1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, heb het misschien wat krom verwoord. Wat ik bedoelde is dat er, met name rondom Halo 2, ook heel lang een hype heeft gehangen. Hoewel de game zeker geslaagd is te noemen, waren er toch een hoop mensen in de game teleurgesteld....komt dat door die hype, dat de verwachtingen bij die mensen te hoog lagen, of wat ? Zo bedoelde ik het :)
     
  2. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is zeker een schande!
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    We zijn net gestandbyed.....wow....iiig hele erge lag en black screen...en opeens een flag capture voor hun erbij....
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2007
  4. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Er is toch aangegeven dat er nog steeds verschillende placeholders in de Beta zitten...
    Als je een beetje het nieuws hebt gevolgd (wat ik mag hopen als je nu al de beta speelt) dan had je dit geweten.
    Als je naar de schaal van de maps kijkt, de vele verschillende actie momenten etc dan vind ik (en velen anderen) het er juist erg goed uit zien....
    Ik heb nu al fimpjes in deze thread voorbij zien komen waarin er meer lol te beleven is dan zo'n beetje iedere andere shooter, en nogmaals.... Ik heb HD beelden 1 op 1 gezien en zie de korrelige dingen zoals je in bovenstaande screens laat zien niet terug....

    Edit: maar goed, ik ga maar eens Crackdown checken :)
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2007
  5. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol, en bungie heeft weer gefaald:lol: 8)
     
  6. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    standby?
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game zojuist zelf gespeeld, weet dus wel redelijk wat ik heb gezien.
     
  8. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    lol. uitgegooid ofzo ?:eek:
     
  9. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ah oké, ik snap wat je bedoelt.
     
  10. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Zeurpiet... En jij hebt het al gespeeld!? :{

    Bij mij ziet het er iig 10x beter uit dan de screens die je aanhaalt (zeker de slechtste die je kon vinden :emo:) Je mag zo onderhand toch wel weten dat de screens van GS zwaar gecomprimeerd zijn... Mss dat de textures niet op de mm gedetailleerd zijn maar het spel loopt super soepel en das eens stuk meer waard! Totaal plaatje is zeker wel netjes en afgewerkt, leuke effecten en alles is erg helder en duidelijk.
    Surround sound is ook goed en je hoort de schoten en explosies in de verte ook dof, best vet.
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Waarom een zeurpiet? Mag toch gewoon mijn mening over de game (beta) geven? De een vind het tof en de ander niet, zo is het leven.
    De screens zijn gewoon van Gamespot en zijn 720p. Ik zei ook, screens zeggen niet alles, ze waren ook maar om een idee te geven van wat ik bedoelde. In real life ziet het er beter uit dan de screens, maar het is geen wereld van verschil.

    Heb al een prima HDTV staan. :) Maar zeg wel niks meer, want kennelijk word een kritische noot over Halo niet gewaardeerd. :b:
     
  12. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien tijd voor een fatsoenlijke tv want echt, je bent de eerste die ik lees die deze dingen aanhaalt :)
     
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    wanneer in halo 2 de host zijn modem standby zetten, kon hijzelf verder spelen en de rest kreeg een blauw scherm met de tekst 'reconnecting to host' oid. Zo kan de host dus punten scoren.

    Hoop dat ze dat fixen voordat het spel uitkomt
     
  14. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    In beweging zie je onvolkomenheden altijd minder dan bewegend ja... Maar gecomprimeerd betekent dat ze ruimte besparen door de screens op lage kwaliteit te uploaden, heeft niets met aantal pixels te maken... Screens hebben minder kleur, minder detail en overal grove randjes die je normaal niet ziet, ook niet als het spel op pauze saat oid.
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2007
  15. TheGodfather

    TheGodfather Guest

    Dat heb je goed verwoord. Ik ben het namelijk compleet met je eens. Op de 360 had ik meer verwacht. En ja ook van een beta.
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar waarschijnlijk ook iemand die, net als ik, Halo benaderd als een game en niet als een soort heilig iets en dus gewoon kritiek geeft indien hij dat nodig vindt, zoals hij ook zou doen bij iedere andere game. Ik bedoel, als ik om een objectieve mening over Halo 3 vraag doe ik dat natuurlijk niet bij fanboys....en op Xbox sites wordt vrijwel alles waar Halo alleen al op staat al aanbeden, dus jah.
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2007
  17. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Check de hd filmpjes en vorm je eigen mening ipv aan "fanboys" te vragen :thumbs:
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Die HD filmpjes heb ik gezien, maar ik vroeg om een eerste indruk van de beta....in de hoop een objectief iemand tegen te komen ;)
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Heb de game gelukkig gewonnen icm. de crackdown halo3 beta. Erg jammer, en zeer slecht dat ie nu dan niet online staat! Ze hebben maanden de tijd gehad om de boel op orde te krijgen. Weke terug was het al bekend dat hij op 16 mei online zou komen. Crackdown is door mensen gekocht voor de halo 3 beta!! Heel erg slecht dat ie nu dan niet online staat. Hopelijk vanavond nog.

    edit:/ Over het materiaal dat ik tot op heden gezien heb, vond ik graphics ook niet extreem overtuigend. Denk dat het grafisch beetje zelfde verhaal gaat worden als FM2

    edit:/ Moet ik natuurlijk wel zeggen dat ze nog genoeg tijd hebben om de boel fatsoenlijk op te poetsen :9 FM2 is in de laatste fase van het maken, halo 3 is een beta waar nog veel aan gaat gebeuren.
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2007
  20. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Even je edit gemist. Het enige dat ik (ong. sinds de launch vd wii en ps3 ) zie doen is overal bij het minste of geringste roepen dat het "een schande" is van MS zus en zo... Uit al je posts straal je iets van negatieviteit uit tav. MS... De Beta ziet er lang niet zo slecht uit als dat je in je post doet geloven en ook de gameplay is wel degelijk, doch subtiel, veranderd. Daarom zeurpiet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina