1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik ben ook meer van het serieuze werk, dus BR enz, maar hier kan ik wel om lachen.
     
  2. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Spoor jij verder wel?

    1. Nee UT is elke keer lekker vernieuwend, maar 't blijft wel 1 van de beste MP games

    2. GODVERDOMME VOOR DE LAATSTE KEER: HET IS EEN BETA VERSIE

    3. De halo stijl is geen GoW stijl, je ga toch ook niet in een Mario game allemaal realistische texturen aanbrengen etc?

    4. Het fokking verhaal ownt gewoon, waar genoeg vernieuwing in zit

    5. Het is een sequel, niet een nieuwe game franchise, en dus is het logisch dat het verbeterd wordt met nieuwe wapens en voertuigen, maps, verhaallijn, daar is het toch een sequel voor? Add on krijg je max. paar leveltjes en miss. 5 wapens ofzo (als je over CoD ofzo praat)

    /Mod Let een beetje op je taalgebruik aub
     
  3. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Die GTHD beelden zijn ook niet eens echt HD, het is in verhouding HD, op deze site hebben ze wel 720p beelden, ook wat langer.

    Ik vind het er wel tof uitzien. Ik wil van halo helemaal geen GOW grafix, bij halo hoort alles strak en de schoonheid in de details. Vernieuwing wat mij betreft ook genoeg, nieuwe voertuigen, veel nieuwe of aangepaste wapens, nieuwe granaten, nieuwe trucjes. In elk geval meer dan in gemiddelde squel zit. Je zou wel gek zijn de gameplay nog verder ingrijpend te veranderen als je weet hoe veel mensen er van houden.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2007
  4. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Eindelijk iemand die begrijpt wat bungie probeerd te zeggen...

    Denken jullie nou echt dat bungie dat niet kan, ofzo? GoW stijl maken? Ze kunnen het wel, alleen ze willen het niet...
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dus de X-knop voor mijnen en schields, die overigens vrij origineel werken naar mijn mening, zijn niet vernieuwend tov van Halo 2? Je Noem mij 3 sequals die dan wel het roer omgooien, die bestaan nauwelijks. Dan maak je gewoon een spin-off, zoals Halo Wars.
     
  6. Cybercon

    Cybercon Guest

    IGN

    IGN UK

    Voor de mensen die zich nog een aantal dingen afvragen wat de beta betreft, lees de preview zou ik zeggen :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 mei 2007
  7. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnekort (vanaaf of morgen) post ik wat games die ik net met jensss heb gespeeld. Wel lache potjes...

    Kheb trouwens ontdekt dat RP ook kan dalen: als je quit. Ik stond gister namelijk nog op 13 RP. En gisteraaf frustreerde ik me als een **** omdat ik 4 potjes achterelkaar eruit werd geknikkerd door mn internet verbinding die de boel liep te naaien. Ik dus in de ochtend: was ik gedropt naar RP 9 -_-...
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    stelletje zeikerds allemaal :p Je houdt van de game of niet! Je koopt hem of niet! Bespaar mij dan gewoon de details van ja ik vind het niks aan en het verhaal moet anders! Reageer dan gewoon niet en laat het posten over aan mensen die het spel wel gaan spelen??? Anyway!! Die nieuwe multiplayer video was echt wel bruut 8) Ik ga mooi bij kameraad spelen hij heeft zon super groot scherm en met mooie dolby :p En dan split screen!! 8)
     
  9. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel maps zitten er eigenlijk in de beta?
     
  10. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    hahaha, wat ben jij een grappig mannetje. Tis maar een mening.

    1. Daarom vind ik UT ook niet echt leuk meer. Alhoewel zij WEL met het huidige concept grafisch zeer sterk vooruit zijn gegaan, je met veel mensen weer online kan etc.

    2. DAT KAN GODVERREDOMME WEL ZIJN, DE BETAVERSIE ZIET ER GRAFISCH UIT ALS EEN OPGEPOETSTE HALO 2 IN MIJN OGEN. ik zou het tof vinden als het hele spel veel mooier is, maar wat denk je zelf?? Dat er dan wel details als voetstappen in de sneeuw, meer details op de ventjes zitten, dat armor er tof kan worden afgeknalt etc? Denk het persoonlijk van niet. EN DAT VIND IK DUS TELEURSTELLEND. (nadruk op ik)
    3. Moeten ze ook niet doen. Ook nooit gezegd. Maar ik ben van mening dat ze hun eigen ding meer hadden kunnen verbeteren. Zeggen dat je het niet veel mooier wilt maken omdat dat de oude sfeer verpest (las ik ooit eens op dit forum) vind ik persoonlijk een beetje flau. Ik denk dat ze er best meer uit hadden kunnen persen in detail etc. Wie weet wordt het na de beta nog VEEEEEL mooier, maar dat lijkt me niet.

    4. Verhaal vind ik ook niets mis mee. volgens mij slaat je enthausiasme op hol wanneer iemand niet zo door het lint gaat voor dit spel als jij. :b:

    5. Daar heb je vind ik gedeeltelijk een punt. Zou raar zijn als alles anders zou zijn. Maar als ik het zo zie dan gaat alle aandacht uit naar die fantastische x knop met een portable spring ding en een portable schild. Zou het niet tof zijn geweest als stukken armor eraf geschoten konden worden? Of dat er animaties in zouden zitten zoals gewond lopen etc. Dat zijn dingen die ik gewoon een beetje mis. Misschien is dat in de singleplayer wel het geval, maar dat maakt voor mij en ik denk veel anderen een multiplayer geveacht ook gaver om te zien.

    Voordat je door het lint gaat. Gewoon een mening. rilex. Voor de rest lijkt het me een prima spel, zou hem zeker willen spelen ware het niet dat ik geen xbox en HD tv heb, ik had er alleen wat meer van verwacht.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2007
  11. Borat

    Borat Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Sykes als je die beelden van de nieuwe zanzibar ziet, zie je echt wel dat er veel details in de levels zit, en ook mooie lichteffecten. Misschien minder licht/donker (tijdesns schieten dan he) verschil dan bij GoW, maar dit level ziet er echt heel erg mooi uit. De cam kun je zien op youtube als je zoekt op halo 3 beta staat hij bijna bovenaan
     
  12. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    mwah ik weet het niet. Ik vind persoonlijk dat zanderige level (valhalla??) er wel het mooiste uit zien. Dat sneeuw level vind ik weer echt helemaal niets. Maar zoals in die quote hierboven, ik had niet bepaald zoiets van "WOW"... bij geen enkel level. Wat wel zo is is dat de actie erg snel is enzo...maar dat was het in halo 2 ook al. Ik wacht wel ff op de finale versie. Misschien weten ze toch nog een hoop te veranderen.
     
  13. Borat

    Borat Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind snowbound ook niks, dat zanderige level bedoel je denk ik high ground mee. Valhalla is die grote met dat gras. Heb je de gelekte levels al gezien? epitiah en een remake van zanzibar (staan op youtube).

    @Xorta, zit die ondergrondse gang in deze versie van de beta in high ground, had er een keer wat over gelezen, maar zie er niks van terug.
    PS zie echt naar je cam uit :p
     
  14. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo! kmoet werken dus hier snel alvast 1 filmpie:
    http://useruploads.mythica.org/view/Xorta_ShottySnipers_Snowbound2.wmv
    Snowbound dus, Shotty en Sniper game, ben ik met jensss gejoined!
    Redelijk vermakelijk filmpje :D!
    Vnaaf krijgen jullie een rumble pit High ground te zien waar ik falc0n tegenkwam xD
    En natuurlijk een Valhalla filmpie-> weinig kills omdat 3 tegenstander na 5 mins al ware gequit, maar tog leuk om te zien! ook met jensss wasdat
    lat0rz
     
  15. Borat

    Borat Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt.
    Is het eigenlijk mogelijk ctf te spelen op high ground, dat lijkt me echt master namelijk.
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    moet toegeven dat ziet er erg bruut uit :p Coole maps :D
    (Edit) Wat zijn trouwens die torens op het strand in die map? Kun je daarin of staan ze daar voor de lol?
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2007
  17. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd nice Xorta! :) Heb je dit gecaptured ofzo?
     
  18. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    kan je nog steeds mensen van hun karretjes aftrappen net als bij halo2 ??

    dat vond ik zo grappig altijd
     
  19. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Waar ik even bij wil zeggen dat ik een tijdje heb stil gestaan,niet dat anders gewonnen had, maar Xorta speelde erg goed,

    En ik zal vanmiddag even wat gecapturen van een al gespeelde wedstrijd.

    @great,
    Yep,
    er zit wel een nieuw wapen in dat nog niet bekend was, een pod rocket.

    Edit:
    Kan iemand deze 2 post even samenvoegen, bijvoorbaad dank
     
  20. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mensen zonder Family & friends code: de kans dat je die nu nog kunt krijgen op bungie.net is volgens mij nihil. Dus is het wachten op 16 mei, waar je in NL-tijd de beta om 13:00 kunt downloaden (in principe, als alles goed gaat).

    Wat mij op Valhalla (groot en buiten, groen gras en heeeeeel mooi water) opviel was het geluid van geweerschoten en ander lawaai in de verte (heeft Frankie het in de updates al wel eens over gehad). Mensen, dat is echt zo fokking goed gedaan! Net of je naar Saving Private Ryan zit te kijken (of iets dergelijks) en je hoort de schoten en granaten in de verte. Dit is absoluut de eerst keer dat ik dit zo goed hoor ooit in-game online.

    Het graphics verhaal: een update van Halo 2 is absoluut onzin, speel ze maar eens naast elkaar met dezelfde tv. We zijn verwend met GoW wat details betreft, maar dat zit anders bij de Halo serie. Kijk bijv. naar DOA. Die characters hebben ook 0 detail in de gezichten. Geen rimpel of wat! (behalve Gen-fu) Dat komt omdat het anders geen DOA meer zou zijn.
    Trouwens, achterop de mongoose met een bom in je klauwen, keihard naar de vijandige basis scheuren is echt geweldig cool. Dan ga je je echt geen zorgen over de graphics maken. Die zijn gewoon goed. En worden vast nog beter in de retail. Punt.

    Boarden: geen idee of het kan, de situatie is nog niet voorgekomen (ventjes moeten dood, bij boarden gaan ze niet dood), maar ik zal het eens proberen. Ik ga er wel even van uit dat het gewoon kan, maar in plaats van X zal het wel RB zijn waar je op moet drukken. Het kan ook bijna niet weg zijn, anders wordt een tank wel heel sterk, ondanks de nieuwe draagbare kanonnen en spartan laser. (Maar in de Beta zit geloof ik geen tank...)

    En nog even voor de duidelijkheid: er zitten 3 maps in de beta, te weten: Valhalla (groot & groen), High Ground (zand & bunkers), en Snowbound (sneeuw & sneeuw). Zanzibar zit er niet in (of welke andere map dan ook).

    ps: grappig detail (voor mij dan iig), in dat filmpje van xorta kom ik net online
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina