hahaha, wat ben jij een grappig mannetje. Tis maar een mening.
1. Daarom vind ik UT ook niet echt leuk meer. Alhoewel zij WEL met het huidige concept grafisch zeer sterk vooruit zijn gegaan, je met veel mensen weer online kan etc.
2. DAT KAN GODVERREDOMME WEL ZIJN, DE BETAVERSIE ZIET ER GRAFISCH UIT ALS EEN OPGEPOETSTE HALO 2 IN MIJN OGEN. ik zou het tof vinden als het hele spel veel mooier is, maar wat denk je zelf?? Dat er dan wel details als voetstappen in de sneeuw, meer details op de ventjes zitten, dat armor er tof kan worden afgeknalt etc? Denk het persoonlijk van niet. EN DAT VIND IK DUS TELEURSTELLEND. (nadruk op ik)
3. Moeten ze ook niet doen. Ook nooit gezegd. Maar ik ben van mening dat ze hun eigen ding meer hadden kunnen verbeteren. Zeggen dat je het niet veel mooier wilt maken omdat dat de oude sfeer verpest (las ik ooit eens op dit forum) vind ik persoonlijk een beetje flau. Ik denk dat ze er best meer uit hadden kunnen persen in detail etc. Wie weet wordt het na de beta nog VEEEEEL mooier, maar dat lijkt me niet.
4. Verhaal vind ik ook niets mis mee. volgens mij slaat je enthausiasme op hol wanneer iemand niet zo door het lint gaat voor dit spel als jij. :b:
5. Daar heb je vind ik gedeeltelijk een punt. Zou raar zijn als alles anders zou zijn. Maar als ik het zo zie dan gaat alle aandacht uit naar die fantastische x knop met een portable spring ding en een portable schild. Zou het niet tof zijn geweest als stukken armor eraf geschoten konden worden? Of dat er animaties in zouden zitten zoals gewond lopen etc. Dat zijn dingen die ik gewoon een beetje mis. Misschien is dat in de singleplayer wel het geval, maar dat maakt voor mij en ik denk veel anderen een multiplayer geveacht ook gaver om te zien.
Voordat je door het lint gaat. Gewoon een mening. rilex. Voor de rest lijkt het me een prima spel, zou hem zeker willen spelen ware het niet dat ik geen xbox en HD tv heb, ik had er alleen wat meer van verwacht.
Laatst bewerkt: 12 mei 2007