1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe weet je nou dat heel het spel zich op aarde afspeelt? Misschien is het weer maar 1 level..:) Alhoewel ik wel anders verwacht ..

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Stel je voor. :'-(

Maar ik denk wel dat 't grootste deel zich op aarde zal afspelen, dat hoop ik in ieder geval. Maar ik denk wel dat er wat levels zich in en rond 'The Arc' zullen afspelen. Misschien missies met de Arbiter daar, MC op aarde.

3. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    De aarde is denk ik de Arc.

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Da's mogelijk ja. Gezien aan de eerste Trailer is dat goed mogelijk ja. En áls de Arc op aarde is, dan is 't gewoon kut om niet op de aarde te spelen.

5. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Het moet haast wel zo zijn, maar ik hou op met erover denken anders kom ik weer achter dingen die ik liever niet wil weten. Want dat verpest de ervaring.

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    De Arc = de Ark van Noah?

Laatst bewerkt: 28 feb 2007
  7. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Arrggh sorry ik kan er gewoon niet tegen als er negatief over h3 wordt gesproken want h3 is my baby...:9 .

Ja de Arc is zeker die van Noah daar zitten van alle soorten 2 in, dus 2 humans, 2 covenants(van elke soort 2) en natuurlijk 2 van de flood.xD

8. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Dus uit eindelijk alleen maar flood als je die aan boord laat ;)

anyway, we moeten minstens 1 level op aarde krijgen want ik had daar een droom over gehad :+

Shortbull kun je misschien wat stukjes uithalen die 'leuk' zijn, want ik lees niet, ik kijk alleen plaatjes...

9. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    Haha lol we moeten alles voorkauwen bij legendarisch zodat hij het allemaar naar binnen hoeft te werken, over die droom...die had ik ook man, kwam daar zo'n roze konijn invoor met een dual pistol?xD

10. emporio

emporio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vanwege spellen zoals halo heb ik maandag een xbox360 gehaald wat lijkt hij me vet zeg

11. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Inderdaad daarom zijn de boeken zoveel leuker als je geïnteresseerd bent ;)

Het enige wat ik zeker weet is dat de Ark:
    installatie 09 is, dit wordt duidelijk in de dvd die bij de halo2 LE.

12. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    moet je dit lezen dan wordt alles duidelijker.

13. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
  14. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Mwa, het zal eerder zoiets als de ark des verbonds zijn .Symbolisch gezien toch.
    Men beweerd altijd als de échte ark des verbonds geopend wordt,dit het einde van al het kwaad in de wereld betekend.
    Deze ark in halo heeft eenzelfde betekenis met dit kleine verschil dat hij via de haloringen álles vernietigd.
    Dat geval in de woestijn is het tempelcomplex waarin de ark zich bevindt.
    Ik denk dat aangezien de arbiter en de masterchief zich bij elkaar hebben aangesloten het wel eens zou kunnen dat de ene op aarde in enkele levels tegen de covenant blijft vechten,terwijl de andere óók in enkele levels achtervolgd door de covenant via teleporters van wereld naar wereld gaat wegvluchten op zoek naar een écht veilige schuilplaats om de ark voorgoed uit de handen van de covenant te houden,ofwel hem vernietigen op een plaats waar hij ver buiten het bereik van de haloringen is,zodat deze niet geactiveerd worden....

15. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    nieuw wapen info op www.bungie.net
    Het gaat deze x over de spikelauncher

16. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    @ svennies: je d8 toch niet echt dat ik die opmerking serieus bedoelde ofwel dan...? Maarja wat je zegt kan best kloppen maar we kunnen alleen nog maar gokken...

@ Baszz damn zeker wel lache gun al heeft hij eigenlijk niet echt de styl van halo maarja ziet er toch bruut uit! ben benieuws, hoop dat hij in de beta versie zit.

17. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe,nee hoor,maar met 2 van de flood op de échte ark had het hele verhaal destijds al gedaan geweest.:+
    En dat verhaaltje van mij is een beredeneerd gokje,als de ark een vaste installatie zou men de hele tijd in en om dat tempelcomplex moeten vechten.
    En daarom net is dit een verplaatsbare unit .
    Nu kunnen ze de twee personages, de arbiter en masterchief elk zijn rol in zijn eigen verhaallijn geven.
    De ene probeert op de aarde de covenant te verslaan terwijl de andere achtervolgt door covenanttroepen opzoek gaat naar andere werelden teneinde de ark een goede schuilplaats te geven vér buiten bereik van de covenant.

18. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *spoiler*

nee, niet nadat de arbiter wordt gestraft voor zijn falen, maar nadat hij de mensen heeft geholpen 'The great journey'(de activatie van Delta halo) te stoppen.

Voor de mensen die het boek nog niet hebben gelezen maar het wel zouden willen doen is het een beetje een spoiler, maar hier komt ie een beetje samengevat dan:

*SPOILER*
    Halo: First Strike
    Zoals je al weet, is het filmpje op legendary niet echt gebeurd.
    Sgt. Johnson is nog met een pelican en een paar andere marines ontsnapt halo, natuurlijk voor halo ontplofte. Zij hebben zich met een pelican verstopt op een meteoriet (zowel de longsword van de MC en de pelican hebben geen Slipspace generator, dus ook al zouden ze genoeg brandstof hebben, dan zou het toch jaren duren om terug te keren naar Sol, en dan aarde, en tegen die tijd zal de oorlog al lang voorbij zijn). Na een tijdje vinden zij elkaar. Natuurlijk komen naar een kleine tijd een aantal covenant desroyers, carriërs, én een vlaggenschip de vernietiging van halo analyseren. Sgt. Johnson, MC en de andere mariniers verzinnen een plan om het vlaggenschip over te nemen (die wél een slipspace generator heeft). Maar met een covenant schip kunnen ze natuurlijk niet in de buurt van de aarde komen zonder dat ze worden neergehaald, en dan gebeurd er nog vanalles en dan zijn ze terug op de aarde, maar dat is niet belangrijk.

Halo: Ghosts of Onyx (in dit verhaal speelt John, de Masterchief geen hoofdrol, maar keen onbelangrijke bijrol, het speelt zich af tijdens halo 2, maar op een andere plaats)
    Hier is het Spartan-III project al jaren bezig, zonder dat ze weten wat deze planeet eigenlijk is, een shield world(het tegenover gestelde van halo, een sword-world(deze heeft een vernietigende kracht)) die is gebouwd door de forerunner. Deze shield-world heeft een 'ark' (de Safe-Haven, Die met de activering van de eerste halo openging, maar binnenkort voor eens en altijd dichtgaat), die als alle halo's in het universum geactiveerd worden vielig is. Later in het verhaal ontdekken ze dat enzo. En proberen ze naar de kern van onyx (waar de ark ligt) te komen. Dat gaat natuurlijk moeilijk, want tussen hen en de kern van onyx staat een leger van duizenden sentinels die oneindig geproduceerd worden. De fabriek van de sentinels moet natuurlijk eerst kapot, want anders heeft tegen de sentinels vechten geen zin. Later in het verhaal komen de Spartan-III's en een paar overgebleven Spartan-II's en Dr. Halsey(de leidster van het S-II project) bij de kern van onyx. Alleen de covenant komen met duizenden achter hen aan, ze blijven zolang mogelijk de ark verdedigen zodat zij hun niet achterna in de ark kunnen, op het laatste moment gaan ze in de ark. Iedereen blij en gelukkig, enz.enz. En toen was het boek af.

Als je nog vragen hebt, stel ze maar.

Om het echt goed te begrijpen zou je het boek zelf moeten lezen(het is echt een goede en spannende boekenserie, de enige echte leuke en interessante die ik ooit gelezen heb). En het is echt de moeite waard.

/Mod Daar hebben we juist die [ Spoiler]-tags voor ;) Ik heb ze even toegevoegd - the Matrix

Laatst bewerkt: 3 mrt 2007
  19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Het is ook een wapen gebruikt door de Brutes. ;)

20. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt, hoop dat het een grotes succes gaat worden dan die smg's in h2 want die vond ik een beetje overbodig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina