1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Humor gehalte komt hier ook weer op pijl zie ik ;)
    lol.

Maar goed, de nieuwe update staat weer online met toch wel weer leuke info die het online game weer wat dragelijker maakt voor de mensen die zich ergeren aan de kleine irritante zingende kids. (meestal Amerikanen dus niets tegen de kids hier ;) )

Update

Laatst bewerkt: 10 mrt 2007
  2. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow dat is wel zeer makkelijk....thank god for this update, kan die mensen echt niet uitstaan en dan heb ik het niet alleen over kleine schreeuwende kinderen maar ook die irritante/arrogante americanen!

3. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    wow dat is echt handig (geen sarcasme ik meen het serieus ;))

Svennie heb gister 2 frikandellen op, maar blijkbaar werkt het niet

4. Yk0

Yk0 yesterday’s sf is today’s technological reality

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi mensen,

misschien beetje achterhaalde vraag, maar is dit de topic waar ik ook een beetje kan bijhouden wanneer de Halo 3 beta word gereleased, want ik kan dat natuurlijk niet missen :9

Yk0

5. Shizzel

Shizzel Guest

GVDDDD. Als de beta is gelaunched dan hoor je dat heus wel. Elke gamesite heeft het dan er over.

Laatst bewerkt door een moderator: 10 mrt 2007
  6. Yk0

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dats waar, maar ben tog altijd bang dat ik het mis :p
    Kheb me 360 haast gekocht voor deze game haha.
    Maar ik zal het niet meer vragen :p.

Youri.

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat dacht je van hier. :+

Als de beta dichterbij komt zullen we de aparte Beta-thread wel een nieuwe impuls geven. :)

8. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    Damn wordt wel echt een beetje gek van die mensen die niet snappen dat als ze even goed lezen en terug kijken gewoon hun antwoordt hebben. Niks tegen jou hoor yKo maar ben het wel een beetje zat.

9. Yk0

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik snap het. Ach ook mij fout, was een beetje lui idd om het terug te zoeken, zal het niet meer doen :9

Dus waar waren jullie gebleven in deze topic.
    Frikandellen zag ik O-)

10. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    gast... ik weet dat het best wel irritan kan zijn maar je moet dat: goverdomme ff weg late is slecht voor je image ;)

moet je weten...zou die beta nou echt werken? dat gasten gewoon zeggen ja dit moet beter of luisteren ze daar nie naar?:confused:

11. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het begin van de beta haast niet te missen valt, er zal overal wel veel reclame over staan denk ik. inclusief je Xbox 360 dashboard.

12. Yk0

Leuk Bevonden:
    0
    Maar is die beta niet meer om gewoon al een klein gedeelte van de game prijs te geven, en niet voor commentaar van derden.
    Want het lijkt me dat de game grotendeels toch wel klaar is...

13. Shizzel

Shizzel Guest

PineApple Joe:

Ach, daarom had ik ook gvd gedaan in plaats van voluit. Wordt er gewoon een beetje ziek van. Je weet toch wel dat Halo 3 dé Xbox 360-game is, de allerbelangrijkste, en als er iets nieuws over is, alles meteen wereldwijd bekend wordt.

Ik denk dat die Beta wel gaat werken, ze hebben immers zoveel beta-plaatsen weggegeven, dat er heus wel wat integere mensen bij zitten die ook echt feedback geven, zoals ik ;).

Als er een wapen overpowered is, bepaalde fouten er nog in zitten, of andere dingen niet goed zijn (invisible man ofzo), dan zullen er vast wel wat mensen zijn die dat naar Bungie sturen, zodat de fouten kunnen worden gefixt.

Edit: Yk0, .... zucht .... Je bent niet echt de slimste hé? Een beta is ervoor om alles goed te maken, en ervoor te zorgen dat er geen fouten in zitten. Het gaat dus om de commentaar van derden.

Laatst bewerkt door een moderator: 10 mrt 2007
  14. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat niet helemaal om commentaar van derden, ze hebben bekend gemaakt dat dat welkom is, maar de hoofdreden voor de beta is dat ze allemaal dingen willen testen waarbij veel mensen nodig zijn, dingen als netwerkcode enz.

Edit: stukje even opgezocht:

15. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm wist ik helemaal niet, ik d8 dat ze gewoon wilden weten hoe de mensen de gameplay vonden en shit...

16. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste mensen en gamesites gaan dat ook wel uitten, en ik weet 100% zeker dat bungie daar naar kijkt en erop reageert.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2007
  17. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    ik snap het ik snap het maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... er zit toch alleen online-multiplayer in de beta? dus dan met single player en gewoon multiplayer zullen er toch ook bug's moetgen gevonden worden...wie doen dat dan?

EDIT: sorry,ik weet al was laatst zon vader van een vriend van mij en die mocht 2 a 3 maanden halo 2 vantevore al testen etc... alleen zijn er dan maar een paar mensen die dat doen of is daar ook weer een ubergrote groep van?

Laatst bewerkt: 11 mrt 2007
  18. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zulke dingen worden altijd getest door een select groepje professionele testers, als je bij bungie.net net gaat zoeken naar job-openings zie je ook dat ze testers zoeken..

19. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is niet bij iedereen het idee achter een beta echt duidelijk :+

20. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Dan hadden ze het wel een Demo genoemd. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.