1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    tot nu toe heb ik over de halo 3 vidoc niks gepost.. komtie:

    man cannon.. alweer? domme beslissing..wie gebruikt nou die air stream op ascension????
    bubbleshield.. mja.. vet.. als het werkt.. maar dat ding rolt niet mee volgens mij.. hij rolde van een heuveltje af..
    mines.. tja vet.. als het werkt.. het is iig meer een toevoeging dan die stomme mines in containment

    verder zag het er erg strak uit en heb ik erg veel zin in die beta!
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij gaan die mines etc wel werke hoor klinkt wel vet, en als het werkt zeker.
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je denkt dat het over werkelijkheid of onwerkelijkheid hier het probleem is voor mij argument weet ik al genoeg, en ga ik niet in discussie met jou ;)
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ohjee de pro met über skillz spreekt weer.

    Laten we met zijn allen lekker afwachten tot we het echt gespeeld hebben! Al die competitie strijd hier 8), het gaat toch om de lol?

    PS legendarisch, je hebt al 69 posts in dit topic....
     
  5. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar als je me zo flamed, dan zeg ik er wat van ;)

    En hoe kun je dat zien?, ik post in niet zoveel verschillende topics, ik weet zeker dat ik in H2 experience veel meer posts heb.
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Gister videotje gezien. Ziet er wel dope uit en heb ook echt zin in deze game. Ga hem helemaal kapot spelen. Die nieuwe bommem enzo lijken me wel grappig. Die shield is helemaal dope. En zag ik het nou goed. Hebben ze de dualwields eruit gehaald???
     
  7. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    heb je verkeerd gezien.. zit er dus nog wel in
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Oohw oke. Dacht toch echt dat ik alleen maar gassies met machine guns, snipers en needlers zag lopen. Wel beter trouwens dat die battle rifle er nog steeds in zit. Lekker wapen dat.
     
  9. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Direct in begin, bij 34 seconde zie je al een rode spartan met 2 smg's in zijn hand.. voor geval je me niet gelooft:9
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    Waar is het zwaard?
     
  11. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Zwaard én CE pistol zitten er weer in... Je kunt het niet zien bij ingame beelden van de vidoc, maar je ziet duidelijk een shiny zilveren magnum op een van de schermen in de achtergrond :) Dus pistol én BR én AR, klinkt helemaal top :)
     
  12. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk juist dat die Bubble Shield meer 'halo' is. Mits de uitwerking ervan goed wordt uitgevoerd(1 per map en geen oneindig gebruik per persoon of iets dergelijks) kan het zeer strategisch gebruikt worden. Wat naar mijn mening zeker kan toevoegen bij het spel. Verder vond ik dat de animaties voor een alpha al heel goed waren, vele malen vloeiender dan Halo 2. Ik kijk zeer uit naar de beta alhoewel ik wel mijn eindexamens heb, zal uiteindelijk maar 6 dagen echt kunnen spelen =/ da's wat minder
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hahahah ik geloof je wel hoor jongen. Maar ik dacht dus dat ze het eruit hadden gehaald en daarvoor weer de ouwe AR erin. En melee gebruiken. Maar ik heb er erug zin in. 10 mei ofzo kunnen we toch van start??
     
  14. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    16 mei d8 ik dat het was.. kan iig niet wachten!
     
  15. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad 16 mei... tenzij het uitgesteld wordt
     
  16. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo moeilijk te onthouden voor mij. Dan beginnen mn examens en de dag erna ben ik jarig. :'-( :'-(
     
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me sterk, en het lijkt me echt een kut gevoel als je tegenstander met de winnende vlag weg loopt en een bubble shield dropt en mee de heuvel afrolt. Lekker is dat, dan maak je geen kans meer.

    Maar misschien word ik aangenaam verrast en werkt het wel goed, eerst maar die nieuwe maps kijken.
     
  18. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben dan ook jarig en geen examens\o/
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Zo.. 1,5 week zonder internet en deze shit missen. Ongelovelijk :cool:

    De dingen die mij het meest opvallen in positieve en negatieve zin zijn de man cannons en de auto aim;

    De man cannon lijkt mij teveel aanwezig, ze willen je duidelijk pushen om gebruik te maken van die dingen. Waar gelijk het probleem is, het vervelende is dat die dingen een geluid maken en dat je vijanden dus gelijk weten vanaf welke kant iemand eraan komt. Zij hebben duidelijk dus het voordeel qua positie,waardoor het mij te makkelijk worden om daar uit de lucht geschoten te worden.

    Daarnaast valt mij in positieve zin op dat de auto aim een stuk minder is, dat zag je vooral duidelijk bij de AR. Sowieso is de crosshair een stuk kleiner geworden en je ziet in het filmpje dat je aim minder word meegetrokken met de tegenstander. Dit kan voor meer verschil zorgen als het om skilled games gaan :)
     
  20. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Die bubbleshield werkt maar een paar seconde (3 ofzo), dus dan wacht je ff ofzo =P
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina