1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0

Kun je elke xbox versie van Halo 1 en Halo 2 spelen op de 360?

2. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geprobeerd halo2 online te spelen op 360 maar had wat problemen. Toch maar wachten op derde deel. :D

3. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhm wat bedoel je daar precies mee...

4. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je alle versie van de xbox 1 spellen, Halo1 en Halo2 spelen op de Xbox 360?

5. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    Ja volgens mij wel....heb daar nooit problemen over gehoord en ze zijn backwards compl....

6. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens jongens.. der is nog maar weinig bekend over Halo en toch is dit alweer het zesde topic. Benieuwd wat er gaat gebeuren als de titel uitkomt 8) Dit gaan records worden.

Halo 3 zal grafisch denk ik behoorlijk tegenvallen en qua gameplay zoals in halo 1 zijn. Waarom? VoorgevoelO-) helemaal als je straks crysis e.d. ziet is halo 3 toch anders.. zal voor velen tegenvallen denk ik. Hoe dan ook, zal een leuke titel worden maar niet baanbrekend ofzo. Wat betreft de multiplayer die jaren voor zou lopen.. we zullen zien:)

7. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Waar de Flood vandaag komt geen idee (denk dat gravemind en de 'andere graveminds' daar veel mee te maken hebben). Maar flood was geen probleem tot dat de covenant ze vrijlieten (6de level van H1 waar je captain keys achter na moet in dat complex), in H2 deed de Covenant dat weer (2de levelreeks met arbiter). Halo's werden gemaakt om die flood dus vast te houden, en ze waren een back up plan voor het geval de flood toch zou uitbreken (zegt de monitor al in H1, level library), want de enigste manier om de flood te doden is door uithongering ;). Dus iedereen die geen flood was uitmoorden. Niet echt voor jou bedoelt eigelijk maar voor de andere die het niet wisten.

Dus dat ff snel over de flood, en we gaan niet het hele verhaal uit legge, dat zoek maar lekker zelf uit :+ moesten wij ook

Laatst bewerkt: 27 feb 2007
  8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nog nooit de WOW thread gezien? :+

Ik heb wel problemen met BC van halo 2. Vaak een een freeze van een gedeelte van een lvl. Dan speel ik in beaver creek en zie ik nog steeds de colum van headlong bijvoorbeeld en bij grote ontploffingen loopt die nog wel eens vast. Maar dit hebben er meer dus jah.
    Wil vooral weten hoe de host wordt geregeld in halo 3.

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Graphics is meer dan alleen polygonen en veel bump-mapping. Het is het design en ik vond het loading menu van Halo 3 alleen al prachtig! Nog nooit heeft een Halo me grafisch teleur gesteld. De art-divisie doet zijn werk goed. Zeker bij Halo 2 heb ik zoooo vaak stil gestaan om het grafische geweld om mij heen te bekijken. Zeker bij Quarantine Zone.
    En in de E3-trailer zag je de Ark en daar kon je al goed zien waar het art- en garfische deel van Bungie tot toe in staat is.
    Grafics hoeven niet über-realistisch te zijn, ze moeten indrukwekkend zijn. Daarom vind ik World of Warcraft ook nog steeds mooi

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Juist. Halo was alles behalve mooi maar had een geweldige sfeer waardoor ik geen ruk meer gaf om alle graphics. Ik vind het ook veel minder belangrijk als vroeger. Als de game goed aan voelt maakt het mij niet meer uit of het verbluffend mooi is als het maar klopt voor me :)

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    @ xboxbezitter; Baanbrekend hoeft het van mij niet eens te zijn. Ik vind het verhaal gewoon tof en wil daarmee verder. Alleen al daarom komt deze game hier zeker binnen.

12. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    @ xboxbezitter: we zullen wel zien of het spel baanbrekend zal zijn, als het aan mij ligt wordt het de beste game van 2007 en hopelijk de beste uit de reeks. Ze begonnen met H1 en die was fantastisch, toen kwam h2 waar ze toch wat foutjes in maakte en nu komt het tijdperk van HALO 3 Bam! bereidt je maar goed voor want dit wordt echt wel een game die je niet snel vergeet. Wacht maar af!

@ Legendarisch: damn dat level vond ik echt GEWELDIG, dat je in (H1) dat complex loopt en zo'n raar sfeertje voelt, je hoorde ook allerlei geluiden en je zag allerlei rare dingen en dan kom je bij dat ENE gedeelte. Je komt dan die gesloten kamer in en ziet het filmpje(damn wat meesterlijk hoe je met die squad meeloopt en ziet hoe het ging, echt vet) wat alles duidelijk maakt en komt begint het pas echt...damn zooo vet!

13. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Gefixed ;), je kunt geen van beide halo's niet mooi noemen (soms had de engine wat kuren bij H2 maar ook weinig) daarom is Halo alles behalve lelijk. En als je de details kijkt dan zie je al helemaal de pracht en praal van Halo, en dat maakt zoveel uit die details.

En The Matrix heeft gelijk, en ik heb het vaker gezegt, als het op graphics aan komt zal bungie hun nieuwe game echt geen teleur doen, dus wacht maar af en hou je mond vast zodat hij die niet van je gezicht zakt vriend. :cool:

@Justice, geef je helemaal gelijk de eerste keer dat ik Halo campaign speelde ging ik echt zo erg op in die game, was echt niet normaal. Dan weet je gwoon, JA dit is het helemaal, er zijn zo weinig games die dat kunne.

14. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    H2 ziet er gewoon nextgen uit als er wat AA op zat ,is werkelijk prachtig!

15. trickbox

trickbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb tot nu toe allebei de Halo versies meteen in huis gehaald: Het had een goede verhaal lijn fijna gemaplay en het zag er ook nog eens fantstisch uit. Maar je voelt hem vast al aankomen er zitten wat nadelen aan Halo 3. De verhaallijn is er een stuk op achteruit gegaan. En het spel zelf veranderd niet echt. Er komen natuurlijk nieuwe maps en nieuwe monsters die je moet verslaan, maar de veranderingen zijn niet zo baan brekend als die van Halo 2.

Natuurlijk ga ik alsnog halo 3 in huis halen maar ik verheug me er een stuk minder van dan ik bij de andere halo's heb gedaan.

16. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Inderdaad de Elite hebben zich afgescheiden van de Covenant. Dit is omdat de Brutes de plek van de elites (beschermers van de Prophets) hebben ingenomen. Nadat de Elites bij de Covenant hebben verlaten hebben de Hunters zich aangesloten.

De kans is redelijk aanwezig dat de Elites en de Hunters zich aansluiten bij de mensen. De rede waarom ze elkaar probeerde af te maken, was omdat de Prophets de mens onheilig hadden verklaard.

In ieder geval hebben de Brutes in H3 wel verschillende soorten ondersoorten. (zie H3 doc)

17. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom de covenant en de mensen in gevecht zijn word nooit nooit duidelijk gemaakt in beide games.
    En dat de Elites zich hebben afgescheden van de covenant zegt niet dat ze zich daarom maar bij de mensen aansluiten, en als de elites dat niet doen, doen de grunts en hunters dat ook niet

Laatst bewerkt: 28 feb 2007
  18. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar wat lul je nou man, Halo 3 wordt voor mij de mooiste/vetste omdat je nu eindelijk echt op aarde gaat vechten en niet 1 zo'n zielig leveltje in h2.

19. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
  20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Sorry maar wat lul jij nou man! 8)

Dat wil toch nog niet zeggen dat het een goede game wordt? Wij zitten een beetje te kletsen over ditjes en datjes, voor de mensen die zich meer bezighouden met het hele universem dat rond rond Halo is ontstaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina