaal niet omdat je dan twee zeer verschillende soorten classes hebt en het waarschijnlijk zeker gaat leiden tot een balance issue. En als ze weer precies hetzelfde handelen is het niet echt een toegevoegde waarde...

15. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Als ze meerdere classes hebben met zelfde "skills" (zoals een Warthog omduwen) dan lijkt me dat een vette toevoeging (in H2 kun je als MC dezelfde dingen als met een Elite, zoals je dat in Gears ook kunt met beiden type's).

En mochten ze het aandurven om verschillende classes te gebruiken met verschillende "voor of nadelen" dan vertrouw ik er voorlopig op dat Bungie dat goed zal balanceren.
    Maar goed, only time will tell.

Als we dan toch bezig zijn, misschien ook vet om echt 4 verschillende karakters speelbaar te hebben met ieder zn voor en nadelen....
    (marinier, MC, Brute en Elite)

16. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt mij dus helemaal niks.. dat bewaren ze maar voor halo wars:)

17. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Doen ze denk ik niet. Dat soot 'lompe grove acties' horen bij die brutes...niet bij een masterchief type of zo eentje die in de multiplayer van halo 2 ook zat....
    En met die klasses...dan zou het een soort battlefield ripoff worden met een halo jasje...zou wel grappig zijn...maar daar heb je al andere spellen voor die daar beter in zijn. Quakewars die nieuwe battlefield etc.

18. Annoppie

Annoppie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, hier komt ie! De gameplay van de Brute in de multiplayer.

Bewegen: snel en stroef zoals de roadie run in Gears of War en dan kan je dus beuken.
    Aanvallen: Een harde haal met je moker en als die mis is is het pech want zon ding is zwaar en je moet ff bijkomen.

Lijkt me best vet ja toch?
    Die skins ook wel trouwens en classes!

19. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    misschien alleen bij 1 bepaalde gametype. een soort variant op juggernaut waar dan 1 iemand de brute is, maar in gewoon deathmatch is dat niks denk ik.

20. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik beweerde dat H3 over GoW zal gaan, en ga daar maar van uit, er zit een jaar tusse H3 en GoW ;) (en waarom gaat iedereen er nu vanuit dat het er nu al goed uit ziet :confused: )

Owja Xwon, hoe irritant die gast ook is, iemand probere te disse hoe hij is in zn 'echte' leven is nouja vrij kansloos
    btw, waarom een hog omduwen, als je hem gwoon kan flippe :eek:, alleen maar zonde van je tijd

En geen klasses, waarom probere mense allerlei dinge toe te voege, die dan het spel geen Halo meer maken, ik snap dat je misschien wel klasses wilt enso, maar ga dan de nieuwe Battlefield spele ofso :confused:, dit is Halo, dan zegge ze FOK KLASSES
    Skins maakt mij eigelijk niet uit, ik speel toch met spartan

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina