1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat wist ik, maar volgens mij vechten de covenant onderling tegen elkaar, en niet dat alle elites (dus ook grunts en hunters) bij de mensen aansluiten, want volgens mij vecht je daarna nog steeds tegen de elites. Maar nu vechten ze ook tegen de brutes, soort van burgeroorlog zeg maar. Maar zoals ik al zei ik weet het niet zeker :+ welk level was dat dat je dat filmpje kreeg?

Edit; het lijkt me niet erg logisch btw dat opeens dat het Elite deel van decovenant bij de mensen aansluit terwijl ze elkaars bloed wel kunnen drinken. Iemand zei dat ze werden gedwongen om dat te doen, maar volgens mij gebeurt dat helemaal niet :confused:

Laatst bewerkt: 26 feb 2007
  2. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh wacht ja srry hier zit ik even verkeerd, je vecht in het daarvoor level inderdaad nog steeds tegen de elites, dan is er een soort ''burgeroorlog'' gaande ja. Dat laat wel zien dat ze zich niet aansluiten bij de humans ja maar wat ik me dan wel afvraag is hoe dat gaat gebeuren in h3, ik hoop wel dat ze nog ff uitleggen hoe dat is afgelopen. Hoop trouwens ook dat je nog tegen Hunters mag vechten want die waren echt vet man!

3. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goeie, anders begrijp je er niet zoveel van en de filmpjes zijn ook erg leuk om te zien:) Maar ik doe dit standaard bij elk spel eigenlijk:eek: Tenzij ik het al eens heb gezien..

En Justice, ik hoop dat we met en tegen de hunters mogen vechten eigenlijk*)

Die missie waarbij er 2 hunters met je samengaan in H2 is echt kick\o/

Verder denk ik dat de Brutes in Halo 3 een stuk leuker zijn om tegen te spelen. In de ViDoc zegt bungie dat het eigenlijk maar stomme beesten waren en dat ze er dus nu wat aan gaan doen. Het idee van verschillende soorten brutes spreekt me dan ook erg aan.

@ de discussie; dit zijn al betere dingen om over te discussieren dan in de voorgaande threads :thumbs:

4. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik hoop ook echt dat nog een paar te mogen doen in H3, ben trouwens ook wel benieuwt of je weer als de arbiter mag vechten. Maar nog even over die ene missie (met hunters als allies), damn die was wel echtttttt vet, kom je daar aan met je troepenmacht....Bam bAm hunters met het grote geschut en jij die ertussen door komt en iedereen destroyed! Damn dat zijn goede momenten.

@ discussie: in dat filmpje et tu brute zie je inderdaad hoe je verschillende soorten brutes gaan maken wat het zeker leuker maakt, je ziet dan ook verschillen in hoe ze vechten dus eigenlijk krijg er gewoon weer 2 andere soorten bij...als ze die hoofdbrutes maar niet als hoofdbazen gaan maken waartegen je telkens moet, dat lijkt me echt niet bij halo passen.

5. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    covenant>brutes>flood vind ik , ik hoop echt dat die flood wegblijft , vond ik echt niet fijn :confused:

6. Dominick

Dominick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je niet net zo goed, wanneer je Halo 1+2 niet hebt gespeeld, de boeken van de Halo-serie gaan lezen ? Of behandelen die niet de volledige gebeurtenissen in de spellen ?

7. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de boeken niet gelezen, de boeken zijn niet echt nodig om het verhaal in de spellen te begrijpen. Het lijkt me wel leuk om die boeken te lezen om echt diep te gaan in de wereld van Halo, want die lijkt me erg vet, maar zoek het niet :+

@discussie lol :+

8. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga binnenkort Halo 2 en de boeken maar ff aanschaffen. Moet toch nog een keer een boek lezen voor een engels boekverslag.

9. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    ik snap geen reet vant hele verhaal8) oke een halve reet 8) ik snap er geen snars en geen sikkepit van:9 (gay) ik weet ook nie waar die flood vandaan komt enzo maar da boeit nie. tis gewoon een vette shooter en een verhaal dat uiterste conctentratie vergt):)

10. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    Wil je dat we het verhaal gaan uit leggen of niet want damn dan zijn we toch wel even bezig(als je de lange versie wilt). Over de flood weet nieman het eigenlijk zeker, het zal waarschijnlijk een experiment van de forerunners geweest zijn of ziets en het zal uit de hand gelopen zijn, daarom hebben ze de ringen/halo's gebouwt om zo het voedsel van de flood te doden waardood ze zich niet meer konden voeden.

11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Het draait allemaal eigenlijk om de flood,en bijgevolg krijgen we ze weer voor de kiezen,of we willen of niet ,we moeten er voorbij .
    Anders weten we niet hoe halo 3 gaat aflopen.

@Airwave, dat einde van halo2, inderdaad onvergetelijk en nooit meegemaakt,level uitgespeeld dan een spurtje richting toilet voor een plasje dan de keuken in om een sigaretje te roken en een bakje koffie in te schenken.
    Vervolgens spurtje terug naar de tv voor het volgende level....hoezo game over....verdomme...:eek: :'-(

@Just1ce,lol,tegen dat je dat uitgelegd krijgt met alle discuties van voor en tegen die er dan gaan bijkomen zijn we geheid 2 deeltjes verder.....:+
    Diegenen die er nu nog aan willen beginnen moeten het zelf maar ontdekken.
    De kracht van het verhaal zelf zal zijn werk wel doen,daar is het méér dan geschikt voor qua diepgang en verhaallijn,en zeker wat betreft halo ce waar je onvermijdelijk het verhaal wordt ingezogen en je het gevoel krijgt dat jij de chief niet speelt, dat gaat véél verder aangezien je hem in eigen persoon bent en deel uitmaakt van het hele verhaal ....en compenseert hiermee wat het grafisch tegenover de huidige games tekortschiet...

Laatst bewerkt: 27 feb 2007
  12. Blieb

Blieb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb zonet Halo 2 besteld! Dus ik ben benieuwd!

:b:

13. Blieb

Blieb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    - @Moderator: sorry voor de dubbele post -

Nog 1 vraag over Halo 2;

Wanneer ik online ga op mijn xbox360 kan ik dan ook Halo 2 online spelen? Iemand??

14. Ghost88

Ghost88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat kan.

15. Blieb

Blieb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank u! :b:

16. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zonet halo 2 + 3 boeken besteld. Heb ik wat te doen voor de release van halo 3 :p

17. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dan zou ik heel langzaam lezen want dat duurt nog wel ff....10 woorden per dag xD.

18. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je Halo 1 en Halo 2 op de xbox 360 spelen? En is het verhaal echt zo goed? en kun je co-op spelen met halo 1 en 2 ?

alvast bedankt?

ps: iemand tip waar je goedkoop aan halo 1 en 2 kunt komen? :thumbs:

19. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Internet vind je goedkoop deel 1 en 2 :)!
    Verder zijn ze Online te spelen jah. Tevens Co-op...

20. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    Eh Alex hoe bevalt je ''nieuwe'' xbox...heb je al nieuwe spellen ofniet?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina