1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    dit is toch een spel ? lijkt wel of jullie het over een film hebben:9

edit: wat een verhaal in dit spel, ik heb nooit halo 1 of 2 gespeelt:cool:

Laatst bewerkt: 3 mrt 2007
  2. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een film? veel beter als een film bedoel je! De halo trilogie heeft nog een veel ingewikkelder en uitgebreider verhaallijn als de meeste films. Dit verhaal gaat echt heeeel erg diep.

3. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ga jij je eigen eens diep schamen! :eek:

4. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, het is uiteindelijk óók een film, maar dan eentje waar jij hoogstpersoonlijk de hoofdrol in speelt.
    Al jouw acties hebben hun invloed op dit verhaal wat de tegenreacties van de covenant betreft,kortom een gameplay om duimen en vingers af te likken.
    Halo ce had dit impact op de meeste gamers, je speelde niet de masterchief, nee het ging véél verder, je was hem in hoogsteigen persoon die alle moeite ter wereld had om de covenant te verslaan.
    En reken maar dat deze games de moeite waard zijn.
    Ik zou zeggen , koop ze en dompel je onder in de mysterieuze wereld van halo, kruip in de huid van de masterchief en laat je overrompelen door de opeenvolgende gebeurtenissen en plotwendingen in het halo-verhaal.
    Het is écht de moeite waard.:+ _O_

En een klein tipje, speel het op legendary, je zal niet weten wat je overkomt aangezien de covenant zich dan van hun beste zijde laten zien....

Laatst bewerkt: 4 mrt 2007
  5. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet een beetje sadistisch om iemand die nieuw is in de serie legendary aan te raden :+ ?
    Het bied wel wel de grootste uitdaging maar ik zou toch eerst even op hard of normal beginnen :b:
    Hoe dan ook in elk geval eens proberen !

6. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Als je helemaal nieuw bent met consoles, zoals ik eerst was toen H1 uitkwam (had wel een snes maar daar stopt de ervaring :+) kun je beter op normal beginnen. Als je veel shooters speelt kun je beter op legendary spelen, want de moeilijkheidsgraad in H1 ligt niet echt hoog. Op H2 is dat wel een ander verhaal ;)

ik vond het wel erg goed advies van svennies ;), ook heel vet is het spelen met een maat van je die het ook nog niet kent

7. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    hij halo 2 is het soms een beetje oneerlijk op legendary heb ik het idee. zoals op delta halo dat stukje vlak voordat je tegen hunters moet is echt te moeilijk, je hebt bijna geen flank-mogelijkheden

8. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Geef mij maar Eragon of Superman.

9. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    het moeilijkste vind ik cairo station, verder heb ik niet echt veel moeite met de legendary stand van H2, het is natuurlijk lastig met die jackal snipers die je in 1 keer afschieten, maar ze misse regelmatig als je goed je dekking gebruikt. Natuurlijk het is wel moeilijk maar naar paar keer proberen kom je er altijd wel langs voor het volgende deel ;)

en Looney, als dat zo is, wat doe je hier dan 8) ?

10. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25

omdat ik iedereen wil laten weten dat deze games ownen

11. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha serieus....eragon, achja meningen verschillen jij die en ik h3.

12. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    eragon oftwel... de lotr film seriie oftwel lotr heeft bij die games bij mij geld verspild...alhoewel.. ne toch niet

13. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou gooi het in de groep dan, of 'verlaag' jij je niet tot het delen van info met 'n00bs'.

14. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Nee hoor, speel dit op easy ,en je gaat je afvragen waarom iedereen het zo voor deze game heeft.
    Speel hem daarentegen op legendary, en je zal dan pas begrijpen waarom iedereen zo gek op deze game was.
    En co-op doen in het 343 guilty spark level, kon je met zijn tweeën verdwalen in dat ondergrondse labyrinth.Lekker leuk en daarbij dat oef gevoel toen je terug aan de oppervlakte verscheen.Al bij al het moeilijkste level in het hele halo 1 gebeuren.
    En het plezantste was die race tegen de klok in het laatste level,heel wat anders dan het gevecht tegen tartarus in halo2, dat leek mij een mislukte optie te zijn aangezien je in de hele halo-campagne nog nooit tegen een eindbaas had moeten vechten, not done dus ,en totaal halo onwaardig....

15. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar hier ben je de Halo reeks toch echt aan het overschatten. Wellicht is mij iets gedeeltelijk ontgaan, maar in mijn opinie zijn "Halo," en "Halo 2" toch echt geen games met grensverleggende verhaallijnen. En tevens biedt het verhaal totaal geen nieuwe mogelijkheden. Hoe veel films zijn er in de loop der jaren wel niet verschenen met als plot dat de Aarde is verwoest door een buitenaardse aanval? Neem bijvoorbeeld "Independence Day;" niet totaal hetzelfde als Halo; maar het komt op hetzelfde neer.

Begrijp mij niet verkeerd, Halo is een geweldige game die zijn tijd ver vooruit was. Maar dat was toen. Halo 2 was niks meer dan de zoveelste shooter die zich zelden onderscheed van andere First Person Shooters. Te veel beloftes die waren gemaakt zijn grotendeels niet behaald.

Het is gewoon storend om te zien dat zoveel mensen Halo boven al het andere plaatsen. Belachelijk, eigenlijk.

Online is Halo 2 wel leuk voor eventjes, tho.

16. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0

Is dus precies hetzelfde als die Zeldafanboys, waarbij je niet lager dan een 9.5 mag geven anders wordt je met de dood bedreigd..

En over het verhaal.. dat gaat natuurlijk veeeeel verder dan die 2 spellen. Je hebt ook nog de boeken.. en een film die er aan zit te komen. Ik bedoel, het verhaal is zo uitgebreid!

17. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt en wat jij nu zegt(dat het verhaal gaat over een stel aliens die de aarde wil vernietigen) klopt maar dat is maar een heel klein deel van het verhaal, het is eigenlijk helemaal niet wat de covenant wil. Althans niet hun hoofddoel, maarja als jij er zo over denkt dan is dat ook goed..

18. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand het heeft over het verhaal gaat het niet over de games... maar gaat het over de games en de boeken. En de boeken zijn echt wel veeeeeeeel diepgaander dan je denkt...

Laatst bewerkt: 5 mrt 2007
  19. unitbuster

unitbuster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan aan mij liggen maar volgens mij zou die film er niet meer komen..

20. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb niks meer gehoord sinds het bericht dat de hoofdsponsoren(of hoe je hen ook noemt) weg waren gegaan, hoop dat hij er nog wel komt, kan hem dan netjes aan mijn halo collectie toevoegen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina