1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SplinterCell

SplinterCell Guest

is de beta al begonnen?

2. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, hij komt 16 mei

3. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Nee, maar dan had je het ook al geweten. Hij begint Donderdag 17 Mei. ;)

4. final fantasy

final fantasy FF lover

Leuk Bevonden:
    0
    halo 3 moet echt snel komen man ben der wel weer aan toe aan een skillvol spel.:)

5. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    voor sommige wel, dat heet het 'friend and family program', ik denk dat je wel weet wie dan de gelukkige zijn ;)

lol @ cheeks en headninja

@ shortbull, ik snap je post niet :confused:

6. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    ^ toen ik dit filpje zat te kijken moest ik weer aan de vette actie van HALO CE denken. dus daarom die post. ;)

7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Het valt mij echt positief op dat er stukken minder auto aim is :D Ook het mikken ziet er meer als halo ce uit, een stuk strakker dus! :D

8. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er wel leuk uit, maar het is wel een fokking grote map, en je hebt de br nog niet egt in actie gezien, das wel jammer.... Maar verder is het een stuk positiever dan ik had verwacht! Volgende filmpje even een paar pros tegen elkaar:D dan kunnen we pas egt zien hoe de game in elkaar zit. Ik denk alleen dat we voordat die filmpjes er zijn moeten wachten tot 16 mei, want dan gaat de stormvloed van filmpjes pas egt beginnen}:]

9. Cybercon

Cybercon Guest

Dit zou ingame moeten zijn, toch?

Touwens toen de alpha beelden uitkwamen, mochten we de graphics niet beoordelen omdat ze in de beta fase zouden zijn. Nu hebben we de beelden van beta, en vervolgens mogen we de graphics niet beoordeeld worden omdat ze in de final version zullen zijn? Lekker tegenstrijdig allemaal...

Laatst bewerkt door een moderator: 24 apr 2007
  10. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar heb je het doel van deze beta nog niet helemaal begrepen. Met deze beta wil men de gameplay en dan voornamelijk het multi player aspect flink gaan testen. Het is dan ook geen demo die representatief zou moeten zijn voor het eind product. Natuurlijk mag je ook de graphics van deze beta gaan beoordelen maar hou dan in het achterhoofd dat het uiteindelijke product nog minstens 5 (!) maanden op zich zal laten wachten.

11. Cybercon

Cybercon Guest

Maar men gaat de complete engine toch niet meer overhoop gooien? Ik bedoel als je nog grafische veranderingen wilt verwachten...

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee maar de graphics gaan ze nog wel op poetsen de skins worden pas als laatste getuned ... Als je Alpha builds speelt heb je soms bijna geen scenery ...

Je kan nog veel grafische veranderingen verwachten, maar geen euhm .. hoe noem je dat ...grote a.i aanpassingen

13. Cybercon

Cybercon Guest

Nou goed dat zal het dan wel wezen :+

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Die Mongoose..
    echt fantastisch!
    Die gozer die t speelde bakte er duidelijk niks van en moest nog wennen aan de controls..zo wou ie ergens op X drukken om iets te actioveren, maar daarme dropte hij de Bubble Shield juist. En wtf heb je gedaan Bungie? Waarom hebben jullie in godsnaam het shield balkje bovenaan het scherm gezet? Ik zat hier al eerder mee en mij lijkt het pittig onhandig. Laat hem gewoon boven de radar, ik snap niet waarom ze het bovenaan hebben gezet..
    Maar goed, je hebt deze map dus, plus Snowbound en welke nog meer in de beta? Zanzibar heet dus nu Last Resort.

Laatst bewerkt: 24 apr 2007
  15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ehh Valhalla, Snowbound, Highground en blijkbaar als verrassing Last Resort :) . Die Spartan Laser is ook wel bruut btw ^^

16. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    krijg je ook serieus constant in je scherm te zien dat het een beta build is?? 8)

17. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Is er eigenlijk al bekend met hoeveel man je Multiplayer kan? Als Resistance Fall of Men met z'n veertigen kan dan hoop ik bij Halo 3 ook wel zulke aantallen.

18. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou met zn 40en zal bij Halo wel meevallen ik gok zelf op 20

19. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik denk dat ze het toch gaan houden bij ongeveer 12 of 16 man en dat lijkt me ook wel slim gezien hoe halo in elkaar zit en als je kijkt naar wat ze met halo 1 en 2 hebben gedaan. Meer is niet altijd meteen beter, kijk maar naar het verschil tussen cod2 en 3, 3 is echt slecht vergeleken met 2 terwijl je toch bij 3 met 24 man online kunt gaan.

20. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Ondanks dat ik bij CoD3 het onderdeel War met 24 geweldig vond was CoD2 inderdaad iets intenser. Alleen vind ik wel dat ondanks PDZ misschien niet al te geweldig is, met 32 man de grootste versie van het level Desert met die vliegdingen en hovercrafts was toch wel in mijn ogen vele malen vetter dan met z'n achten of met zestien.

Een soort level als Bloodgulch, 20 tegen 20, 2 Tanks ,2 Warthogs, 2 diversen lijkt me toch wel erg vet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina