1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Op die fiets. Ik heb wel is op Zanzibar genadejumpt naar een hoger gelegen gebied. Niet echt boeiend, ook weinig functioneel. Opzich wel geinig, maar die nieuwe draagbare jumpdingen geven praktisch hetzelfde effect als een nadejump. Alleen jammer van die wapens dan, hoewel ik daar weinig moeite mee heb.
     
  2. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    In halo 1 was het wel handig om te gebruiken, maar je had er echt niet te veel skill voor nodig... Het is trouwens totaal onrealistisch dat je wapens naar jezelf toe kan laten vliegen door er granaten op te gooien, dus ik vind het niet zo'n vreemde verandering van ce -> h2

    Je wilt dus wèl glitches, als ze maar moeilijk genoeg zijn? Beetje vreemd niet?

    Grappig dat sommige mensen nog steeds wild kunnen worden over het niveau van halo 2 in vergelijking met dat van 1...
     
  3. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Nja realisme is niet persé een verbetering hoor. Als het de multiplayer uitdagender maakt is het imo toch wel een waardevolle toevoeging.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.904
    ok, thanks.
     
  5. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Naast met falc0n, jensss en een amerikaantje valt er niet veel te doen qua teamgames, single joine moet je het ookmaar hebben van het skillniveau van je teammaten ---> RUMBLE PIT!! :D :D (tot 16 mei dus :) )

    Maar in h2 had je dit probleem inderdaad, wat ze ookwel in h3 gefixed hebben. Maar aan de andere kant staat weer het nadeel van een onderbroken 1v1 gevecht door een spawnende teammaat, noemik altijd maar 'lucky teamplay', dit komt redelijk aantal keren voor en viel me erg op (vooral SnowBound is trouwens crappy 'spawn' map). En ook ik stam uit h1 xbc tijdperk, en ben eerlijk gezegd wel het 1 en ander vergeten aan spawnspots: komt waarschijnlijk omdat ze zo goed waren -> nooit veel last van gehad :) .
     
  6. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Dit soort uitspraken willen wij hier niet zien, je gaat maar een weekje afkoelen.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.247
    Leuk Bevonden:
    4.758
    Gisteren toevallig weer ff dat level gedaan na The Library van Halo. Nu heeft dat niet zoveel te maken met deze game, maar ik hoop wel dat ze een soortgelijk level als The Library en die erna in Halo 3 doen.
     
  8. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Ik vond de library 't kutste van allemaal
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.247
    Leuk Bevonden:
    4.758
    Hij is wel saai inderdaad, maar lekker knallen is ook wel leuk. Ik had een paar mooie momenten, jammer dat je die niet in-game kan opnemen. Ik zou het vet vinden als je shootermomenten in Halo 3 kon opnemen en er bij wijze van spreken een leuke trailer van kon maken.
     
  10. TuinmaN

    TuinmaN Bo0m Headsh0t!

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    bij halo 2 waren de spawnpunten ook op etage basis zeg maar, als je ergens liep kon er op die etage / platform niemand spawnen, maar op stukken waar het schuin afliep, bijvoorbeeld de sniper tower op lockout, daar spawnde regelmatig iemand vlak voor je neus of je spawnde zelf vlak voor iemands neus, heel vaak zelfs, dit vond ik wel gay, als 1 teammember in leven wist te blijven op die toren en hij zorgde dat er niemand op middle floor liep bleven z'n teammates daar spawnen :cool:
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Koop je een capture card :)

    Spawnsysteem van Halo 2 is gewoon heel slecht. *punt* :x
     
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    inderdaad, ik baalde dan ook toen een soortgelijk level in 2 zat :x
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Vooral op legendary was die helemaal gaar... Maja ik vond keyes ook geen geweldig lvl..
     
  14. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik zou vanaf kijken of ik tijd (en zin..) heb om ff weer te spelen, en al die dingen uit te proberen.
     
  15. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de achternaam van Master Chief? (voornaam is John).

    Is het John-117
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Achternaam is geloof ik niet bekend. Weet het niet zeker. Ik zal 't 's opzoeken in één van de boeken. En John-117 is gewoon z'n persoonlijke code, toen er nog meer SPARTAN's waren.

    En de Librabry vond ik wel een leuk level. Het had een onheilspellend sfeertje met al die Flood. Goede muziek erbij, lekker schieten met de Shotgun. Alleen was dit soortgelijke level in Halo 2 inderdaad bagger. Over 't algemeen vind ik de missies in CE beter dan in 2. Maar dan vind ik de missies in New Mombassa wel erg vet!
     
  17. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik moet t toch ff checken voordattie morgen begint:

    heb de beta key gewonnen van xbw.nl (joepie!) uhmm.. wa gebeurd er nu? morgen gewoon bij marketplace halo3 checken of wat?
     
  18. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is komt er zo een bungie beta faq en daarna worden de emails verzonden. Maar dat weet ik niet zeker. Je krijgt of een xbl message of een email met een redeem code, die je in de marketplace moet invullen bij redeem code. Geld niet voor Crackdown, die moeten het via crackdown doen.

    @Willem John is wel echt zijn naam. 117 is zijn nummer en Master Chief zijn 'nick'
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Dus hij komt om 14.00 smiddags?? Woensdag toch? Ik hoorde namelijk van iemand die gelezen had dat die vannacht om 02.00 onlinbe zou komen.
     
  20. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    op www.bungie.net is een countdown wanner hij online gaat (de beta)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina