Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de boeken van halo wordt dat wel duidelijk.
    De Covenant zijn de oorlog begonnen, simpelweg omdat ze dat kunnen, en machtiger zijn dan de mensen (toen ze nog niet wisten van de Spartans natuurlijk :p). Het is begonnen bij een planeet waar ik de naam niet meer van weet, door de vernietiging van een aantal schepen van de UNSC door de Covenant. De mensen hebben geen waarschuwing gekregen, want ze waren behoorlijk verbaasd toen ze het hoorden.

2. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah thnx voor de xtra info....nog maar een klein maandje en dan komt de beta uit, kan niet wachten!

3. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de beta komt niet in april. Als het wel zo was dan had bungie wel wat laten weten. Reken er maar op dat die eind mei pas komt

4. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry maar heb jij niet goed opgelet ofzo....ze hebben al bekend gemaakt wanneer hij komt dus lees eerst even alles goed door. 1 april en het lijkt me sterk dat het een grapje zal zijn...

5. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is niet bekend gemaakt grapjas, xboxworld heeft iets gehoord jah van wanneer die misshcien uitkomt. maar bungie heeft niks bevestigd en het zou al over 4 weken zijn. zeg geen dingen die je niet weet n00b

6. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Echt wel weer heel typisch, een veelste arrogante halo2 speler komt hier even heen naar het forum en er wordt 1 ding tegen hem gezegt en hij begint meteen met schelden......

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat was de planeet Harvest. ;) Niemand wist wat er gebeurd was. Alleen dat er geen Harvest meer is. En een aantal dagen later is het weer raak, en worden de Spartans erop afgestuurd. Spartans, dat is meervoud!

8. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Spy wat is dat voor een reactie man, misschien zeg jij wel iets wat jij niet weet ;)

En ik weet dat die elite (die blijkbaar dervish hete ofso :confused:) pas de Arbiter werd nadat hij terug kwam en verantwoordelijk werd gesteld van de vernieteging van installation 04 (de 'eerste' halo)

Ik wist niet dat het filmpje van legendary niet echt gebeurd was, ik dacht waarom zouden ze het erin doen als het helemaal niet gebeurd is :p, iedergeval ik zou eigelijk weer halo2 moeten gaan spelen, maar dat zoek ik niet :+ Stiekem zou ik die boeken wel willen lezen, maar heb echt geen idee wanneer ik dat zoek of ik daar tijd voor heb :+

9. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet denk ik meer dan je denkt over de halo 3 beta van wanneer die van start gaat.

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hoe weet je dat de Elite die nu de Arbiter is Dervish heet? Da's helemaal geen Elite naam! :eek:

11. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zei ik alleen maar om duidelijk te maken dat je niet zo hoeft te reageren als iemand denkt dat hij iets weet ;), je kunt ook gwoon zeggen dat het niet klopt :eek:

Ik las op de engelse wikipedia dat hij dervish hete, vond het ook raar :+
    wat is wel dan een echte elite naam :confused:? (geen 1337 denk ik)

12. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze wisten wel dat er ook een aantal UNSC schepen vernietigd waren, en waarschijnlijk door een buitenaards ras toch?

Ik heb opgemerkt dat zowat alle achternamen van de elite met 'ee' eindigen bv. 'Losonaee, 'Jeqkogoee, 'Mantakree. Dus een achternaam is het denk ik niet nee. Een voornaam is het zeker weten ook niet.

BTW, de Elite noemen zichzelf Sangheili.
    Sangheili namen:
    Voro 'Mantrakee
    Urio 'Losonaee
    Zasses 'Jeqkogoee

Laatst bewerkt: 3 mrt 2007
  13. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    waar komen de flood dan eigenlijk vandaan:+

14. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet je wat ik hoop: dat je niet zo lang hoeft te schieten op iemand voor hij dood is...

15. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goeie vraag.
    De meest oorspronkelijke flood form zijn die kleinere beestjes (De 'Infection Form'), ontstaan door evolutie denk ik. Die zombie achtige dingen (de 'Combat Forms') zijn geïnfecteerd met een 'Infection Form', en de infection form bestuurd een combat form. grunts en jackals zijn te klein om geïnfecteerd te worden. DE zombie-achtige mensen en Elites zijn wel overgenomen, maar kunnen wel zelf denken met hun geest nog, maar kunnen zichzelf niet meer besturen, dus eigenlijk half dood-half levend als het ware. Later veranderen de 'Combat Forms' in die gote dikke dingen (De 'Carrier Forms') en planten zichzelf ongeslachtelijk voort, en broeden die 'Infection Forms'. Waar die ongeloofelijk grote flood vorm (De 'Intelligence Form/Command form') vandaan komt, moet je me niet vragen.

/edit:ik ben vergeten de 'brain form'(zo eentje waar CPT. Keyes in zit.) Deze probeert informatie te achterhalen uit de hersenen van een persoon.

Zoals je waarschijnlijk al weet, zijn de halo's gebouwd om als De Flood uitbreekt (wat op De 1e halo is gebeurd) van verspreiding te stoppen, oftewel alles wat ze kunnen infecteren te vernietigen. En de 'Arks' zijn of waren?veilig voor de forerunner. Waar de Forerunner nu zijn, wordt hopelijk duidelijk gemaakt in Halo 3 of een ander boek.

Weet je, dat lijkt me ZO ONGELOOFELIJK SAAI. De energie schilden horen bij de gameplay en de verhaallijn van halo, en zullen er NOOIT uitgaan.

16. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ze langzaam dood gaan, ligt denk ik vooral aan jezelf ;)

ik had gezien dat er ook een juggernaut form bestond, maar die had de uiteindelijke versie van halo2 niet gehaald. Zijn die er ook in de boeken?
    En ik denk dat die 'Intelligence' form zichzelf evolueert als een belangrijk persoon (zoals captain keys) word overgenomen, en zo door groeit van een combat naar een carrier en dan een plek vind om te nestelen zullen we maar zeggen en daar verder groeit. Dat is dan mijn theorie :+

Trouwens bedankt over die inlichting over die namen, het boeid eigelijk niet veel maar toch wel lache om te weten.

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hoe weet je dat hij Rtas 'Vadumee heet? Ik geloof je wel, maar ben het zelf nog nooit tegengekomen.

18. unitbuster

unitbuster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat iets op bungie.net over de nieuwe halo2 maps

19. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    Damn deze shit gaat wel diep man....vooral als je de boeken niet gelezen hebt, snap er geen snars van.

20. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ik heb me vergist, hij heet niet Rtas 'Vadumee, sorry. Hoe hij echt heet weet ik niet.
    Ik weet wel dat hij de Elite Supreme Commander van de vloot Particular Justice is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina