1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat HeH totaal niet gaat werken bij halo2, omdat die BR op lange afstand gewoon TE kut is, en de sniper veelste makkelijk te gebruiken is... Dit zal dus gewoon puur om de eerste spawn gaan, want wie het eerste de sniper heeft zal waarschijnlijk gaan winnen. Ook kun je met halo2 geen wapens naden, dus dat is sowieso in alle maps al kut, maar vooral in HeH is dit extra kut omdat dit juist 1 van de sterkste punten van die map was in halo1. Derelict verder zou wel kunnen werken, maar aangezien er weer een sniper ligt die TE makkelijk te gebruiken is en je niet kan nade jumpen naar het midden, zal de bovenste ring, met rocket, sniper en Os veelste makkelijk te houden zijn.... Waardoor het er weer op neer komt wie waar spawnt...

Al met al vind ik het wel leuk dat ze die 2 maps overzetten, vooral 'HeH was een fantastische map, maar ik vrees toch erg serieus dat de alleen vanuit sentiment over de goede oude tijd met halo1 vet zullen zijn en niet omdat ze in halo2 zo lekker werken....

2. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMG wat hebben ze met HeH gedaan? Ziet er niet meer uit. Het was zo lekker clean altijd en nu is t een industrialistische dump

3. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat dit een klacht is?

En svennies en blackhawk, je hebt helemaal gelijk over de maps, HeH lijkt me sterk dat die gaat werken met H2 (en ja jens het ziet er echt heeeeel kut uit moet ik zegge)
    Derelict daarin tegen zou wel kunnen werken. Maar dat ligt eraan hoe de weaponspawns zijn eigelijk, op LAN zou de br Range niet zo'n probleem moeten zijn. (natuurlijk wel aanwezig, maar het is beetje als Midship, midship is wel kleiner, maar in derelict kun je veel beter op de bovenste levels rond lopen)

Teminste dat hoop ik :+, nog 2 weken dan weten we het, ik ga ze zoiezo veel spelen, gwoon omdat het H1 maps zijn

Edit; De HeH ramp is vervange met een Airlift, lijkt me erg kut, maar ze hebben stiekem wel gelijk dat die ramp meestal gwoon een deathtrap is (ik durf het bijna niet om hun gelijk te geven) En derelict heeft ook 2 airlifts bij het midde, ik weet niet hoe dat gaat werken, maar dan is het moeilijker om het bovenste level vast te houde, misschien werkt het wel heel goed...

Laatst bewerkt: 31 mrt 2007
  4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nopez is geen klacht maar dat had je nog niet vermeld, dus denk zeg het ff :)

5. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    :+ HeH :+ (huh/hang em high)
    ik snap het niet.. het is toch deslolation en nog iets anders ik zie nergens iets terug komen van Hang em High :confused: k ben weer slim 8)

6. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    *diepe zucht* gelukkig *), thanks dat je het ff melde dan

En Heh (hang em High) heet nu Tombstone
    Derelict is nu Desolation

7. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    oh dan snap ik het :)

8. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie trouwens ook al die OS zien liggen (in HeH), hij ligt nu niet meer bovenop de map waar hij meoilijk te pakken was, maar hij ligt nu ongeveer waar de health pack lag. Beneden in het midden van de map onder in die geul...

Bungie wil het dus weer veel meer een map maken waar het draait om zo snel mogelijk daarheen rushen en dan gewoon domweg timen. En de nadruk zal dus meer liggen op close combat.... Wat mij betreft is dit 1 grote fout van ze, omdat HeH hier helemaal niet om draaide.... (close combat en de OS)

9. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik zag het, de OS ligt onder de AR bridge nu, maar ik denk dat het wel eerlijk is sinds red base (nu Blue) een redelijke grote nadeel is in CTF games, misschien daarom? ik zie hem ook liever boven op zn oude plaats, maar ze hadde slechtere plaatsen kunnen kiezen in mijn ogen...

Ik vraag me af waar de andere powerups/wapens liggen.

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vond de eerste Hang 'm High er ook veel leuker uitzien. Maar Bungie wilt dat alle maps er realistisch uitzien. Dat je een situatie als Hang 'm High nooit tegenkomt, boeia? Ik vind heel de kleurensetting echt lame. Vond het matte wit en grijs vele beter.

11. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me sterk sinds de maps niet eens gemaakt zijn door Bungie (de remakes he;))
    Ik vind derelict wel fris uitzien, in H1 was het maar beetje saai, HeH hebbe ze echter verneukt, dat grijze/blauwe stijltje was echt mooi, en dat je onder een strak blue lucht met sterre speelde was altijd mooi om te wete (in plaats van een bruine industriekleur gatverdamme)

12. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt crackdown nog steeds verkocht met de halo3 beta code.

Grtzzz Jesse

13. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt wel of ze hang 'm high ook hebben geschaald, dus kleiner hebben gemaakt.
    Wat Legendarisch dus al zei, meer close combat, geen verbetering vind ik. Ik vond het sfeertje in Hang em High altijd wel mooi.

14. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    waar heb ik dat gezegt? :+

Iedergeval, H2 zal altijd meer CC zijn dan H1 ;)

15. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja laten we hopen dat ze daar bij Halo 3 weer wat verandering in brengen met miss wel de kogelijkheid om te sprinten, weet niet of dat werkt maar dat is een mogelijkheid. Hoop in ieder geval dat ze net als in halo 1 maps hebben zoals blood gulch en sidewinder.

16. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    idd, dat maakte Halo zo mooi Blood Gulch, Sidewinder, de uber grote maps waarbij je met warthogs door het lvl scheurde, en heel af en toe een klein mapje tusendoor. Bij Halo2 zuigt Blood Gulch en elke grote map. Dus Hang 'em high zal er ook niet beter op worden...

17. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Die maps zulle alleen werken als er een wapen is dat genoeg range heeft om een beetje redelijk te kunne schiete over grotere afstande (dus geen BR, daarom was coag van het begin al gedoomt om te mislukke)

Ik zie liever Damny en CO terug voor H3, maar dat is denk ik dan smaak verschil :{ behalve als je de maps kan modde voor vliegende warthogs, dat is best lachen :9

18. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja joh maar ik heb bij coag ook echt niet hetzelfde gevoel als in blood gulch, bij blood was alles perfect en evewichtig, maar in h2 hebben ze alles verneukt met die banshees, br's, rotsen(wtf wrm dropte ze er nou nog een stuk of 20 rotsen erin?) en vast nog wel meer. Damn miss maakt die nieuwe lasergun het weer wat interessantes...wie weet xD!

19. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    er is een H2 thread hoor ...

20. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    oja?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.