1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    lekker stil die hoop van jou:+ je vertelt het meteen aan iedereen op XBW:+

    trouwens ik geloof niet dat het halo 3 het einde is..mischien wel in de shooter reeks maar ze zullen er heus nog wel wat mee verder doen zoals we al zien bij halo wars...krijgen we dan ook een haloo RPG :eek: :eek: :) of zelfs een halo MMORPG:) laten we hopen:) (anders ga ik wel alleen hopen als jullie niet mee hopen:) )
     
  2. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben jullie nog nooit tegengekomen dus ik zou maar niks zeggen, en door de mic schreeuwen doe ik niet, dus zeg maar niks meer
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ja lekker met een zwaard rond renne en spreuken uitoefenen op grunts leuk...
    Hopelijk blijft het bij FPS en RTS, anders heb ik het gevoel dat ze het zwaar uit gaan melke (is eigelijk al ana de hand maartoch)
     
  4. ViperMike

    ViperMike Guest

    Mischien komt er wel een pokemon versie, dat je als masterchief grunt's moet vangen 8)
     
  5. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Een beetje kort van geheugen dus...nou ja schreeuwen deed je niet echt....het was eerder jammeren....
     
  6. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    *Kuch*
    Kijkt naar topic titel en pinkt traantje weg :{
    *Kuch*
     
  7. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, inderdaad, pinkt mee traantje weg,maar als hij zo goed wordt als halo ce dan zal je hier in belgië alvast de zon terug zien verschijnen,zo breed gaat mijn smile dan wel zijn....:D :+

    Edit, en laten ze maar een destructable functie toepassen, het is zo rot als je met die scorpiontank op een stel covenant schiet je ze mooi door de lucht ziet vliegen,en je dan dat machtige kanon op een klein rotsblokje richt er alleen een zwarte vlek op verschijnt.laat dan ook maar dat je zelf een keuze hebt naar welke zijde je wil aanvallen, net zoals de covenant een tegenaanval plaatst je eerst moet afwachten vanwaar hij komt.Ik weet het , het zal waarschijnlijk te veel gevraagd zijn maar toch mag je daar op hopen aangezien je dan een fantastische gameplay in de schoot krijgt geworpen.
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2007
  8. Cre4tiVe

    Cre4tiVe Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    :b:
     
  9. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    en toch vraag ik me af waarvoor de x button dan gebruikt gaat worden ???
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    De tijd zal het leren. Zelf maak ik me nog niet druk om de button functies. Ga er vanuit dat de besturing wel weer goed zit.
     
  11. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    hoop een beetje mooie explosies tegen te komen..
    zoals in lost planet en in crackdown..
     
  12. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag ik me ook af. Sprinten zou goed kunnen.
     
  13. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh alsjeblieft laat ze er geen sprinten in doen, laat het gewoon bij het feit dat je langzamer loopt met een rocket launcher dan met een pistol want dat is nog leuk maar strax wordt het net zo als cod3...bagger dus!
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hhmm. Sprinten is inderdaad niet cool. Jet-Pack zou ook echt lame zijn, ondanks dat Spartans wel Thruster Pakcs achter op hun pantser hebben. Maar dat is meer om door gewichtloze ruimtes te bewegen. Misschien een soort Melee aanval. Als je vlak naast iemand staat, of er achter, een soort Finishing Move. Maar dan moet de ander wel kunnen counteren. Dus als ik op X druk, krijgt de ander een seconde om bijvoorbeeld ook X in te drukken. Maar als ik dan weer X, op 't juiste moment indruk, krijg je van die Matrix achtige taferelen. Hele snelle slagen schoppen met geweldig mooie pareeracties. XD Maar ja, da's dan weer niks voor Halo. :+
     
  15. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    wat mij nou fijn zou lijken??? dat je nog gewoon zou kunnen laden met "x" of hebben ze dat weer wat anders voor weggehaald?
     
  16. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast ik heb vorige week nog PGR3 tegen je gedaan en toen tripte je volledig toen ik een race deed met verplicht manual schakelen.. En bovendien heb ik ook vaak zat Halo tegen je gespeeld en ik kan nou niet zeggen dat ik je zo'n sympathieke jongen vindt. En zo te zien zijn er hier al minstens 2 mensen die hetzelfde vinden dus..
     
  17. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    whahahaha lol :p
    ik wil ook een keer tege jou spelen kan ik ook nog is ff wat "anders" beleven oke:)??
    kheb PGR 3/COD 2/ COD 3/DOA 4/Splintr cell DA/LOTR : BFME
    kies maar wat uit:9
     
  18. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht maar tot ik je tegen kom met een rocket... kijken wat je dan van mooie explosies vind 8)

    Iemand eigelijk hier al gepost? ik vond de link op mlgpro, want sommige kutmaps worden te veel gekozen :mad:
    http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=news&cid=12311
     
  19. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    en toch hoop ik eigenlijk dat schild wat je ook in die trailer ziet of hebben ze daar al wat voor.
    zou wel handig zijn als je dat schild kan gebruiken
     
  20. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    gast dan weet ik niet wat jij onder trippen verstaat. ik zie indd dat ik liever gewoon automatisch doe rijden, maar om te zeggen dat ik deed trippen, kom op zeg

    en k heb genoeg gasten in mijn friendslist waar ik heel goed mee kan opschieten dus ook al vind je mij zo dan boeit me dat net niks gast echt niet. Doe maar wat je niet laten kan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina