1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Het grappige van je geschreven tekst is dat je je geld toch wel aan Bungie/MS gaat geven }:]

    Van een amerikaanse site, ik zal vanavond nog eens wat ingame shots posten als iemand anders ze ondertussen niet plaatst.
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Laatst bewerkt: 10 apr 2007
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
  4. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Makkelijk het filmpje nog eens bekijken:
    http://www.youtube.com/watch?v=TN3Rj4S_Doc

    :)


    Ik vind het er echt prima uitzien tot nu toe, alleen zag ik wel vele hele rare close-combat gevechten achter elkaar... Echt iets van 6 spelers dicht bij elkaar en dan alleen maar melee en misschieten, dat zag er gewoon een beetje onlogisch uit. Verder is die replay optie echt geweldig :)
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2007
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het idee van het schild wel goed, maar dan moest 't net zo zijn als in de trailer. Dus dat 't een disk is die je op de grond pleurt, en dat ie daar dan blijft liggen. Dat je er even in kan gaan staan om ff te herladen en je schild te laten rechargen, maar dat ie met je meegaat vin'k maar niks. De Man Cannons vind ik eigenlijk ook niks, maar vond die Teleports ook niks. Ach ja, we will see.
     
  6. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Jammer dat het zo kort is.
     
  7. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook nog eens, dat lijstje was mn eerste klachte zeg maar 8)

    Ik zit nu echt met gemixte gevoelens....
     
  8. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem net gezien, lijkt zelfde gameplay als halo 2 te worden wat ik ook al verwacht had :)
     
  10. Cybercon

    Cybercon Guest

    Dat geblaat over dat het spel straks NOG indrukwekkender zal zijn is iets wat we maar al te vaak hebben gehoord. Met de release van de beta op het oog heeft Bungie duidelijk nog veel werk te verrichten op grafisch vlak.

    En voor de mensen die zich nu meteen op z'n teentjes getrapt voelen, ik praat hier over de graphics.
     
  11. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar ook al is het een aplha build het is gewoon lelijk. Kijk even naar dat ingame plaatje op de vorige pagina. Die chief ziet er gewoon hondslelijk uit, Halo 2 kwaliteit en misschien nog wel minder dan dat. Ik neem aan dat ze die vidocs releasen om de fans te laten hypen. Dan neem ik dus ook aan dat ze hun mooiste beelden daarin zullen vertonen. En die vind ik hier dus lelijk. Waarom zouden ze alpha beelden laten zien als ze ook beta beelden kunnen laten zien?
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Mee eens, toen ik destijds de franse halo 2 versie voor de release had, en er nogal negatief over sprak werd ik ook helemaal de grond in gestampt 8)

    Verwacht zelf ook vrij weinig van halo 3, zal hem ook zeker niet preorderen. Vind de singleplayer sowieso niet leuk, enemies spreken mij niet aan. Multiplayer kan leuk zijn, maar originele gameplay zal het iig niet zijn.
     
  13. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er nog niet heel super uit maar je hebt nou wel een hele rare bron. Een stilgezetten trailer waar een shot van is gemaakt in een wel hele vage resolutie.

    Zowiezo zien eigenlijk alle fps'ers er niet uit als je vanaf boven kijkt of welke andere camera hoek anders dan fp.

    Ik denk dat het ook wel veel aan de strakke stijl van Halo ligt waardoor de "mooiheid" meer in de scherpte en reflecties zit dan in de details. Of dat mooi is kun je natuurlijk van mening over verschillen.
     
  14. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja oké daar heb je een punt, maar zeg nou zelf: dit is gewoon een opgepoetste Halo 2, en dan ben ik positief.
     
  15. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik vind het principe van mancannons wel beter, ten eerste geeft dit meer risico voor verplaatsen en dus meer skill imo. Bubble shields twijfel ik nog over, ik denk dat het of heel goed gaat werken, of helemaal niet. Tja lunges ben ik ook niet blij mee, slaan is extra, geen wapen opzich.

    De mijnen leken me eerst wel tof, maar vrees dat je gelijk hebt. Aan de andere kant moet je wel onthouden dat niet iedereen zo'n mijn bij zich heeft en er waarss maar enkele op de map ligen. En de replay waarde vind ik een hele mooie toevoeging die echt top is, beetje slap om motorstorm erbij te halen.

    Iedereen heeft het recht om een game af te zeiken :b:
     
  16. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik ben het met veel punten van Novo eens..

    @Rigest:
    Nou of dat er nou eentje of meerdere op de map liggen maakt niet echt uit. Kijk maar hoeveel impact een sword of een raket op een map kan hebben.Het kan het totale plaat uit balans brengen.

    Hier even een link met veel screenshots van de trailer:
    http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=10496709

    [​IMG]

    Ik ben benieuw hoe de Warthog gaat werken zonder.... :cool:

    *Hey waar ga je heen, we hebben dat ding nodig!
     
  17. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Volgens Frankie waren er 3 deployable dingen; de schildgranaat, de mijn en de .... turret?
     
  18. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
  19. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    zou de beta ook splitscreen gespeeld kunnen worden en zou je ofline na 6 juni nog verder spelen via lan of zo, zou wel zo prettig zijn..
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb het filmpje bekeken en ik vind het grafisch gezien een aanfluiting, zeker als ik dit met andere next-gen shooters vergelijk. Dit is net Halo 2, net iets mooier. Op een 360 verwacht ik wel heel veel meer. Ik hoop (ga ervan uit) dat het uiteindelijke spel een stuk mooier zal zijn. Hebben ze nog een hoop te doen, aangezien de game in de herfst al uitkomt. Maar ach, we zullen zien, ik zou zeggen, verras me Bungie! Vind dit niet next-gen waardig grafisch gezien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina