-=DEMO=-, klopt als een bus en ben met alles metje eens!
Militairy ranks die ik ben tegengekomen en hoevel Rating Points (RP) je er voor nodig hebt:
Recruit: 1 RP
Apprentice: 3 RP
Private: 5 RP
Corporal (G1): 10 RP
Corporal (G2): 15 RP
Sergeant: 20 RP
Hoger ben ik nog niet tegengekomen. RP waardes kunnen afwijken van wat ik hier geef. RP staat dus voor Rating points en is gebaseerd op ervaring: veel spelen is hoge militairy rank (ook unranked telt mee). Toch heeft skill ook invloed volgens mij. Een sergeant die ik tegenkwam met 23 RP had ongeveer 30 games gespeeld totaal, ranked en unranked. Een Private met 5 RP had ook ongeveer zoveel games gespeeld. Ik verwacht dat er binnekort nogwel meer rankinfo te vinden is op bungie.
Skill ranks is nogsteeds per playlist verschillend, en wijkt af van de xp tabel van Halo 2 lvls. Hoe de XP hier in elkaar zit is mij nog erg onduidelijk. Lvl 2 en 3 behalen kost in ieder geval weinig xp. De ene keer stijg ik van lvl 1 naar 4 na 1 win. En daarna heb ik 2 wins nodig om van 4 naar 5 te gaan. Dan opeens ga ik na 1 win van 5 naar 6. Volges mij speelt niet alleen winnen een rol, maar ook hoe goed jij gespeeld hebt.
Ik moet ook nog zeggen dat spelen op amerikaanse host nog best lekker verloopt. Met een BR kan ik toch een behoorlijke afstand afleggen op Valhalla en iemand neerhalen in 4-5 schoten ! Ook het ultime host voordeel wapen uit Halo 2: de shotgun, lijkt in elke game die ik speel even sterk. Toch zijn er wel eens inzinkingen in ping, en ik heb al 2x meegemaakt dat de game compleet vastloopt: eerst kreeg ik een 'stand-by' effect en daarna zat ik plots weer trug in pregame lobby. Ik neem aan dat dit geen cheaten is maar een simpele crash of iets dergelijks... Maar het begin van Halo2 liep voor mijn gevoel (en voor de meeste) ook lagloos, dus ik juich nog niet te vroeg.
Het UBER kanon waar ik het over had heet de: Missle Pod. Deze schiet rakketten en je kunt hermee extreem eenvoudig elke vehicle locken en vernietigen. Plaatsvervanger van de Rocket Launcher dus, die trouwens geen lock functie meer heeft. De Missle Pod is trouwens net als de turret: ook een 'heavy weapon' en draag je in third person en moet je droppen als je in vehicles wilt stappen, wapens wilt oppakken, van wapen wilt wisselen, granaten wilt gooien. Vele nadelen dus tegen een vehicle vernietigend voordeel.
Op dit moment (half 4 snachs -> amerika avond) zijn er zo'n 1300 spelers online, dat betekend dat er niet zoveel mensen al de beta hebben, maar er zitten Nederlanders tussen:
Ik (Xorta)
jensss
DEMO IPhoenixI
falc0n NL
nogmeer???????? Ik stel voor om friendrequests te sturen om de aankomende 4 dagen voordat de rest van de wereld online komt onszelf te vermake in een goed potje matchmaking 1Flag CTF op High Ground, volgens mij een heerlijke teamwork gametype!
Oo en dan nog even dit: volgens mij wijkt de beta die wij nu hebben af van de leaked beta filmpies van afgelopen dagen. De remake van zanzibar is nergens te bekennen. Somige filmpjes toonde 8v8 matchmaking: nergens te vinden in deze beta. Ook heb ik nog een ander filmpje gezien met een andere onbekende map waar o.a. een zwaard in voor kwam: map niet gezien, en al helemaal het zwaard nog geen 1x gezien. Mschien bevat deze beta wel al de genoemde dingen, maar unlockt bungie deze pas met een update op 16 mei?!
En nu is het dan toch maar even tijd om te pitte
Morgen kijke of ik nog iets kan capturen op mn pc..
Laatst bewerkt: 12 mei 2007